Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV trailer online!

Zojuist is de officiële Grand Theft Auto IV website online gezet. Op de website is een splash website te zien en natuurlijk een trailer. Grand Theft Auto 4 speelt zich af in New York. Duidelijk is de overeenkomst met het echte New York te zien zoals Brooklyn Bridge en het Chrysler building.

De volledige trailer is bekijkbaar op de GTAIV website van Rockstar Games: www.rockstargames.com/IV/

Tevens hebben we in onze galerij een sneller mirror staan waar je de trailer ook kan zien.

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTAIV forum sectie kijken of in onze WikiGTA Grand Theft Auto Walkthrough.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

het ziet er iig fan-f*cking-tastich uit, maar....

zou rockstar ons niet op het verkeerde been kunnen zetten. de trailer is wel in new york. maar wie zegt dat onze russische vriend er blijft.......

" things will be different"

yeah right :clown: ze ontwerpen een hele stad aleen voor de trailert

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is zo.......ECHT FANTASTISCH!!!!!!!!! :dans::dans:

Echt zo mooi dit... Ik denk dat R* een hoop zal verdienen met dit spel. en die Graphix zo mooi heb ik een spel nog nooit gezien. Echt en hoe het eruit ziet enzo. ik kan echt niet wachten totdat hij op de PC uitkomt.. als hij daar tenminste hoop ik uitkomt. maar dan mag ik wel alvast een nieuwe video kaart kopen. Echt en die New York ziet er zo mooi uit met die vrijheids beeld en dat chrysler gebouw. :klap::klap:

Maar wat ik nu zit te denken, is dat Gta III speelde zich in Liberty City af en dat was gebasseerd op New York.

dan hadden we Gta Vice city = Miami

dan Gta Sanandreas = Los Angeles, Las Vegas en San Francisco bij elkaar.

Dus ik denk dat we straks Weer een Gta krijgen maar dan die in Miami weer afspeeld maar dan ECHT Miami en niet een beetje verandert enz.. en dan die andere Gta zullen ook echt gebasseerd worden op de echte steden. :*D

Want dit is gewoon de echte New York.

Maar dit is dus wat ik denk maarja kan natuurlijk niet altijd zo zijn... _O_

Maar voorderest is dit om te kwijlen op het beeldscherm.... zo mooii!!

Bewerkt: door nick11123

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

hebben ze al iets bekend gemaakt over de grootte?

Nope, er is nog niks bekend over de grote, en er is ook niks bekend over (eventuele) meerdere steden. Tot nu toe hebben we alleen glimpen van Liberty City opgevagen, misschien zijn er nog wel meerdere steden maar dat is dus nog niet bekend ;) Houd GTAGames.nl in de gaten voor meer informatie, zulk soort dingen komen gelijk op de Frontpage of op het Forum te staan :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vindt de trailer er erg vet uitzien. Ik denk persoonlijk dat het nu wat gedaan is met de zogenaamde ‘GTA-style’, in bijvoorbeeld GTA III, Vice City en San Andreas zie je gewoon dat het een GTA is. Ik denk persoonlijk dat GTA:IV hiervan sterk zal afwijken, iets wat ik persoonlijk aan de ene kant erg jammerlijk vindt. Maar goed, als ik dan zie wat we er weer terug krijgen. De graphics bijvoorbeeld gooien in ieder geval al hoge ogen dus ik hoop dat de rest er ook zo spetterend uitziet. :eten:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wel jammer weer New York(Liberty City?), maar toch echt vet! Ik heb hem al 4 keer gezien! Ik ga hem weer kijken! Ik vind het wel vet weer es een ander personage. :tu:

Ik kan niet wachten tot de PC release! :dans:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wat vreemd vind dat vrijwel iedereen razend enthousiast is over de trailer. Natuurlijk zien de graphics er verschrikkelijk goed uit en is de gangstersfeer van San Andreas verdwenen, maar verder...? Persoonlijk vind ik het jammer dat de game weer is gebaseerd op New York, want ik had liever iets nieuws gehad. De kerk die in de trailer te zien is is ook gewoon exact dezelfde als de kerk die in GTA III op Staunton Island staat...

