Jump to content

Informatielek Rockstar?


HerrieM

Recommended Posts

Maar juist een vraagje :$, wat is SubUrban?

SubUrban is stedelijk volgens mij.

Uh... Nee een Suburban is een auto.., in deze context in ieder geval (2005 GMC/Chevrolet Suburban: KLIK )

Oh ik had niet dat hele verhaal gelezen.

dus ik dacht dat hij het had over gewoon SubUrban.

Maar mooie info

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf denk ook gewoon dat het R* is, om alles lekker smeuïg te maken voor ons..

Nico gaat dit meemaken, 100% zeker..

Als zijn verhaal real life waar zou wezen, had de fbi hem allang neergeschoten/interpol erbij gehaald voor dit soort zaken.. iemand wordt door de fbi ALTIJD binnen 2 maanden gepakt..

En krijgt dan levenslang..

Maarja, of dit verhaal van hem in GTA IV gebeurt, dat moeten we zien als 'ie uitkomt..

En DAN kunnen we conclusies trekken guys!

Helemaal mee eens, volgens mij gaat dit (en veel meer) met Niko gebeuren. Als dit waar is zijn dit de features van het spel die hier werden verteld:

-Wanneer je politie achter je aan krijgt gaan ze je achtervolgen, niet alleen met politie auto's maar ook in undercover auto's en te voet verkleed als pedestrian

-De politie zal snipers inzetten om je te stoppen, deze kunnen worden ontweken door op de laser te letten.

-Er zullen iig 2 helikopters komen die door de politie worden ingezet. Eerst een kleine en dan een Hunter:

QUOTE: 'A dazzling light beamed down on me from a suspiciously silent helicopter'

QUOTE: 'It looked like a pair of angry wasps intent on stinging my nether regions, it was two AH-64 Apache attack helicopters.'

-Rush Hour zal er zijn, oftewel dat op een bepaalde tijd de stad heel druk is en dan later weer niet.

-Je kan een winkelcentrum in (is misschien niet super maar lijkt me vet)

-Er zijn iig 2 vliegtuigen, jammer genoeg kan je er niet in vliegen, een cessna voor een missie en een fokking geil CIA vliegtuig die je echt op google moet opzoeken (Predator Drone):

QUOTE: 'I'm now sat at the rear of JFK getting ready for my next move, there is an old Cessna parked just across the fence' (JFK is een New York City vliegveld)

QUOTE: 'I knew in my heart that it was in fact a Predator Drone laden with sophisticated observation equipment and the odd Hellfire Missile'

-De politie zal in grote getalen te vinden zijn bij de Donut winkels (echt iets voor R*)

-Je kan in auto's inbreken door ruitjes in te slaan en hem te Hot Wiren (door draden onder het stuur te verbinden de motor te starten)

-Je kan de radio en GPS in politie auto's gebruiken

-De agencies die je zullen volgen zijn:

CIA: Central Intelligence Agency, geheime USA police force die informatie verstrekt

MI5 en MI6: MI5 is de engelse CIA die zich voornamelijk bezighoud met het binnenland, de MI6 is soortgelijk maar houdt zich bezig met het buitenland

FBI: Federal Bureau of Investigation, geheime USA police force die misdaden rechtstreeks bestrijd

ATF: Bureau of Alcohol, Tobacco and Firearms, in dit geval de firearms (vuurwapens)

DEA: Drug Enforcement Administration, houdt zich bezig met Drugs in binnen- en buitenland

INL: Idaho National Laboratory, maakt van alles en nogwat voor Amerika's defensie, oa Tank onderdelen

Border Control: Grens wacht, spreekt voor zichzelf

Women's Auxiliary Balloon corp.: Denk niet dat deze 'vrouwelijke luchtballon vaarders' je gaan achtervolgen maar misschien een knipoog van R* dat er luchtballonnen in GTAIV zitten (SKYDIVEN !!!!)

-Missie(s) die zich afspeelt in vliegtuig en in de Jungles van Bogota, Columbia

-Je gaat voor een missie een HALO jump maken: High Altitude Low Opening. Oftewel een heel eind skydiven voordat je je parachute openmaakt.

Dit waren zo'n beetje de main facts van het verhaaltje. Jammergenoeg zijn dit allemaal geruchten en speculaties duz wat je met deze uitleg doet kan me niet schelen, ik blijf hopen :eten:

=-Drugga-=

Link to comment
Delen op andere websites

Ja natuurlijk is het allemaal niet waar gebeurt van wat hij steeds posts. Hij verwacht ook niet dat je het gelooft, het is gewoon een originele manier om informatie door te laten lekken. Waarschijnlijk zelfs niet eens echt 'lekken', maar laat rockstar dit zelf vrij. Het blijft natuurlijk een niet betrouwbare bron dus van deze verhalen kan je eigenlijk niets met zekerheid uit afleiden. Behalve dan natuurlijk dat gta iv in ny af gaat spelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En TOCH jongens, heb ik het gevoel dat het allemaal in GTA IV terug komt..

Heel veel dingen komen op zijn plaats...

De Ferrari die beplakt is met stickers, het wordt realistischer,R* heeft NIET gelogen over de knock-off's.. want die zijn er nog steeds, ik heb bijvoorbeeld een leuke gevonden....

Linksboven bij mijn pijl, zie je het make-up merk Max Renda, dat is een knock-off van Maxxfactor...(Helaas, een vriendin hebben is af en toe vervelend met die dingen die om je oren vliegen.. :clown: )

Waarom zou DIT verhaal niet waar zijn?

post-26321-1179700547.jpg

Bewerkt: door icep0wer
Link to comment
Delen op andere websites

mwaoh ik geloof niet echt wat deze gast allemaal te zeggen heeft. Als je het mij vraagt heeft hij alle geruchten die er ooit geweest zijn in een verhaaltje verbonden en geprobeerd populair te worden. (Of iets dergelijks.) Er zijn door R* inderdaad wat domeinnamen gekocht als gtasincity en -bogota enzo, maar dit is allemaal een misleidend spoor (denk ik :bier: ). Het zou kunnen dat R* hier inderdaad zelf achter zit, om ons weer op een verkeerd spoor te zetten, maar ik denk niet dat R* dan een site als gtaforums voor zou trekken op andere sites met mogelijke informatie/misleidingen. Als je het mij vraagt verveelde deze gast zich gewoon erg. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dit propaganda van R*.

Dit toont aan, denk ik toch, hoe de politie achter je zal zitten lopen.

Zou het kunnen dat ze zelfs meerdere dagen je zoeken. Dat wanneer je geld afhaalt, ze je kunnen opsporen??

Mij lijkt het allesinds spannend. Ik kan gewoonweg niet wachten!!!

Bewerkt: door mad_ce
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...