Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Mooie tank stefaneke! Ik herinner me nog die rooie van jou, die was echt mooi. Ik hoop dat deze nog vetter zal gaan worden. :dans:

Galiorix,

Je klomp ziet er mooi uit. Niks aan toe te voegen, want je weet zelf dat het nog een beetje beter getextured moet worden.

In progress... (nog steeds :duh: )

letterlijkwauwry6.png

Ben alleen een stukje in het grijs vergeten te maken. :bonk:

Wat nog steeds moet komen:

- Nieuwe grote gebouw in het midden

- Nieuwe gebouwen

- Paar huizen weg, want het is nu te veel

- Meer gedetaileerd

- Meer bomen

Over 2 weken weer een nieuwe render. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Om dit forum in leven te houden:

Vandaag voor het eerst sinds lange tijd 3DS MAX weer eens opgestart, en begonnen met iets simpels. Ik hoop na een tijdje weer wat beters te kunnen maken :)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Galidinges, Je racket dinges heb je eerder laten zien :puh:. Ik neem aan dat je klomp low poly is, maar je hebt ervoor gezorgd dat hij er toch high poly is door goed gebruik van smoothing groups :D.

@ Siriouz, ik weet niks (meer) van sketchup, PM Puma, Fire1Bull of SWYV daarvoor ;). Maar ik denk in ieder geval niet dat het mogelijk is om een reflecterende texture in sketchup te stoppen.

@ Iedereen, Uhum... Ik vond het maar weer eens tijd voor een Tank xD. Wie raad wat voor tank het niet is krijgt een cookie :7. Het doel is om een zo historisch accuraat en gedetialeerde tank te maken :D.

(OMFG Viewport screen :7.)

tank11.jpg

Is dit hem? :puh:

Of Dit?:

Sherman_Tank_WW2.png

Ziet er zeer nice uit, hij is nog wip, komt hij uit voor Gta?

@Roy,

Ziet er leuk uit, Weet niet hoelang geleden je gestopt bent, maar ziet er toch nice uit!

@Galorix,

Leuk klomp,mooie model en leuke texture xD

Gangsta,

Heel mooi, er zit wat meer variatie in dan je vorige modellen, Ziet er nice uit!

Siriouz,

Ziet er leuk uit, niet slecht voor een sketchupmodel, hoop dat hioj ingame komt!

Jozz,

Ziet er leuk uit, maar gebruik iets minder drukke textures, lijkt mij dan, verder is hij best mooi!

Gizmo,

Ziet er heel mooi uit, mooie details, hoop dat hij uitkomt, want hij ziet er zeer gaaf uit!

Greetz

Edit Voor Puma, Ik Wens je heel veel suc6!

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Wow. Wow. Wow. Ik heb iets gemist hier, volgens mij. Klompen for life, die Dodge ziet er retegeil uit, die stad MOET je ingame zetten, je NASCAR zou ik minder hoog maken, het lijkt nu op een tractor met een bodykit; het modelingwerk ziet er wel goed uit, stefanekes tank heeft te veel details op de ene plek en te weing op de andere, maar dat zal'ie wel oplossen, Lego is ook for life (of Duplo, anyways), het tennisracket mist nog wat snaren, maar is daarna klaar om ingame gezet te worden (lekker halvegare hippies afmiepen) en die juwelierswinkel ziet er ook grappig uit, maar probeer realistischere textures te vinden.

Twee pagina's in één zin samengevat. :duh: Moet ik daar trots op zijn? Wat ik eigenlijk wil zeggen: niemand gaat achteruit, iedereen gaat alleen maar vooruit hier, en dat is wat ik (nouja: iedereen) wil zien! Of het nou Ketchup of Mayo (Sketchup of Maya) is, het maakt niks uit, het gaat hier om models en alles ziet er gewoon goed uit.

Om al deze vooruitgang nog eens aan te moedigen zal ik voor de Sketchuppers op 't forum binnenkort verschillende tutorials maken over hoe je "ingewikkelde", ronde models kunt maken, inclusief een autochassis dat niet is opgebouwd uit blokkendoos-onderdelen. Behalve tutorials over modeling (en texturing) met Sketchup, staan ook een verbeterde van-Sketchup-tot-ingame tutorial en een hoe-zet-je-een-voertuig-ingame tutorial op de planning. Het staat op de planning, maar dat was het dan ook wel weer. Ik wil namelijk te veel. Kort samengevat waar ik mee bezig ben en wat ik wil gaan doen:

  • M'n locomotief afmaken
  • M'n autotrailer afmaken
  • GS Nobel Club maken (sommige mensen weten wat het inhoudt, de meesten nog niet en die zullen het pas weten wanneer ik vorderingen maak)
  • M'n website afmaken
  • Tutorials maken
  • Euhm..

Oja, dit alles wil ik gedaan hebben vóórdat Gta: IV uit is. Wens me succes...

Keep it up, iedereen!

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

1 kleine update en nog een WIP velg.

de velg:

WIPvelg.jpg

De auto: Nissan 350Z

@ Stefanneke: Ja ik was inderdaad bezig emt een tutorial omdat ik best wel slecht was in velgen maken :7 , het helpt wel :clown: .

