Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

@ MartyCeha, ik kan er niet echt een in zien :S. Maar in ieder geval leuk dat je weer 3D Studio Max hebt :D. Het model ziet er voor de rest wel ok uit. Leuk detail. Ga zo door!

Hij is al gerigged :7.

Gumby2.jpg

Gumby3.jpg

Edit: Dooie boel hier :engel:.

jeej_2.jpg

Bewerkt: door stefaneke
  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

stefaneke, je eerste groene 'ding' is wel mooi, maar wat is het? :puh:

Lowpoly velg:

post-45043-1205850891_thumb.jpg

En ik snap helemaal neits van materials, heeft iemand een goede tut ofzo? In de master tutorial list vind ik niet zo veel over materials.

Geplaatst: (bewerkt)

Wow ziet er al mooi uit hoor Martijn!

Nog even oefenen en je bent de beste ^_^

@ Stefaneke die kamer van jouw ziet er ook leuk getextureerd uit, alleen het was voor een spel en welk spel mag dat wezen?

Groeten Tim

EDIT: Da groene ding is een mannetje volgens mij, athans het lijkt op een mannetje..

Bewerkt: door Timske
Geplaatst: (bewerkt)

Dit is een wip screentje van mij winkel, er komen nog rekken in, en er moet nog wat getextured.

Pashokjes komen er ook nog in . En de andere winkel ernaast moet nog gedaan worden maar dat wordt geen interieur.

megasinux6.png

megasin2ip9.jpg

megasin3um3.jpg

@stefaneke: mooi popetje :)

maar iets over je kamer: Als die mensen in het spel heel klein worden (wat voor spel is het eigenlijk) (ik denk aan een shooter) dan zal de map (voorals nog he dus niet het eindresultaat want dat weet ik natuurlijk niet hoe dat eruit gaat zien) een beetje kaal ofniet ?

In iedergeval is het wel mooi gemaakt ;)

Bewerkt: door jozz
Geplaatst:

Hier een entry voor een of andere speed modeling contest.

Die ik niet ga winmen ofzo. :7

  • 20 minutes of modeling
  • 5 minutes of rendering

3ds Max 9

Vray rc3 1.5

claybf6.jpg

wirean0.jpg

Geplaatst:

Ok een kleine 'update' nu met een winkel ernaast, ik heb alleen een vraag aan jullie: kijk, ik vindt die etalage niet zo heel erg passen bij de rest, maar aan de andere kant heeft het ook wel humor (voor de gene die het niet snappen kijke hier : http://i6.photobucket.com/albums/y221/gabr...chtsbedrog1.gif )

nu de vraag: Moet ik het veranderen of zo laten ? (dit geld ook voor het blauwe bord met zwarte bolletjes)

in ieder geval hier de screens so far:

shops1sa9.png

shops2nv3.png

shops3xn0.png

PS: Voor de gene die niet weten was Megasin is: Mega = Weten jullie wel :puh: ; Asin = van het franse woord voor winkel MagASIN ; Dus kom ik op: Megasin.

Geplaatst:

erg mooi gizmo. maar hoe kan het dat je scene heel erg lowpoly is en bij het renderen tog alles heel erg smoot is ??

Geplaatst: (bewerkt)

@ EXIT, je kan erop rekenen dat je laatste post wordt verwijderd ;).

@ Jozz, Iedereen vordert :). Voor de textures kan je wel een hogere resolutie en kwaliteit. Je kan ook wat aan het dak doen, en een muur texture gebruiken. Ga zo door.

@ Gizmo, Ik heb ook ooit eens zo'n chariot gemaakt. Die van jouw ziet er een stuk beter uit in ieder geval ;). Waarom heb je er trouwens zo'n gravity space warp onder staan :7.

@ Kees1991, Hij gebruikt een Turbosmooth of een Meshmooth modifier, hij schakelt hem uit om een viewport screen te maken. of hij doet het zo dat de smooth modifier alleen word toegepast tijdens het renderen ;).

@ Hieronder, Owja... het leek wel veel op een gravity space warp :7. En het is stefan met een F :duh::puh:.

