Big Boss Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Hey Ik heb dus een probleem, hè. Telkens als ik een leuke map heb gemaakt, en hem wil uittesten crasht San Andreas bij het laden. Ik weet niet waar het probleem zit. Ik had een nieuwe IPL en IDE gemaakt en die twee ook aangemeld in gta.dat. Wie kan me zeggen wat ik verkeerd doe? P.S.: Ik heb versie 2, gepatched. Edit: Ik heb nu het hele terrein waar het gebouw op moet komen leeg gemaakt en SA doet het, alleen eén probleempje ... Hoe krijg ik dat weg? Of moet ik het hele gebouw terugzetten? Bewerkt: 1 april 2007 door Big Boss Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Weg met MEd, gebruik die alleen voor generics en andere kleine zooi. Wil je objecten ingame gaan zetten, gebruik dan de volgende twee tutorials: - Een object in SA zetten door Wazuup - Een object mappen met de Map IO door Wazuup De eerste is de basis, de tweede is om het goed te mappen zonder dat gescrew met MEd. En wat die enex betreft, die moet je ergens uit de IPL halen tussen de ''enex, end'' tags. Veel succes! Bewerkt: 1 april 2007 door Wazuup Reageren
kevin software Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 je moet nooit dingen verwijderen die al in gta zijn gezet aleen toevoegen Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Ach, laat ook maar. Dat lab is nu toch klaar. En ja, Wazuup, ik heb het allemaal gemapt met de MapEditor! screens: Bewerkt: 5 april 2007 door Big Boss Reageren
Blastov Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ziet er netjes uit kerel, die 2dfx uit die lampen heb je die zelf gemaakt ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.