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

Walter PPK waar ik sinds net mee bezig ben eerste wapen dat ik probeer te maken.

nog wel wipjes maar goed :tu:

ppk1mg5.png

ppk2ux7.png

mooie velg dode dodo

Met welk programma is het gemaakt ?

Bewerkt: door jozz
Link to comment
Delen op andere websites

W00t Gizmo, die ga je winnen :D. Leuk dat je altijd een wireframe post :). Leren we wat van ^_^. Je host van je reference foto is offline, maar toen ik op google zocht zag ik hem meteen staan ;). Ik hoop dat er nog meer detail komt zoals knopjes, computers en kabeltjes enz... Want nou heeft het wel detail, maar op de een of andere manier voelt het toch ongedetaileerd. Ik kan niet wachten tot het eindresultaat ^_^.

@ Dead-Dodo, heb je die velg met een tutorial gemaakt? Ik ken namelijk een zeer goede tutorial met dezelfde uitkomst. Maar koms eens met een wat grotere update van je auto. Op een paar poly's meer zitten niet veel mensen te wachten... In ieder geval, ik zie dat je de vertexen goed en nauwkeurig plaatst, daarom verwacht ik ook dat het uiteindelijk model er prachtig uit gaat zien :D.

@ jozz, Dat rondje sluit niet goed aan bij de rest van het model. Komt nog wel in orde hoop ik. ik hoop dat je hem in GTA SA gaat zetten, met textures ;).

@ Handsom, Daar kan ik nog niet veel over zeggen, het is eigenlijk gewoon te weinig om er een fatsoenlijke mening over te geven :(.

EDIT: Je reference foto doet het weer Gizmo :).

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bezig met een andere die makkelijker is (niet dat die andere niet lukte, maar die eerste heb ik verpest zeg maar :puh:)

Dus dan eerst wat simpelers niet zo veel details maar ik moet er nog even over denken, in iedergeval een screen.

als ik een goed geschikte heb gevonden ga ik hem in sa zetten (ook als ik weet hoe :puh: )

igk1as1.png

dit is hem nu, de bovenkant doe ik opnieuw denk ik en ik moet nog textures doen (en misschien nog schroefjes)

maar ik ga deze denk ik niet ingame zetten

gundo6.png

Bewerkt: door jozz
Link to comment
Delen op andere websites

@ jozz, Uhm.. je hebt het een beetje helemaal verkeerd aangepakt :bonk:. Hier vind je een goede tutorial over het modellen van een pistool. Ik stel voor dat jij (als je wilt) die volgt, want dit kan jij beter :7.

EDIT: Kom gerust dichterbij hoor, hij bijt niet. Maar ren wel weg als zijn loop jouw richting indraait xD.

Panther_Panther_texture.jpg

(De Textures heb ik zelf gemaakt met Adobe Photshop CS3 :D)

Op verzoek van Nickonly heb ik geprobeerd rupsen te maken voor mij tank. Dit is er uit gekomen, het is nog steeds niet af.

Panther_met_rups.jpg

@ Hieronder, Ik weet dat je hardcore n00b bent dus ik zal proberen dat ze me in China net niet kunnen horen lachen :puh:. ter zake: De blauwe texture verneuk het een beetje, een achtergrond zou ook wel leuk zijn :D.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@Dead-Dodo: Ziet er goed uit man, nog wat meer details erin en hij is super :D

@jozz: Opzich niet verkeerd, dat geweer. Alleen moet je eens uitvinden hoe je je smooth zo kan maken dat het wel smooth is maar niet meteen op een worst lijkt :puh: Of je kan natuurlijk de tutorial van Stefaneke volgen, dat is een hele geschikte. Keep it up!

@Stefaneke: Mooie tank man, rupsbanden zijn goed gelukt, vind ik! KUTGW!

@Gizmo: Wat valt er te lachen dan? :7 Ik vind dat hij er beter uit ziet als je reference... Ook voor jou, keep it up!

Een nieuw uitprobeersel met Vray:

post-22900-1206739085.jpg

Deze scene zal uiteindelijk voor de banner van een website gebruikt worden....

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@Dead-Dodo: Ziet er goed uit man, nog wat meer details erin en hij is super :D

@jozz: Opzich niet verkeerd, dat geweer. Alleen moet je eens uitvinden hoe je je smooth zo kan maken dat het wel smooth is maar niet meteen op een worst lijkt :puh: Of je kan natuurlijk de tutorial van Stefaneke volgen, dat is een hele geschikte. Keep it up!

@Stefaneke: Mooie tank, leuke textures. Er valt niet super veel over de tank te zeggen omdat je nog niet zo ver bent maar het begin ziet er goed uit.

@Gizmo: Wat valt er te lachen dan? :7 Ik vind dat hij er beter uit ziet als je reference... Ook voor jou, keep it up!

Een nieuw uitprobeersel met Vray:

Deze scene zal uiteindelijk voor de banner van een website gebruikt worden....

Greetz :sigaar:

welke tutorial bedoel je precies ?

In iedergeval weet ik wel iets dat misschiene een oplossing kan zijn: De edges chamferen.

Maar goed: Mooi tennis raket , high poly ? ik denk het niet.

In ieder geval goed gedaan alleen het lettertype (of de letters) is wel een beetje standaart misschien kan je dat nog veranderen ?

Bewerkt: door DaBeast
Graag geen afbeeldingen quoten..
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...