Proximitus Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Weet iemand een goede site waar ik nieuwe hoofden (skins) kan downloaden voor The Sims 1? Liefst hoofden van Celebrities enzo, maar sowieso een beetje van goede kwaliteit. Greets Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Er zijn op het internet natuurlijk heel veel downloadsite's te vinden, onder andere voor de Sims 1. Neem maar eens een kijkje op de volgende site's: [Around the Sims] Kies hier op de startpagina je spel, en dan kun je een heleboel verschillende dingen downloaden, zoals spullen, skins en gebouwen. [The Sims Resource] De naam zegt het al, er zijn hier heel veel dingen voor de Sims 1 en 2 te downloaden. Daarnaast kun je ook gewoon nog even op Google zoeken, bijvoorbeeld onder de zoektermen sims downloads. Zo kun je ook ontzettend veel site's vinden die dingen aanbieden om te downloaden. Veel succes met je Sims! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Weet iemand een goede site waar ik nieuwe hoofden (skins) kan downloaden voor The Sims 1?Liefst hoofden van Celebrities enzo, maar sowieso een beetje van goede kwaliteit. Greets Hiervoor had je natuurlijk even via google kunnen zoeken, dit werk heb ik je dan maar bespaard. Hier een aantal site's waar verschillende skins en andere downloads op staan voor De Sims: Around The Sims.com The Sims Recource.com Sims Netwerk.nl Alsnog raad ik je aan om nog ff op google te zoeken voor eventuele andere sites. Succes, PTC Reageren
Wrieh Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Voor spullen raad ik jeSipsisims aan Reageren
The GamerII Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Weet iemand waar ik mooie palmbomen kan vinden voor Sims 1? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.