Jump to content

[Discussie] Kleiner dan GTA SA


GrandTheftAuto 4

Recommended Posts

Is er dan iemand van jullie die een 10% van de desert zou missen??

Ik denk zelf dat het om niet zo'n groot verschil gaat hoor.

Waarschijnlijk zou het grootste gedeelte ook echt bebouwd zijn wat in de Desert bijvoorbeeld niet is!

Naar mijn mening zul je het verschil in de grote van het landschap niet eens snel opmerken maar krijg juist het gevoel dat het groter is omdat er meer gebouwd is.

Dit hoop ik in ieder geval wel :schater:

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • GekkieJ01

    7

  • Dutchy3010

    6

  • Jow Tommy Verceti

    6

Nou ja, het zal waarshijnlijk wel heel wat groter zijn, ik hoop dat toch, want ik hou van games waar ik lang aan bezig ben, anders moet ik weer een nieuw kopen :puh:

Het is al een feit dat het kleiner wordt: het stond in de officiele preview van de Games Informer

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, het zal waarshijnlijk wel heel wat groter zijn, ik hoop dat toch, want ik hou van games waar ik lang aan bezig ben, anders moet ik weer een nieuw kopen :puh:

Het is al een feit dat het kleiner wordt: het stond in de officiele preview van de Games Informer

De vraag is alleen in hoeverre een preview als feit kan worden gezien. Ze hebben immers een demo gespeeld, dat wilt dus niet zeggen dat in die demo ook heel de speelwereld zit...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, het zal waarshijnlijk wel heel wat groter zijn, ik hoop dat toch, want ik hou van games waar ik lang aan bezig ben, anders moet ik weer een nieuw kopen :puh:

Het is al een feit dat het kleiner wordt: het stond in de officiele preview van de Games Informer

De vraag is alleen in hoeverre een preview als feit kan worden gezien. Ze hebben immers een demo gespeeld, dat wilt dus niet zeggen dat in die demo ook heel de speelwereld zit...

Eindelijk nog iemand die dat inziet!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste ik vind het niet erg want San Andreas was heel erg groot je wist soms niet wat je wou doen omdat er zoveel ruimte was dus dat is 1 ten 2de ik vind GTAIV echt prachtig wat ik tot nu toe heb gezien dus maakt me niet veel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vond ik net op een ander forum (Bron: PS3 only)

Naast de al gegeven feiten voorziet Game Informer ons van nog meer nieuws. Zo meldt het tijdschrift dat GTA IV geen vliegtuigen zal ondersteunen. Of dit te maken heeft met de hardware of met 11 september (GTA IV speelt zich af in New York) is niet bekend. Eerder moest Rockstar de vliegtuigen al schrappen in GTA III, die zich ook in ‘Liberty City’ afspeelde.

Verder zullen de drie gebieden van de vorige generatie GTA spellen niet allemaal in GTA IV zitten. Het spel zal zich namelijk alleen in New York afspelen. Hoewel dit misschien negatief klinkt, is dat niet zo. GTA IV wordt namelijk groter dan GTA: San Andreas.

Bron: PS3 only

Weet men eigelijk nog wel wat men wil? :puh: ik denk dat het gewoon het beste en het veiligste is dat we de échte info van R* afwachten!

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Mee eens want dit kan allemaal fake zijn, we moeten gewoon op R* games even wachten en zien wat hun te vertellen hebben vind het ook raar dit staat wel op game site's maar niet op de eigen site van R*

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, het zal waarshijnlijk wel heel wat groter zijn, ik hoop dat toch, want ik hou van games waar ik lang aan bezig ben, anders moet ik weer een nieuw kopen :puh:

Het is al een feit dat het kleiner wordt: het stond in de officiele preview van de Games Informer

De vraag is alleen in hoeverre een preview als feit kan worden gezien. Ze hebben immers een demo gespeeld, dat wilt dus niet zeggen dat in die demo ook heel de speelwereld zit...

Die informatie staat volgens mij in een citaat van Dan Houser (Een of andere hoge piet bij R*) dus het is dan wel een "feit". Correct me if I'm wrong.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat blad hè, heeft een demo van gta4 gespeeld, en zegt vervolgens dat het kleiner is dan sa, en wij geloven het, maar eigenlijk, aangezien het een demo was, is het logisch dat het kleiner is dan sa, het spel zal uiteraard nog niet 100% klaar zijn nu. snap je? dus we weten niks zeker zolang rockstar niks bevestigd.

Link to comment
Delen op andere websites

bestaat het gta IV alleen uit new-york of is dat nog niet bekend?

vooralsnog word dat wel gedacht, maar aangezien er alleen nogmaar een demo is uitgegeven, is er nog helemaal niks zeker...

Idd! Alles is nog mogelijk!! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...