Jump to content

[Discussie] Kleiner dan GTA SA


GrandTheftAuto 4

Recommended Posts

hier is de map van Liberty City

dit is denk ik een mooie groote om het spel helemaal top te krijgen! met nog de beste kwaliteit, nog beter dan in het filmpje :Y moet wel, dit is ook nog maar beetje het begin van het spel wat je te zien krijgt dus kan nog allemaal upgegraded worden.

okay dan is het wat kleiner dan GTA Sa maar je hebt wel een mooier spel en dat telt ook mee voor het plezier in spelen :Y

en achter in daar is nog een stuk land over en in die beschikbare extra's die komen mss ook wel uitbreidingen van het land daar achter kan nog allemaal worden gebouwd dus :D

het word gewoon een top game en eigenlijk boeit het mij helemaal niet hoe groot ie word maar groter dan vice city moet het zeker!!!!

Ik vind het wel best als het grafisch op hetzelfde niveau blijft als SA maar het lijkt me gewoon heel vet als ze de hele stad uitwerken. Dus dat er ook allemaal winkels zijn en dat je in principe in elk huis kan.

Dit is waarschijnlijk (voorlopig) te mooi om waar te zijn maar je moet wel in meer huizen en winkels kunnen in b.v. een drukke winkelstraat

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • GekkieJ01

    7

  • Dutchy3010

    6

  • Jow Tommy Verceti

    6

hier is de map van Liberty City

dit is denk ik een mooie groote om het spel helemaal top te krijgen! met nog de beste kwaliteit, nog beter dan in het filmpje :Y moet wel, dit is ook nog maar beetje het begin van het spel wat je te zien krijgt dus kan nog allemaal upgegraded worden.

okay dan is het wat kleiner dan GTA Sa maar je hebt wel een mooier spel en dat telt ook mee voor het plezier in spelen :Y

en achter in daar is nog een stuk land over en in die beschikbare extra's die komen mss ook wel uitbreidingen van het land daar achter kan nog allemaal worden gebouwd dus :D

het word gewoon een top game en eigenlijk boeit het mij helemaal niet hoe groot ie word maar groter dan vice city moet het zeker!!!!

Ik vind het wel best als het grafisch op hetzelfde niveau blijft als SA maar het lijkt me gewoon heel vet als ze de hele stad uitwerken. Dus dat er ook allemaal winkels zijn en dat je in principe in elk huis kan.

Dit is waarschijnlijk (voorlopig) te mooi om waar te zijn maar je moet wel in meer huizen en winkels kunnen in b.v. een drukke winkelstraat

ina sa als je inbreker speeld kun je zo goed als in 'elk huis', behalven de flats, als je dara in gaat kom je gwoon op het dak terecht

Link to comment
Delen op andere websites

hier is de map van Liberty City

dit is denk ik een mooie groote om het spel helemaal top te krijgen! met nog de beste kwaliteit, nog beter dan in het filmpje :Y moet wel, dit is ook nog maar beetje het begin van het spel wat je te zien krijgt dus kan nog allemaal upgegraded worden.

okay dan is het wat kleiner dan GTA Sa maar je hebt wel een mooier spel en dat telt ook mee voor het plezier in spelen :Y

en achter in daar is nog een stuk land over en in die beschikbare extra's die komen mss ook wel uitbreidingen van het land daar achter kan nog allemaal worden gebouwd dus :D

het word gewoon een top game en eigenlijk boeit het mij helemaal niet hoe groot ie word maar groter dan vice city moet het zeker!!!!

Ik vind het wel best als het grafisch op hetzelfde niveau blijft als SA maar het lijkt me gewoon heel vet als ze de hele stad uitwerken. Dus dat er ook allemaal winkels zijn en dat je in principe in elk huis kan.

Dit is waarschijnlijk (voorlopig) te mooi om waar te zijn maar je moet wel in meer huizen en winkels kunnen in b.v. een drukke winkelstraat

ina sa als je inbreker speeld kun je zo goed als in 'elk huis', behalven de flats, als je dara in gaat kom je gwoon op het dak terecht

Er zijn maar een paar interieurs waar je in kan. En je kan echt niet overal in. Heel veel blokken zijn alleen hard gemaakt maar daar kan je verder niks mee. Als ze (zoals ik eerder al zei) er gewoon voor zorgen dat je overal in kan hoeft GTA 4 wat mij betreft niet groter te worden dan SA

