Joriz Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Arjen heeft speciaal voor GTAForum.nl wat mooie Grand Theft Auto IV avatars gemaakt. Deze zijn vanaf nu selecteerbaar op de avatar instellingen pagina. De volgende avatars zijn nu onder andere kiesbaar: In de toekomst zullen er waarschijnlijk nog meer avatars komen als er meer artwork, screenshots en informatie bekend is over Grand Theft Auto 4.
GTA-Freak2 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Mooi gedaan! En zo vroeg dan ook nog! Ik dacht wel dat ze gingen komen, want Arjen had al zo een avater in gebruik. KUTGW.
Moonbeam Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik kan hier wel een heel verhaal over opschrijven maar dit voldoet voorlopig wel lijkt me: Hip!
Pitbull Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 mooie avatars Arjen Er zullen wel nog meer komen als het spel uit is zeker?
Arjen Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 /dance Danku allemaal en voor degene die hieronder post alvast bedankt.. (als iemand hier nog onder post ) Ik ben van plan nog wel een paar te maken. En natuurlijk komen er vanzelf meer zodra er nieuwe screenshots/caps zijn.
Dastard Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 ohh nice het past bij mij ps:ik heb een idee misschien kunnebn jullie een upload signature pic (signature=handtekening picture) of zoiets zoals bij de avatars daar zetten zoon bladeren ding...
DenkaanHenk Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Hehe mooie avatars Arjen. Wat een aardige gozer is dat toch.
TheGuardian Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Mooie avaters Arjen, zo word de GTAforum avater gallerij weer groter en up to date. Kortom, Keep Up The Good Work Arjen
White Gold Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Schitterend Arjen. Meteen m'n avater gaan veranderen . Ga je ook nog leuke standaard sigs maken voor de gene die geen PS hebben? Sehr schön!
Rullez Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ze zien er weer erg leuk uit. Ik ga er zeker 1 gebruiken.
Arjen Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Schitterend Arjen. Meteen m'n avater gaan veranderen . Ga je ook nog leuke standaard sigs maken voor de gene die geen PS hebben? Sehr schön! Goed idee! Ik zal eens kijken wat ik kan maken!
Dastard Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Schitterend Arjen. Meteen m'n avater gaan veranderen . Ga je ook nog leuke standaard sigs maken voor de gene die geen PS hebben? Sehr schön! Goed idee! Ik zal eens kijken wat ik kan maken! tot info zie mijn vorige post.
Koen729 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Wootdesnoot, die zijn echt heel mooi Arjen! KUTGW! Misschien ga ik er ook een gebruiken
Recommended Posts