Puma Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Kan iemand mij uitleggen hoe ik een screen kan nemen van de video, het lukt niet namelijk.. Print Screen in Media Player of Realplayer werkt niet .. Hoe :panic: !!? Reageren
mathi Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Kan iemand mij uitleggen hoe ik een screen kan nemen van de video, het lukt niet namelijk.. Print Screen in Media Player of Realplayer werkt niet ..Hoe :panic: !!? filmpje laten afspelen en op de goede moment op print screen toets op toetsenbord drukken, dan kan je die plakken en bewerken in word,... ------------------------------ Kan iemand mij uitleggen hoe ik een screen kan nemen van de video, het lukt niet namelijk.. Print Screen in Media Player of Realplayer werkt niet ..Hoe :panic: !!? filmpje laten afspelen en op de goede moment op print screen toets op toetsenbord drukken, dan kan je die plakken en bewerken in word,... sorry, dit lukte via mijn oude pc, nu ook niet meer, ik kan je verder niet helpen >>> Door Preddy: Laat het dubbelposten in het vervolg achterwege svp, totaal onnodig dus volgende keer even EDITten.<<< Reageren
Preddy Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Ik denk dat je het het beste kan doen via het programma Windows Movie Maker. Dit programma heeft daar een aparte functie voor én het staat al op veruit de meeste computers geïnstalleerd. Daarbij komt nog dat het ook zeer makkelijk in gebruik is, zoals je wel kan zien op het volgende plaatje: Een kleine uitleg: 1. Open Windows Movie Maker 2. Wanneer je Filmtaken nog niet in beeld hebt staan, druk dan op het knopje Taken. Dit is bij mij aangegeven met een zwarte pijl. 3. Importeer je Filmpje, het 'waar' is bij mij aangegeven met een Groen pijl. 4. Wacht tot het in clips is gezet en speel af waar je een screenshot van wil nemen 5. Zet het beeld stil met de pauze knop en druk op het roodomvierkante camera'tje. 6. Het programma zal je nu vragen waar je je screenshot op wil slaan, vanaf hier weet je wel wat je moet doen lijkt me. Overigens was hier ook al een topic over, namelijk deze. Zie de laatste post hoe je een screen vanuit Windows Media Player kan maken. Succes d'rmee. Reageren
Joriz Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Met VLC kan je ook zeer makkelijk screenshots maken. Dit programma is speciaal bedoelt voor alles wat met video afspelen, streamen, opnemen en screencapturen heeft te maken. Reageren
Die-hard Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Je kan weldegelijk screenshots maak in mediaplayer, ga naar opties > prestaties > videoversnelling > geavanceerd en vink overlay uit. Je video zal iets trager/schokkerig spelen, maar je kan nu wel screenshots maken. Reageren
ifc3 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Kan iemand mij uitleggen hoe ik een screen kan nemen van de video, het lukt niet namelijk.. Print Screen in Media Player of Realplayer werkt niet ..Hoe :panic: !!? Je kunt dat ook doen met X11 Vidcap (<- freeware)(kun je video capturen van een bepaald gebied en ook screenshots maken van een video). Bewerkt: 31 maart 2007 door ifc3 Reageren
Puma Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 @ Preddy: Zo'n idee had ik ook al bedacht, alleen is/was het probleem dat ik nog geen WMM heb i.v.m. het feit dat ik net 'n nieuwe HD heb, en m'n hele harde schijf nog kaal is Draait wel retesnel nu!![/font] Even ontopic weer, ik ga het proberen, bedankt voor de hulp allemaal! PWC, Grtz Puma. Reageren
mathi Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 @ Preddy: Zo'n idee had ik ook al bedacht, alleen is/was het probleem dat ik nog geen WMM heb i.v.m. het feit dat ik net 'n nieuwe HD heb, en m'n hele harde schijf nog kaal is Draait wel retesnel nu!![/font] Even ontopic weer, ik ga het proberen, bedankt voor de hulp allemaal! PWC, Grtz Puma. het lukt ook met ctrl en printscreen tegelijk in te drukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.