Mirrrr Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) ik fold Bewerkt: 9 mei 2007 door Mirrrr
Bassiej Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 ♥♣ Shuffle and Deal ♦♠ Mirrrr checkte in eerste instantie maar nadat GTA-Sheep aankondigde dat hij all-in ging besloot Mirrrr toch maar te folden. Tijd voor de volgende ronde: Shuffle and Deal! Zodra de kaarten ontvangen zijn mag GTA-Sheep zijn actie posten. Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.Post hier alleen als je meedoet aan tafel #3 Bassiej™ Laatste Update:
Mirrrr Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) ik raise 10 Bewerkt: 9 mei 2007 door Mirrrr
Bassiej Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 ♥♣ De Flop ♦♠ GTA-Sheep callde de big blind van Mirrrr. Maar Mirrrr vond dit niet genoeg en raisede nog eens €10. GTA-Sheep callde weer en dan is het nu tijd voor de flop. GTA-Sheep mag zijn actie nu posten. Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.Post hier alleen als je meedoet aan tafel #3 Bassiej™ Laatste Update:
Mirrrr Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) Dan maar callen he Bewerkt: 10 mei 2007 door Mirrrr
Bassiej Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 ♥♣ De Showdown ♦♠ Ik dacht met een niet zo spectaculaire flop even een saai potje te verwachten maar die gedachten is volkomen onterecht geweest. Nadat er verschillende keren geraised is, heeft GTA-Sheep toch maar besloten om all-in te gaan. "We gaan zien of het doek voor Sheepie valt nu of niet" aldus GTA-Sheep. Hands: GTA-Sheep met S-A K-K H-10 H-7 S-4 een high card A's Mirrrr met R-5 S-5 K-K H-7 S-4 een Pair 5's Dit betekend dat Mirrrr de pot gewonnen heeft en dat GTA-Sheep helaas is uitgeschakeld. Bedankt voor je deelname, GTA-Sheep. Mirrr is de winnaar van tafel #3! Gefeliciteerd, Mirrrr! We zijn nu aan het einde gekomen van tafel drie, reacties kun je hier kwijt. We gaan zodra ik tijd heb kunnen vrijmaken verder met tafel #4. Vanwege de eindexamens heb ik wat minder tijd en dat is natuurlijk veel belangrijker. Aan tafel #4 gaan spelen: Preddy Piet-Herr Bright Radio Es. Ik wens jullie alvast veel succes! Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic. Bassiej™ Laatste Update:
Recommended Posts