Jump to content

Nieuwe Grand Theft Auto IV Avatars


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    5

  • Dastard

    3

  • Sylber

    2

  • Racingfreak

    1

Schitterend Arjen. Meteen m'n avater gaan veranderen :D. Ga je ook nog leuke standaard sigs maken voor de gene die geen PS hebben? Sehr schön!

Je hebt ook nog andere programma's dan PS ;)

Hele mooie ava's, alleen ga ik ze niet gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Wel simpel arjan :puh:

Beetje verkleine en een stroke eromheen, maarja voor de rest ziet het er clean uit

1. Wat moet ik dan doen? Brushen, dubbele layers waarvan eentje op overlay, smudgen etc? Op 64x64?

2. Het is niet alleen verkleinen en een randje. Er zijn effecten aan toegevoegd waardoor ze scherper lijken.

3. Ik heet geen arjan.

Bedankt voor je compliment dat ze 'clean' lijken. Dat is namelijk wel de bedoeling. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel simpel arjan :puh:

Beetje verkleine en een stroke eromheen, maarja voor de rest ziet het er clean uit

1. Wat moet ik dan doen? Brushen, dubbele layers waarvan eentje op overlay, smudgen etc? Op 64x64?

2. Het is niet alleen verkleinen en een randje. Er zijn effecten aan toegevoegd waardoor ze scherper lijken.

3. Ik heet geen arjan.

Bedankt voor je compliment dat ze 'clean' lijken. Dat is namelijk wel de bedoeling. :sigaar:

Bedoelde arjen, nou wat je kon doen bewegende dingen maken bijv. had vanmorgen gemaakt maar kon niet opslaan want was begonnen met een jpg bestand :bonk: dus nu ff overnieuw beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...