S-te-Fan Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) @ MartyCeha, ik kan er niet echt een in zien :S. Maar in ieder geval leuk dat je weer 3D Studio Max hebt . Het model ziet er voor de rest wel ok uit. Leuk detail. Ga zo door! Hij is al gerigged . Edit: Dooie boel hier . Bewerkt: 17 maart 2008 door stefaneke
MartyCeha Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 stefaneke, je eerste groene 'ding' is wel mooi, maar wat is het? Lowpoly velg: En ik snap helemaal neits van materials, heeft iemand een goede tut ofzo? In de master tutorial list vind ik niet zo veel over materials.
Timske Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) Wow ziet er al mooi uit hoor Martijn! Nog even oefenen en je bent de beste @ Stefaneke die kamer van jouw ziet er ook leuk getextureerd uit, alleen het was voor een spel en welk spel mag dat wezen? Groeten Tim EDIT: Da groene ding is een mannetje volgens mij, athans het lijkt op een mannetje.. Bewerkt: 18 maart 2008 door Timske
Jozz Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) Dit is een wip screentje van mij winkel, er komen nog rekken in, en er moet nog wat getextured. Pashokjes komen er ook nog in . En de andere winkel ernaast moet nog gedaan worden maar dat wordt geen interieur. @stefaneke: mooi popetje maar iets over je kamer: Als die mensen in het spel heel klein worden (wat voor spel is het eigenlijk) (ik denk aan een shooter) dan zal de map (voorals nog he dus niet het eindresultaat want dat weet ik natuurlijk niet hoe dat eruit gaat zien) een beetje kaal ofniet ? In iedergeval is het wel mooi gemaakt Bewerkt: 20 maart 2008 door jozz
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Hier een entry voor een of andere speed modeling contest. Die ik niet ga winmen ofzo. 20 minutes of modeling 5 minutes of rendering 3ds Max 9 Vray rc3 1.5
Jozz Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ok een kleine 'update' nu met een winkel ernaast, ik heb alleen een vraag aan jullie: kijk, ik vindt die etalage niet zo heel erg passen bij de rest, maar aan de andere kant heeft het ook wel humor (voor de gene die het niet snappen kijke hier : http://i6.photobucket.com/albums/y221/gabr...chtsbedrog1.gif ) nu de vraag: Moet ik het veranderen of zo laten ? (dit geld ook voor het blauwe bord met zwarte bolletjes) in ieder geval hier de screens so far: PS: Voor de gene die niet weten was Megasin is: Mega = Weten jullie wel ; Asin = van het franse woord voor winkel MagASIN ; Dus kom ik op: Megasin.
kees1991 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 erg mooi gizmo. maar hoe kan het dat je scene heel erg lowpoly is en bij het renderen tog alles heel erg smoot is ??
S-te-Fan Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) @ EXIT, je kan erop rekenen dat je laatste post wordt verwijderd . @ Jozz, Iedereen vordert . Voor de textures kan je wel een hogere resolutie en kwaliteit. Je kan ook wat aan het dak doen, en een muur texture gebruiken. Ga zo door. @ Gizmo, Ik heb ook ooit eens zo'n chariot gemaakt. Die van jouw ziet er een stuk beter uit in ieder geval . Waarom heb je er trouwens zo'n gravity space warp onder staan . @ Kees1991, Hij gebruikt een Turbosmooth of een Meshmooth modifier, hij schakelt hem uit om een viewport screen te maken. of hij doet het zo dat de smooth modifier alleen word toegepast tijdens het renderen . @ Hieronder, Owja... het leek wel veel op een gravity space warp . En het is stefan met een F . Over je auto gesproken....................................................................... ....................................................... Ik ben sprakeloos , Mischien een wire? Daar leren we tenminste wat van . Bewerkt: 21 maart 2008 door stefaneke
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) @Kees1991 Zoals steffaneke al zegt, in de render heb ik een turbosmooth modifier gebruikt. Die staat in me viewport hier uitgeschakeld zodat je kan zien hoe hij gemaakt is. @Steffaneke Dat "gravity space warp" ding heet een vray plane. Wat het doet is gewoon een enorme plane onder je model zetten. Het is een stuk makkelijke dan helemaal zo'n grote plane maken om eronder te zetten. Hier trouwens update van me dodge charger 2006 Bewerkt: 21 maart 2008 door ~> GizmO <~
Jozz Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Update van mij, de buitenkant moet nog worden getextured, en er moet achter de winkel nog wat kleine dingetjes. Bij veel metaal zit reflectie, dus die metalen zijn niet rood of oranje ze reflecteren dus. hele hele hele mooie auto gizmo
Galiorix Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) @Gizmo: het ziet er echt über uit! Zou je een keer wires kunnen posten, daar kan ik ongetwijfeld wel iets van leren. @jozz: Niet vekeerd, alleen sommige textures zijn nogal low-res, zorg er voor dat je lekker grote textures heb zodat er niet al te crappy uit ziet. Verder zien de models er wel goed uit, keep it up! Greetz [edit] Dooie boel hier. Er moeten alleen nog wat textures overheen. Bewerkt: 23 maart 2008 door Galiorix
Siriouz Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) pfff, herinneren jullie mijn Nascarmodel nog? die heb ik in zo'n 40 uur omgebouwd tot dit. voor een Sketchup model vind ik 'm niet slecht. hij is btw ook nog niet helemaal af. Bewerkt: 23 maart 2008 door Siriouz
Galiorix Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Ziet er niet verkeer uit joh, moet ie uiteindelijk ook ingame komen? Keep it up! Een leuke update van mijn klomp: Er komen nog meer texturen, die is er in ieder geval één @hieronder: Dat met die vlekken moet ik nog fixen, door de vorm is UVW'en best lastig... Bewerkt: 23 maart 2008 door Galiorix
Siriouz Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) het is wel de bedoeling dat hij ingame komt ja, maar heeft iemand een goed idee voor de perfecte kleur? en weet iemand btw hoe je echt spiegellak in sketchup kunt aanmaken, om het zo maar te zeggen? @ galiorix, leuke koeienklomp. maar volgens mij mist hij nog een paar vlekken erbij... je kan er ook nog wielen onderzetten en een stuk vergroten, als mod gewoon om een tractor te vervangen. á la pumastyle Bewerkt: 23 maart 2008 door Siriouz
S-te-Fan Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) @ Galidinges, Je racket dinges heb je eerder laten zien . Ik neem aan dat je klomp low poly is, maar je hebt ervoor gezorgd dat hij er toch high poly is door goed gebruik van smoothing groups . @ Siriouz, ik weet niks (meer) van sketchup, PM Puma, Fire1Bull of SWYV daarvoor . Maar ik denk in ieder geval niet dat het mogelijk is om een reflecterende texture in sketchup te stoppen. Je auto ziet er voor sketchup wel goed uit . Keep up . @ Iedereen, Uhum... Ik vond het maar weer eens tijd voor een Tank xD. Wie raad wat voor tank het niet is krijgt een cookie . Het doel is om een zo historisch accuraat en gedetialeerde tank te maken . (OMFG Viewport screen .) Bewerkt: 24 maart 2008 door stefaneke
Recommended Posts