Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

skylineislandsz7.png

de overgangstextures sucken nog wel, maar dat moet ik nog even fixen.

@galiorix: Ik neem aan dat het niet voor in game is? (ik zou niet weten waarvoor :puh: )

In ieder geval lijkt het me wel een cool ding als er ook nog draden in komen ;)

en inderdaaad is het handvat wat hoekig, misschien een tube vorm ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Jozz, laat een Model er een keer fatsoenlijk uitzien voordat je hem post. Post hem niet meteen in dit forum als je geen zin meer hebt om te modellen ofzoiets. Zoiets kan je namelijk niet beoordelen :7.

@ Martijn, Ik vind de vorm op de een of andere manier afwijken van een gewone tennisracket. Voor de rest is ie wel ok. Ik hoop dat hij nog niet af is :D. Ik denk dat je dat netje het beste met line's kan doen ^_^.

Liberty Tree's International Airport

GLD_Airport_4.jpg

Het is de bedoeling dat het een medium-sized vliegveld wordt. Ik ben er nog niet echt tevreden over maarja, je moet ergens mee beginnen. Het is dus nog lang niet af, er komen nog hangars, banen, jetways etc.

Kijk ik opeens rechts van mij, ligt er zo'n ding:

Screwed.jpg

:7 Was als grapje bedoelt voor m'n vriend. De belichting en materials zijn onrealistisch en waardeloos :7.

BTW, dat is mijn oude pc op de achtergrond :7.

Een map voor een spel, de spelers worden heel klein en de kamer wordt een rotzooi :puh:. Gebasseerd op mijn eigenste.

Kamer_2.jpg

Kamer_1.jpg

@ Hieronder, Dat vliegveld is nog lang niet af, waarom lezen mensen niet goed...

En aan die granaat ga ik niet meer verderwerken hoor, was gewoon als grap bedoelt.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

ik wilde misschien ook nog textures voor de hoeken of iemand die had ?

en ik wilde gewoon weten wat er voorals nog nu er beter aan kan.

buiten dat:

Wow, super mooi gebouw, veel detail, misschien nog van die tunnels aan het gebouw die je aan een vliegtuig kan koppelen voor de passagiers en een landingsbaan )en textures ;) ) en dan is het helemaal compleet KUTGW :)

Mooi granaatje, misschien in camo kleuren ?

Link to comment
Delen op andere websites

Jozz: ziet er best goed uit, al heb ik geen idee waar het voor gaat zijn... xD

Stefaneke: dat pwnt echt! alles. Over dat vliegveld: Dat weet je al ;)

Die granaat: Tsja, de reflectie zou alleen anders moeten, daardoor zie je nu heel goed dat het niet echt is, maarja...

Je kamer: Netjes gemodelt! Misschien is een deurklink handig :7

@Jarmain: Ziet er goed uit, lekker gedetaileerd!

Nu mijn wiel(ik post hier aangezien het geen heel voertuig is, wat het wel wordt/aan het worden is). Het wordt een wiel voor een voertuig in GLD, maar het blijft even top secret wat voor voertuig. Dat is niet wat waarschijnlijk de meeste van jullie vermoeden ;). En degene die het wel weten houden hun mond oke, afgesproken? :puh: Lol...

savage5gd1.png

Had iets high polier kunnen zijn qua rondheid van de band, maar dat leek me niet nodig. Oja: als je het wiel te boxie/cylinderig vind, de hoeken(als je vanaf voor/achter kijkt) zijn zo afgerond als ze in het echt zijn ;)

@FerryN hieronder: Ty, en nee geen muscle car... ;). Maar de band is exact zoals bij de echte, ik heb de band zelf dus dat zit wel goed. Alleen het profiel moet er nog op... En de textures natuurlijk...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

jarmain:

het is in het show jouw models topick wel de bedoeling dat je models laat zien die je zelf gemaakt heb. het is dus niet de bedoeling dat je ze uit google 3d warenhuiz haalt. ik beschuldig je niet of zo. maar het ziet er gewoon heel erg naar uit dat dit niet zelf gemaakt is.

als het niet zo is en je hebt wel zelf gemaakt dan neem ik dit terug.

Link to comment
Delen op andere websites

jarmain:

het is in het show jouw models topick wel de bedoeling dat je models laat zien die je zelf gemaakt heb. het is dus niet de bedoeling dat je ze uit google 3d warenhuiz haalt. ik beschuldig je niet of zo. maar het ziet er gewoon heel erg naar uit dat dit niet zelf gemaakt is.

als het niet zo is en je hebt wel zelf gemaakt dan neem ik dit terug.

Idd, ik heb dit opgezocht,

De modellen zijn gemaakt door Thompie.

Jarmain, Ben jij Thompie of niet?

@ Stefaneke: De Airport model ziet er goed uit!

