Lord of War Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik wil graag een GIF sig maken waar een ketting in draait. Een voorbeeld is deze van DaddyPimp: Nu weet ik wel niet hoe je dat moet doen. Kunnen jullie even uitleggen hoe je dat doet? Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) mhh... ken je dat basis van gif sigs? hoe je iets simepls kan laten verschuiven bv? als dat niet zo is had ik ff een tut gevolgd op deze site want je moet er ff mee hebben gekloot, daarna kan je het meer gaan toepassen zoals iets draaiend maken. ik zoek ff een goede op EDIT : srry ik kan het ff niet vinde en heb nogal koppijn EDIT : deze bedoelde ik van summerbase http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=33868 Bewerkt: 2 april 2007 door Plantebak Reageren
King Room Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Dat moet je bij ImageReady doen!! Het moet wel helemaal rond zijn anders komt het niet perfect over.. Dan ga je naar ImageReady en dan dat ronde ding selecteren en dan zie je rechts onderaan SPIN staan in dat lijstje.. Klik je 2 keer op of je klikt 1 keer en op play wat daar ook staat!! Dan verwerkt die jou Animatie.. En dan moet je hem afspelen, dan doe hij het!! Nog vragen kan je stellen!! Reageren
Lord of War Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) Dat moet je bij ImageReady doen!!Het moet wel helemaal rond zijn anders komt het niet perfect over.. Dan ga je naar ImageReady en dan dat ronde ding selecteren en dan zie je rechts onderaan SPIN staan in dat lijstje.. Klik je 2 keer op of je klikt 1 keer en op play wat daar ook staat!! Dan verwerkt die jou Animatie.. En dan moet je hem afspelen, dan doe hij het!! Nog vragen kan je stellen!! Bedankt King Room! Ik gebruik net dezelfde render als DP en ik wil net als hem de G-Unit Spinner laten draaien. Ik heb (denk ik) Spin en Play gevonden. Maar nu weet ik niet hoe ik die Spinner moet selecteren. Met welke Tool moet je dat doen? Edit: Het is gelukt, bedankt King Room! Bewerkt: 2 april 2007 door Lord of War Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.