Jump to content

[Discussie] Kleiner dan GTA SA


GrandTheftAuto 4

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • GekkieJ01

    7

  • Dutchy3010

    6

  • Jow Tommy Verceti

    6

Ik zat net bij de feieten te kijken en daar stond bij dat de map toch evengroot/grotere wordt dan SA

geloven jullie dit?

Wat vinden jullie ervan?

ja volgens mij heeft een of ander blad dit gemeld, maar mss bedoelen ze omdat je in veel gebouwen kan komen. Maar de totale opp wordt kleiner dan SA, ten minste dit is al vaker gezegt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat net bij de feieten te kijken en daar stond bij dat de map toch evengroot/grotere wordt dan SA

geloven jullie dit?

Wat vinden jullie ervan?

ja volgens mij heeft een of ander blad dit gemeld, maar mss bedoelen ze omdat je in veel gebouwen kan komen. Maar de totale opp wordt kleiner dan SA, ten minste dit is al vaker gezegt...

Ik denk dat het ook zoiets is. Dat de map die we te zien krijgen evengroot of groter is dan SA maar dat de oppervlakte dat de map beslaat veel kleiner is dan SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat net bij de feieten te kijken en daar stond bij dat de map toch evengroot/grotere wordt dan SA

geloven jullie dit?

Wat vinden jullie ervan?

ja volgens mij heeft een of ander blad dit gemeld, maar mss bedoelen ze omdat je in veel gebouwen kan komen. Maar de totale opp wordt kleiner dan SA, ten minste dit is al vaker gezegt...

Ik denk dat het ook zoiets is. Dat de map die we te zien krijgen evengroot of groter is dan SA maar dat de oppervlakte dat de map beslaat veel kleiner is dan SA.

als ze het over de map hebben in bladen hebben ze het wel meestal over de oppervlakte. maar dat vind ik dus nogal raar omdat steeds hele andere dingen werden gemeld in bladen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is ie niet veel groter dan als SA , nadat SA een redelijk groot stuk was en dit eigenlijk gewoon New York enzo is , maar natuurlijk is het altijd leuk om groter te hebben :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat de oppervlakte evengroot is en dat we dat in de 2de trailer te zien krijgen en daarom deze info nu krijgen!

dat zou hemels zijn ja :puh:

Het zou zo ineens kunnen! ze wilde maar 30% info geven dus nu meer te zien krijgen met de 2de trailer!

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat de oppervlakte evengroot is en dat we dat in de 2de trailer te zien krijgen en daarom deze info nu krijgen!

dat zou hemels zijn ja :puh:

Ja dat zou prachtig zijn moesten we een glimp van de map krijgen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het jammer dat het kleiner wordt dan sanandreas,

omdat ik het heerlijk vindt om namelijk om door de woestein en over de platteland te scheuren lkkr de ruimte enzo,

en over de snelweg om er afentoe 1 in de greppel te rammen 8) heerlijk togg??

en lkkr met je vliegtuig heen en weer te vliegen van de ene plek naar de andere plek of de straaljager

of met een trekker over de weg te puffen en dan in zooon boeren dorpje een paar mensen plat rijden met je trekkertje

of lkkr luux doen met je sportkar of limosine over de snelweg.

vooral de limosine kan je er een paar lkkr van de weg drukken en de vrachtwagen is lkkr zwaar genoeg ervoor dan word er weer een band van je auto lekgeschoten en dan moet je met 1 of meerdere lekke banden zien te ontkomen aan de polittie dan scheur je door het bos of over het platteland of door de bergen om de polittie van je hielen te schudden 8);)0_0

denk eens in hoe heerlijk dat wel niet is dat moeten we straks allemaal missen :-(

Bewerkt: door P.ZAAL
Link to comment
Delen op andere websites

@P.ZAAL: dat scheuren over het platteland en door de woestijn kan je wel vergeten..die heb je niet in iv.

maar over de grote van iv..die staat eigenlijk nog steeds niet vast..zou groter, evengroot of kleiner kunnen zijn dan sa..alle bronnen melden weer iets anders eigenlijk.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...