Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV trailer online!

Zojuist is de officiële Grand Theft Auto IV website online gezet. Op de website is een splash website te zien en natuurlijk een trailer. Grand Theft Auto 4 speelt zich af in New York. Duidelijk is de overeenkomst met het echte New York te zien zoals Brooklyn Bridge en het Chrysler building.

De volledige trailer is bekijkbaar op de GTAIV website van Rockstar Games: www.rockstargames.com/IV/

Tevens hebben we in onze galerij een sneller mirror staan waar je de trailer ook kan zien.

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTAIV forum sectie kijken of in onze WikiGTA Grand Theft Auto Walkthrough.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

:eten::dans::dans::dans: YYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH :dans::dans::dans::eten:

EEEN RUS :klap::klap::klap::klap::klap:

De graphics zijn trouwens SUPER!!!!!!!

Tziet er veeeeel beter uit dan Th Godfather!! :dans::klap:

EN DAN OOK NOG UN RUS!!!!!!!!! :bier: Kom maar op met IV!!!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er echt geweldig uit! Het personage had ik al wel een beetje met deze graphics verwacht, maar de omgeving is ook zeer mooi! Nu nog hopen op een minstens zo fantastische gameplay :bier:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er echt prachtig uit :)

IK kan niet wachten totdat ik hem in mijn handen heb :puh:

Komt hij trouwens ook voor de PC?

Ja wie weet of hij ook op de pc uitkomt, ( en als dat nog niet bekend is hoe groot is de kans dan dat hij op de pc uitkomt)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

hoeso russisch ? ik heb nergens maar dan ook nergens iets een rus gehoord !! B*ullsh*T

Hoor ZIjn Stem Dan Jonge ben je doof??:puh::P

hebben ze al iets bekend gemaakt over de grootte?

Nope, er is nog niks bekend over de grote, en er is ook niks bekend over (eventuele) meerdere steden. Tot nu toe hebben we alleen glimpen van Liberty City opgevagen, misschien zijn er nog wel meerdere steden maar dat is dus nog niet bekend ;) Houd GTAGames.nl in de gaten voor meer informatie, zulk soort dingen komen gelijk op de Frontpage of op het Forum te staan :)

Maar Was Het niet Zo Dat Liberty City Gebaseert was op new york enz???? Volgens mij wel hoor Maar ik kan er ook naast zitten natuurlijk(A)

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de bewerk-knop als je nog iets toe wilt voegen...<<<

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

nadat ik de trailer heb gezien heb ik geconstateerd en er een enorme verbetering is in het spel quoi details.

natuurlijk als je het spel binnen de ... maanden gaat spelen zal het er wel iets minder mooi uitzien als in de trailer.

want de trailers/filmpjes zijn altijd mooier geweest tegenover wanneer je het spel echt speelt.

ik heb er grootse verwachtingen voor en hoop dat rockstar nog lang mag blijven bestaan zo dat wij dan nog lang kunnen meegenieten van de games (vooral GTA) die zij maken.

als het zo doorgaat wat zal het dan binnen een paar jaar worden?

maar laten we ons eerst concentreren op de nieuwe GTA.

dus: PLAY THE GAME !!!!!! :D

Bewerkt: door SNIPER44

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...