Jump to content

[Discussie] Kleiner dan GTA SA


GrandTheftAuto 4

Recommended Posts

het is nog niet eens zeker dat het kleiner wordt, hun hadden alleen maar de een demo versie en ze hebben waarschijnlijk niet toegang gehad tot hele spel.

Ookal als het kleiner zou zijn, doordat er bijna alleen maar stad is lijkt het toch groter als san andreas (in ieder geval meer te doen).

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • GekkieJ01

    7

  • Dutchy3010

    6

  • Jow Tommy Verceti

    6

Dit kan toch eigenlijk wel geclosed, nu het geen theorie meer is maar een algemeen bekend feit? Of niet?

Hier kan je goed je mening kwijt over het feit dat SA groter is als GTA IV. Zeker nog een punt van discussie waard, naar mijn mening. Ik zal wel de topictitel even aanpassen, omdat het feitelijk geen theorie meer is.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn visie mag hier natuurlijk niet aan ontbreken :puh: : GTA IV is New York, SA is California. Er is dan ook een hele logische verklaring voor de minder grote map van SA: Als je zo naar SA kijkt, zie je een en al natuur. Nu vergt natuur niet zoveel tijd, aangezien je hetzelfde interieur/bomen ziet. Daarom is het ook zo makkelijk een uitgebreidere map ervoor te maken. New York is voor het grootste gedeelte gebouwen en wolkenkrabbers. Dat is dus mijn idee. Ook is qua oppervlakte California veel groter dus een groter map is uitgesloten. California post-42509-1176398628.png post-42509-1176398675.png New York

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Zo moet je het niet bekijken, want van heel de staat Californa wordt maar en deel gebruikt, zie het volgende kaartje voor een schematische weergave:

8030I.gif

Daarnaast wordt het waarschijnlijk niet heel de staat New York, maar grotendeels alleen New York City:

Via de volgende link: klik kom je op een site met een plaatje van de staat New York. Als je dan kijkt zie je onderin, op het schiereiland New York City liggen (links op het schiereiland). Ook dat is een heel verschil met de gehele staat New York natuurlijk.

Desalniettemin heb je wel gelijk dat NYC een heel stuk kleiner is als het gebied tussen San Francisco, Los Angeles en Las Vegas.

Link to comment
Delen op andere websites

Net zoals geen vliegtuigen, vind ik 'kleiner dan GTA SA' ook erg jammer.

Ik vind het leuk om een nieuw avontuur te beleven in de Woestijn, Bergen, Stad.

Nu komt er waarschijnlijk alleen een Stad ( Hopelijk Central Park er ook nog bij )

Ik kijk steeds minder uit naar de game. Omdat de dingen die ik gehoopt had niet uitkomen.

Dat waren, Grotere Landschappen zoals bergen, Woestijn oppervlakte. en meer varriatie in luchtverkeer.

Hopelijk komt Rockstar met iets heel leuks aanzetten. Aangezien ik nog niet de GTA sfeer kan merken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo alles te zien denk ik dat het niet veel uitmaakt ..

ze kunnen hem denk ik wel wat uitbreiden .. want ja ze moeten wel wat nieuws maken voor de verandering

anders word het ook niks .. maar eigenlijk word het echt afwachten :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

het is al geen discussie meer of gta iv kleiner wordt dan SA, het is een feit. In de game informer met de preview van gta iv heeft rockstar namelijk zelf gezegd dat het wat kleiner word dan SA. Ook zijn er geen dorpjes en platteland. Je hebt wel meer delen van ny beschikbaar (4 van de 5 oid) en een stukje van new jersey geloof ik. Omdat nu al het landschap zegmaar staat volgebouwd, en het nu weer een en al stad is en je geen eentonig platteland hebt, maakt het dus eigenlijk niet uit dat het gebied wat kleiner is.

Link to comment
Delen op andere websites

het is al geen discussie meer of gta iv kleiner wordt dan SA, het is een feit. In de game informer met de preview van gta iv heeft rockstar namelijk zelf gezegd dat het wat kleiner word dan SA. Ook zijn er geen dorpjes en platteland. Je hebt wel meer delen van ny beschikbaar (4 van de 5 oid) en een stukje van new jersey geloof ik. Omdat nu al het landschap zegmaar staat volgebouwd, en het nu weer een en al stad is en je geen eentonig platteland hebt, maakt het dus eigenlijk niet uit dat het gebied wat kleiner is.

Als je een paar posts hierboven kijkt dan had je gezien dat ik dit topic open heb gelaten met de bedoeling dat je kunt discussieren of je het goed of slecht vind dat de stad kleiner is geworden. We weten dat het eerder een feit is, maar dan kunnen mensen alsnog hun meningen kwijt.

Ik heb mijn mening zelf nog niet gegeven. Ik vond SA eigenlijk wel iets te groot, vandaar dat ik het totaal niet erg vind dat IV kleiner is... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet, ze zullen veel meer aandacht gaan besteden aan graphics. Het zou dan veel te veel tijd kosten om een hele grote map te maken.

Door betere graphics word het niet meer werk om de map groter te maken hoor. Als de ENGINE eenmaal ontwikkeld is, hoeven ze alleen het spel nog te maken. En een map bouwen met goede graphics is niets meer werk dan eentje met matige graphics. Dat bouwen van de map gaat een beetje op de Sim City Manier. Om in Simcity 4000 een grote stad te bouwen is ook niet meer werk dan in Sim City 3000. Het enigste wat er meer werk aan heeft is jouw PC die het allemaal maar weer moet laten draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet, ze zullen veel meer aandacht gaan besteden aan graphics. Het zou dan veel te veel tijd kosten om een hele grote map te maken.

Door betere graphics word het niet meer werk om de map groter te maken hoor. Als de ENGINE eenmaal ontwikkeld is, hoeven ze alleen het spel nog te maken. En een map bouwen met goede graphics is niets meer werk dan eentje met matige graphics. Dat bouwen van de map gaat een beetje op de Sim City Manier. Om in Simcity 4000 een grote stad te bouwen is ook niet meer werk dan in Sim City 3000. Het enigste wat er meer werk aan heeft is jouw PC die het allemaal maar weer moet laten draaien.

Ze gebruiken de RAGE engine ;)

Dezelfde engine als Table Tennis ( Ook van Rockstar )

En een map bouwen met goede graphics is niets meer werk dan eentje met matige graphics.

Het is juist meer werk. Om een gebouw heel mooi eruit de laten zien kost meer tijd dan de gewone bakstenen texture's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...