Je kamer die je gemodelt hebt ziet er ook zeer mooi en gedetaileerd uit!

De pic met die granaat is wel grappig :puh:,

Zeer mooi en leuk gedaan.

@ Mythbuster: Ziet er goed uit, lijkt alsof het voor een Musclecar wordt, daar zou ie iedergeval goed bij staan.

Band is idd beetje box-achtig, verder is ie vrijwel perfect.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Jozz ziet er niet slecht uit, mechien als je echt mooi gebouw ofso hebt gemaakt dat je het mechien keer ingame kan zetten dat andere je creaties ook kunnen zien als ze erin staat :cya:

Groeten Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Jozz ziet er niet slecht uit, mechien als je echt mooi gebouw ofso hebt gemaakt dat je het mechien keer ingame kan zetten dat andere je creaties ook kunnen zien als ze erin staat :cya:

Groeten Tim

ik heb al eens geprobeerd ingame te zetten maar mijn topic in modding hulp heeft nog steeds (al een hele tijd al neit ) niemand gereageerd dus ik schiet er helemaal niks mee op, wel thanx nog :)

Link to comment
Delen op andere websites

@Stefaneke,

Leuke kamer! Je granaat heeft een zeer mooie schaduw. Alleen nog textures erbij en een reflectie en dan is het echt super. :Y

Je vliegveld is ook leuk. Alleen vind ik deze een beetje iets 'te' smooth..

@Mythbuster,

Mooie wiel! Als die getextured wordt en een reflectie krijgt wordt het veel mooier. :Y

@jozz,

Heel erg mooi! Heb er eigenlijk niks aan toe te voegen.

My turn:

Gebouwen die hetzelfde eruit zien worden bewerkt/verwijdert. Ja, ik weet het, variatie in je gebouwen, maar dit is alleen een kleine test om te kijken hoe het er ongeveer uit zal zien.

Dus: Meer gebouwen komen heus wel. Ik wil het echt voller maken zodat je de horizon niet kan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

@ jozz, De schaal van jouw model ziet er heel erg raar uit, voor de rest gaat het er wel mee door. Met uitzondering van de textures, het lijkt wel dat die geuvw-mapped zijn met op de -Z as 1000 xD.

@ Gansta, dat ziet er heel erg leuk uit! Als je een plane gebruikt kan je de scatter tool gebruiken om de gebouwen makkelijker te verspreiden. En ik hoop dat die bomen het niet te high poly maken, want als ik die toevoeg in een scene van mij, dan gaat mijn pc heel traag doen :duh":.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Gangsta

ik vint het heel erg mooi. maar het is eigelijk te perfect. alles staat presies mooi strak naast elkaar en in een recht lijn. maar ik denk dat je dat nog wel gaat veranderen of niet ??

verder ziet het er super mooi uit. en ben beniewt naar de volgende render

Link to comment
Delen op andere websites

Kees en Stefaneke,

Bedankt voor de reacties. _O_:Y

@ Gansta, dat ziet er heel erg leuk uit! Als je een plane gebruikt kan je de scatter tool gebruiken om de gebouwen makkelijker te verspreiden. En ik hoop dat die bomen het niet te high poly maken, want als ik die toevoeg in een scene van mij, dan gaat mijn pc heel traag doen :duh":.

Als het goed is kan je bij 'Foliage' instellen of je het low-poly (= slecht) middle (=goed) of high (=veel) wilt. Ik werk met de ''F3'' mode, dus dan gaat het ook allemaal wat sneller. Ik begrijp ook niet dat mijn PC 280.000 poly's aankan met mijn lage processor. Ik denk dat ik maximaal tot de 400.000 ga, dus ik heb nog ruimte voor (ik denk) 4 gedetailleerde gebouwen en kleine details + vele bomen. Maar ik verwijder nog de gebouwen die er hetzelfde uitzien enz..

Gangsta

ik vint het heel erg mooi. maar het is eigelijk te perfect. alles staat presies mooi strak naast elkaar en in een recht lijn. maar ik denk dat je dat nog wel gaat veranderen of niet ??

verder ziet het er super mooi uit. en ben beniewt naar de volgende render

Hahaha, jep, het is misschien té perfect. Dat wordt ook binnenkort verandert in een complete rotzooi.

Ook komen er kleine dingetjes zoals blikjes en vuilnisbakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben weer aan het modelen geslagen en heb nu (met behulp van Tjerk, thanx :D ) 3ds max :puh: Mijn eerste (poging tot) renderen. Het wordt mijn PC:

post-45043-1205591711_thumb.jpg

Rates & Comments please (ja ik weet dat ie op sommige stukjes gedetailleerder kan).

(Als iemand weet hoe je ronde gaten kan maken in een poly laat het me dan eventjes weten via PM ofzo)

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...