Jump to content

[Discussie] Kleiner dan GTA SA


GrandTheftAuto 4

Recommended Posts

Ik denk dat ze weer een paar steden in GTA 4 stoppen. Ik hoop dat ze Vice city er ook instoppen waar je dan alleen met het vliegtuig heen kan (of met een boot). Zodat het wel een GROTE game word.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • GekkieJ01

    7

  • Dutchy3010

    6

  • Jow Tommy Verceti

    6

een grote game is juist goed. En helemaal als je ook gewoon overal heen kan vliegen dan ben je er zo. Maar je hebt wel gelijk dat het irritant is als je vet veel moet rijden voor een missie. Maar voor mij is het: Hoe groter hoe beter :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

De groote van GTA SA vind ik nog aardig gaan, kwa reistijd. Dus veel groter hoeft van mij GTA IV niet te worden, maar zouden ze de reistijd veminderen dan mag GTA IV van mij maat XXXL krijgen.

In GTA SA kun je je laten vervoeren door trein en vliegtuig, als je die reis nou kan skippen ben je zo op je bestemming.

En hetzelfde bij taxi's, bussen enz, dan mag het van mij best groter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA IV groter wordt dan GTA SA. In de trailer is het Empire State Building (niet heel ver van Central Park) en ook is een achtbaan te zien. Die achtbaan (staat op Coney Island) staat in het echt een behoorlijk eind van het empire state building. Met de auto is het 18.5 mijl vanaf het empire state building (google maps).

Ik hoop dat GTA IV groter wordt dan SA :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag hij echt heel groot ;) Hoop dat het alleen maar hoge gebouwen zijn enzo ;) en dat je net met je Maverick er boven uit kan vliegen :klap:

Mijn grootste droom voor in de toekomst is tog echt GTA World

Echt alle details over de hele wereld, Van brazillie tot m'n eigen deurmat :puh:

Bewerkt: door Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

het zou mij wel gaaf lijken dat er ook wat platteland bij is en van mij mag ie wel 2x zo groot worden dan heb je ook langere missies en duurt het langer voordat je hem uitspeelt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop en ik denk dat GTA IV evengroot als SA word. Dit omdat ik geen zin heb om 10 minuten te rijden voor een missie oid.

Idem dito. Hoop ook dat ze afwisseling in landschappen houden.

Link to comment
Delen op andere websites

ja mee eens van mij hoeven het niet persee eilanden te wezen maar bv een brug over een hele diepe kloof lijkt me wel mooi en dat je met een jetpack daar in kun en dan bij een rivier terecht komt en veel bergen lijkt me ook wel gaaf

Bewerkt: door GrandTheftAuto 4
Link to comment
Delen op andere websites

Onzin natuurlijk.

Want we weten nog niet eens of het zich alleen maar in Liberty City afspeelt.Daarbij is dit duidelijk New York en als ze New York volledig nabouwen.Nou maak je dan maar op voor een game die vele malen groter is dan San Andreas,Vice City en GTA 3.

New-york is 80 keer groter als heel sa

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het zoals san andreas dat het een paar steden bij elkaar zijn. Bijvoorbeeld:New york(Liberty City),Boston, Philadelphia en Washington D.C. Misschien komen die andere steden in andere trailers.Dus het kan alle kanten op.

Link to comment
Delen op andere websites

het kan wel zijn dat gta IV kleiner gaat zijn dan San Andreas. mogelijke redenen: kijk eens naar de graphics!! deze zijn echt wel zeer mooi afgewerkt. als je Gta 2 vergelijkt met gta III zie je ook duidelijk het verschil en Gta III is t.o.v San Andreas ook wel een zeer klein oninteractief (maar wel een leuk) spel. Ik denk dus dat de speloppervlakte evengroot als 3X liberty city zal zijn, en bij de volgende gta 6X groter en bij Gta VI 9X groter ofzo....

Als deze oppervlakte zo klein zou zijn, mogen we absoluut wel rekenen op minstens 200 interieuren, vele gebeurtenissen op straat (mensen die dingen weggooien,kopen, ...) enz...

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

het zou mij wel gaaf lijken dat er ook wat platteland bij is en van mij mag ie wel 2x zo groot worden dan heb je ook langere missies en duurt het langer voordat je hem uitspeelt

Hoop ik ook, lijkt me echt super als het gewoon weer groter wordt, ik ben echt benieuwd naar GTA IV :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...