Jump to content

[SP] Forum Poker


Bassiej

Recommended Posts



Banner gemaakt door Floris

Tafel #3

Het spel aan tafel #2 is afgelopen en de winnaar Bl3ice heeft zich geplaatst in de finale, gefeliciteerd. Voor Die-hard, HerrieM en Colonel Cortez zit het er helaas al op. Ik bedank jullie voor jullie deelname.

De deelnemers van tafel #3 die spelen zijn:

  • M@rt!n
  • GTA-Sheep
  • Mirrrr
  • RGA

Nog even een aantal belangrijke punten

  • De volledige informatie en regels kun je in het topic van
tafel #1 vinden. Maar hier nog even de belangrijkste punten.
  • Nadat de speler links van de big blind heeft gezegd wat hij doet mag de volgende speler het ook zeggen. Totdat we weer bij de big blind zijn. Deze mag checken als er niet geraised is. Anders kan hij een van onderstaande keuzes maken.
  • De spelers posten hun acties als ze aan de beurt zijn, ze posten dan één van de volgende berichten, meer niet:
    • Raise (Verhogen van de big blind):
      Ik [b]Raise €..[/b]


    • Call:
      Ik [b]Call[/b]


    • Fold:
      Ik [b]Fold[/b]


    • All-in (Ongebruikelijk):
      Ik ga [b]All-In met €..[/b]


    • Check (Nu niet mogelijk):
      Ik [b]Check[/b]


    [*]Post niet in dit topic als je niet meedoet aan het toernooi, of niet bij de spelende tafel hoort.

    [*]Om het overzichtelijk te houden, zet je je handtekening uit als je post.

    [*]Ga geen moeilijke bedragen inzetten met het bieden. Beperk het tot hele en halve Euro's.

    [*]Heeft er iemand die aan de beurt is na 12 uur nog steeds niet gezegd wat hij/zij gaat doen zal ik diegene een PB sturen als herinnering, mocht diegene weer 12 uur niet reageren, fold hij/zij automatisch. Gebeurt dit drie keer achter elkaar, is deze persoon uitgeschakeld.

    [*]Houd de kaarten die je via PB krijgt geheim, zodat er niet vals gespeeld kan worden.

    [*]De kaarten die je via PB krijgt zijn eerlijk gedeeld. Over de kaarten kan niet gecorrespondeerd worden.

Shuffle and deal!

Eerst maak ik uit wie van jullie de dealer-button krijgt door iedereen een (♠) kaart te geven, diegene met de hoogste kaart krijgt de button. Daarna gaan we met de klok mee voor de small en big blind van nu nog €2,50 en €5.



GTA-Sheep heeft de hoogste kaart dus hij krijgt de dealer-button. De small blind van €2,50 wordt ingezet door Mirrrr en de big blind van €5,00 wordt ingezet door RGA.

Zodra jullie je twee gesloten kaarten via PB ontvangen hebben is het aan M@rt!n om als eerste zijn actie posten. Zal hij callen, raisen of folden?

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen als je meedoet aan tafel #3

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA-Sheep

    31

  • Bassiej

    30

  • Mirrrr

    30

  • M@rt!n

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

De Flop!

Het spel aan tafel #3 is net begonnen, iedereen heeft zijn/haar kaarten gekregen en tijdens de inzetronde besloot GTA-Sheep te raisen met €5, niemand had hier problemen mee en iedereen besloot het totaal bedrag vab €10 te callen. De pot is nu dus €40, tijd om de eerste drie gemeenschappelijke kaarten op tafel te leggen, daarna is het de beurt aan Mirrrr om haar actie te posten.



Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen als je meedoet aan tafel #3

Bassiej™

Laatste Update:

Link to comment
Delen op andere websites

Shuffle And Deal!

Nadat er voor de tweede keer geraised was - ditmaal door Mirrrr - haakte iedereen af, inclusief GTA-Sheep, die verantwoordelijk was voor de eerste raise. De ronde is hiermee dus beëindigd en het totaal van €50 is voor Mirrrr.

Na de afgelopen ronde is het natuurlijk weer tijd voor de volgende ronde. De dealer-button is verschoven naar de positie van Mirrrr, waardoor RGA en M@rt!n voor de blinds moeten zorgen. Zodra de kaarten ontvangen zijn mag GTA-Sheep zijn actie posten.



Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen als je meedoet aan tafel #3

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...