Uiteraard ben ik blij dat de mafiasfeer weer terug is en dat de graphics geweldig zijn, maar verder kan ik nog niet erg enthousiast worden van deze korte trailer. Ik moet eerst nog maar even wat meer zien voordat ik kan zeggen wat het gaat worden. Ik heb alle vertrouwen in Rockstar Games en zal ook deze game met open armen ontvangen, maar overenthousiast kan ik mezelf niet noemen. Overigens ben ik wél tevreden met de waarschijnlijke hoofdpersoon, in tegenstelling tot een aantal andere leden die er niet blij mee zijn. Het lijkt me het perfecte personage voor een game die zich gaat afspelen in New York.

Ik klink misschien wat negatief, maar als echte GTA-fan kan ik natuurlijk ook niet wachten op de daadwerkelijke game. Maar om nou te zeggen dat deze trailer zo geweldig is...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik klink misschien wat negatief, maar als echte GTA-fan kan ik natuurlijk ook niet wachten op de daadwerkelijke game. Maar om nou te zeggen dat deze trailer zo geweldig is...

Dat vind ik ook, en daarbij, het is al behoorlijk vaak gebeurd met next-gen games (bijna alle nieuwe PS3 games en veel XboX360 games) Een fantastische trailer hadden, maar het spel was stukken minder mooi.

Ik zeg niet dat dat nu ook gebeurd, maar de graphics kunnen minder goed worden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zeg niet dat dat nu ook gebeurd, maar de graphics kunnen minder goed worden.

Dit zal sowieso niet gebeuren, want de screens zijn wel degelijk ingame. Zelfs Rockstar heeft het bevestigd, zie dit stukje uit het GTA IV News topic van Summerbase & Typhoon:

"Video ingame, niet pre-rendered!"

Veel van ons zullen zich afvragen, hoe kan een spel dat het merknaam "GTA" draagt zo mooi en glanzend in elkaar zitten? GTA is gekend van de sterke verhalen en de goede sfeer, maar graphics? Nee! Met de komst van GTA IV is daar verandering in gekomen, want Insidegamer vroeg zich af "Is dit pre-rendered of ingame?" en daarop kregen zij van Rockstar Games antwoordt dat het echt ingame was.

Bewerkt: door M4X

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

als je goed in het filmpje kijkt zie je de volgende bekende zooi.

1 sprunk bekend merk drinken in gta

2 metv televisie zender vice city

3 liberty tree bekende krant in liberty city

4 clukking bell bekende snackbar in gta

5 burger shot bekende snackbar in liberty city tevens kopie van burger king

(ik zie dit naturlijk niet zonder het filmpje in pauze te bekijken.)

trailer gta IV

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik neem wel aan dat de ingame beelden hier gelijk aan zijn...

de meeste filmpjes die Rockstar brengt over GTA zijn ingame.

Het draait iig op de zelfde engine.

Het ziet er gwoon allemaal ingame uit, dit is wat nextgen hoort te doen.

Het zou me zelfs verbazen als het niet zo zow zijn.

het draait op de zelfde enige van rockstar presents table tennis. die engine heet Rockstar Advanced Game Engine (Meestal afgekort tot RAGE) .

Bewerkt: door IV trailer

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

als er niemand nog wat zegt lijkt het van mij wel spam al mijn berichten staan aan elkaar. :{ :$

die grapiks zijn erg verrandert waardoor spel het niet snel oogt als gta, maar je herkent wel weer de bekende merken. je ziet alleen nergens iets over de gameplay. mischien in een andere trailer. ik hoop wel dat die zoveel mogelijk hetzelfde blijft. anders zal gta geen gta meer zijn. :cry: en dat zou eeeerg jammer zijn. :cry:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...