Link to comment
Delen op andere websites

hier is de map van Liberty City

dit is denk ik een mooie groote om het spel helemaal top te krijgen! met nog de beste kwaliteit, nog beter dan in het filmpje :Y moet wel, dit is ook nog maar beetje het begin van het spel wat je te zien krijgt dus kan nog allemaal upgegraded worden.

okay dan is het wat kleiner dan GTA Sa maar je hebt wel een mooier spel en dat telt ook mee voor het plezier in spelen :Y

en achter in daar is nog een stuk land over en in die beschikbare extra's die komen mss ook wel uitbreidingen van het land daar achter kan nog allemaal worden gebouwd dus :D

het word gewoon een top game en eigenlijk boeit het mij helemaal niet hoe groot ie word maar groter dan vice city moet het zeker!!!!

Jouw idee van denken bevalt mij wel. :bier: Als het ook daadwerkelijk zo zou zijn zou het een fantastisch spel worden. Wordt zoiezo toch maar ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Denkt iemand dat iv op de ps2 komt of kan de ps2 het niet aan tenzij gta sa het ook aan kon

FF ontopic ik hoop groter of evengroot ,mij lijkt ook wel leuk als gta nederland hopelijk komt dus ook echte alle wegen zoals A12 enzo en stadions van ajax ,az,psv, enz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet mensen maar zou deze gta kleiner zijn als san andreas omdat het zich in liberty city afspeeld en san andreas in drie steden een aantal dorpen

als deze topic al bestond dan mijn exucus namelijk niet gevonden

ik kan je heelas geen gelijk geven

gtaIV zal misschien in vorm kleiner zijn maar rockstar heeft altijd wat voor in peto die extras

zullen gtaIV byzonder *** goed maken

ik denk dat er veel mensen met mijn menig eens zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet mensen maar zou deze gta kleiner zijn als san andreas omdat het zich in liberty city afspeeld en san andreas in drie steden een aantal dorpen

als deze topic al bestond dan mijn exucus namelijk niet gevonden

ik kan je heelas geen gelijk geven

gtaIV zal misschien in vorm kleiner zijn maar rockstar heeft altijd wat voor in peto die extras

zullen gtaIV byzonder *** goed maken

ik denk dat er veel mensen met mijn menig eens zijn

Ikke niet zo :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zal wel even groot worden(hopelijk) maar heel Nederland namaken... Ik denk het niet! Dat is overdreven veel werk! Dan moeten ze van ieder huis een foto nemen, moeten die mensen akkoord gaan dat hun huis word nagemaakt in 3D! En moeten ze het nog namaken + als ze bezig zijn met maken, kan het zijn dat er een hele buurt(waar bv. missie's in worden gespeelt) veranderd is!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Als het alleen een hele grote stad wordt dan denk ik dat ie ongeveer net zo groot wordt als LS+SF+LV

Als het meer dan een hele grote stad wordt denk ik net iets groter dan San Andreas.

Maar een ding waar ik echt naar uitkijk, is de taxi van GTA III (of VC, weet niet meer) die komt als je in een missie dood bent gegaan, die je dan weer terugbrengt naar de missie. Die wil ik weer terug, maar dit keer ook bijvoorbeeld als je een taxi ziet dat je dan kan kiezen tussen een bepaald aantal plaatsen en dat ie je daar dan naartoe brengt.

Maar toch al was het 3 kwart van San Andreas, dan zou je alsnog denken dat het groter is door al die detail en prachtige graphics...

Link to comment
Delen op andere websites

volgenx mij komt ie niet op de ps2 uit ofwel ? ..

nog ff over dat gta in nederland.. ik had geloof ik ooit ergens gelezen dat er een speciaal team van rockstar is die echt naar de steden gaan waar gta zich afspeelt.. om nou vanuit amerika eventjes naar nederland te komen lijkt me sterk ;) maar het zou wel hip zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

ff ik wil nog een andwoordje op me vraag, kan me ps2 gta IV aan en denkt iemand dat hij op de ps2 komt?

Nee, PS2 kan GTA IV hoogst waarschijnlijk niet aan, en daarom denk ik ook niet dat hij op de PS2 uit komt ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. Dutchy3010 was me voor. :klap:vluggerd

Ik begin langzamaan te geloven dat deze GTA 4 wel eens een enorm groot speelveld kan gaan worden en dus nog groter dan SA.Ik had een tijdje terug al gezegd dat als GTA 4 zich NYC in zijn geheel erin komt het velen malen groter word maar ook al word NYC wat ingekort dan heb ik toch nog een vermoeden dat het (heel) wat groter worden dan alle GTA games bij elkaar.

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...