Over je auto gesproken.......................................................................

....................................................... Ik ben sprakeloos :cab:, Mischien een wire? Daar leren we tenminste wat van :D.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst: (bewerkt)

@Kees1991

Zoals steffaneke al zegt, in de render heb ik een turbosmooth modifier gebruikt.

Die staat in me viewport hier uitgeschakeld zodat je kan zien hoe hij gemaakt is.

@Steffaneke

Dat "gravity space warp" ding heet een vray plane.

Wat het doet is gewoon een enorme plane onder je model zetten.

Het is een stuk makkelijke dan helemaal zo'n grote plane maken om eronder te zetten.

Hier trouwens update van me dodge charger 2006

161yf5.jpg

162fu4.jpg

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst:

Update van mij, de buitenkant moet nog worden getextured, en er moet achter de winkel nog wat kleine dingetjes.

Bij veel metaal zit reflectie, dus die metalen zijn niet rood of oranje ze reflecteren dus.

shops11sv5.png

shops12un1.png

shops13qj0.png

shops14xm3.png

shops15en8.png

shops16nt5.png

shops17er6.png

shops18ku9.png

hele hele hele mooie auto gizmo :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

post-22900-1206284645.jpg

@Gizmo: het ziet er echt über uit! Zou je een keer wires kunnen posten, daar kan ik ongetwijfeld wel iets van leren.

@jozz: Niet vekeerd, alleen sommige textures zijn nogal low-res, zorg er voor dat je lekker grote textures heb zodat er niet al te crappy uit ziet. Verder zien de models er wel goed uit, keep it up!

Greetz :sigaar:

[edit] Dooie boel hier.

post-22900-1206300882.jpg

Er moeten alleen nog wat textures overheen.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst: (bewerkt)

pfff, herinneren jullie mijn Nascarmodel nog? die heb ik in zo'n 40 uur omgebouwd tot dit. :) voor een Sketchup model vind ik 'm niet slecht. hij is btw ook nog niet helemaal af. ;)

post-46559-1206309663.png

post-46559-1206309889.png

Bewerkt: door Siriouz
Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er niet verkeer uit joh, moet ie uiteindelijk ook ingame komen? Keep it up!

Een leuke update van mijn klomp:

post-22900-1206311594.jpg

post-22900-1206311713.jpg

post-22900-1206311884.jpg

Er komen nog meer texturen, die is er in ieder geval één :puh:

@hieronder: Dat met die vlekken moet ik nog fixen, door de vorm is UVW'en best lastig...

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst: (bewerkt)

het is wel de bedoeling dat hij ingame komt ja, maar heeft iemand een goed idee voor de perfecte kleur? en weet iemand btw hoe je echt spiegellak in sketchup kunt aanmaken, om het zo maar te zeggen?

@ galiorix, leuke koeienklomp.:) maar volgens mij mist hij nog een paar vlekken erbij...

je kan er ook nog wielen onderzetten en een stuk vergroten, als mod gewoon om een tractor te vervangen.:puh: á la pumastyle :puh:

Bewerkt: door Siriouz
Geplaatst: (bewerkt)

@ Galidinges, Je racket dinges heb je eerder laten zien :puh:. Ik neem aan dat je klomp low poly is, maar je hebt ervoor gezorgd dat hij er toch high poly is door goed gebruik van smoothing groups :D.

@ Siriouz, ik weet niks (meer) van sketchup, PM Puma, Fire1Bull of SWYV daarvoor ;). Maar ik denk in ieder geval niet dat het mogelijk is om een reflecterende texture in sketchup te stoppen. Je auto ziet er voor sketchup wel goed uit :D. Keep up :D.

@ Iedereen, Uhum... Ik vond het maar weer eens tijd voor een Tank xD. Wie raad wat voor tank het niet is krijgt een cookie :7. Het doel is om een zo historisch accuraat en gedetialeerde tank te maken :D.

Voor_forums.PNG

(OMFG Viewport screen :7.)

Panther_inside.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...