Jump to content

Sims downloads


Proximitus

Recommended Posts

Er zijn op het internet natuurlijk heel veel downloadsite's te vinden, onder andere voor de Sims 1. Neem maar eens een kijkje op de volgende site's:

[Around the Sims] Kies hier op de startpagina je spel, en dan kun je een heleboel verschillende dingen downloaden, zoals spullen, skins en gebouwen.

[The Sims Resource] De naam zegt het al, er zijn hier heel veel dingen voor de Sims 1 en 2 te downloaden.

Daarnaast kun je ook gewoon nog even op Google zoeken, bijvoorbeeld onder de zoektermen sims downloads. Zo kun je ook ontzettend veel site's vinden die dingen aanbieden om te downloaden.

Veel succes met je Sims! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand een goede site waar ik nieuwe hoofden (skins) kan downloaden voor The Sims 1?

Liefst hoofden van Celebrities enzo, maar sowieso een beetje van goede kwaliteit.

Greets :)

Hiervoor had je natuurlijk even via google kunnen zoeken, dit werk heb ik je dan maar bespaard.

Hier een aantal site's waar verschillende skins en andere downloads op staan voor De Sims:

Around The Sims.com

The Sims Recource.com

Sims Netwerk.nl

Alsnog raad ik je aan om nog ff op google te zoeken voor eventuele andere sites.

Succes, PTC

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...