Informatielek Rockstar?
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Vanwege de interessantheid voor iedereen die van speculeren houd wil ik jullie de posts van een gtaforums.com lid niet weerhouden. Dit lid heet deepthroatgta4 wat een verwijzing is naar de geheime FBI lek die ervoor heeft gezorgd dat het Watergate affaire naar buiten kwam. Wat weer de directe aanleiding was voor het aftreden van President Nixon.
Op 11 maart 2007 heeft dit lid een verhaaltje geplaatst over een mogelijke ontdekking van informatie over GTA IV. Niets bijzonders want er zijn vaker leden die iets in die trant beweren. Echter, na het zien van de trailer blijven zijn beweringen overeind en zijn er meer berichten geplaatst met informatie. Gezien de wijze van brengen van deze informatie vermoed ik dat het gaat om een marketing techniek van Rockstar om de speculatiegolf in gang te houden.
Nogmaals, van het verhaal zelf geloof ik niets van de inhoud, maar ik denk dat er mogelijk verwijzingen naar de inhoud van het spel zelf in verwerkt zitten.
In het dikgedrukt staat er dus: BEINGCOERCEDNYCITIS
Vertaling: Being coerced (gedwongen worden), New York City it is (de setting voor GTA IV)