Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Ik bedoelde deze tutorial, die je ook in de post van Stefaneke kan vinden.

Overigens het is maar wat je high- of lowpoly noemt maar +15.000 poly's vind ik zelf niet lowpoly :7 Je ziet het alleen niet door de plaatsing van het racket zelf en de kleur, details vallen gewoon niet op :puh:

post-22900-1206741091.jpg

Ik heb voor de handigheid de hoeveelheid reflectie van de zwarte delen aangepast zodat je bijvoorbeeld goed ziet dat er een hele gleuf (zoals in het echt) door heen loopt... Er komen nog meer details in en de gleuf word waarschijnlijk nog iets 'hoger'.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mensen, jullie wisten het misschien nog niet, maar Tommy Vercetti is ook een uitstekende tennis speler. Dit is ook te zien in het onlangs op Youtube opgedoken filmpje:

Op de video is alleen maar de service van Vercetti te zien en om een onbekende, duistere reden ontbreekt het tennisracket in zijn handen. Volgens de ontdekker en uploader van het filmpje, is het goed mogelijk dat er nog meer video's opduiken van de tennissende gangster... Als dat het geval is, post ik het hier!


Even serieus: Het model gebruikt in de video is natuurlijk het player model uit GTA Vice City, die ik in 3DS Max gerigged heb met een biped en daarna geanimeerd. Ik wil de animatie nog verbeteren en natuurlijk ook het model van een racket in z'n klauwen doen en die ook animeren. Ook wil ik volgend weekend (eerder heb ik geen tijd) andere tennis-slagen animeren.

Greetz :sigaar:

Na wat nadenken heb ik besloten om het player model zelf te gaan verandren zodat tommy misschien wel een korte broek heeft of anders een trainingbroek, zijn shirt krijgt een andere textuur en misschien wel een ander model en hij krijgt een leuke haarband :clown: Ik ben al een paar minuten bezig geweest met het animeren van het tennisracket, updates daarover snel!

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@ Gialorix, de animatie is nogal houterig maar het is je gelukt :D. Dat is al een prestatie op zich :puh:.

Hier mijn kannon waar CJ binnenkort op komt te zitten :7 (met textures).

Cannon_1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet bijdehand doen maar dat zijn geen textures. ^_^

Texture is een plaatje (afbeelding)

Dit is alleen maar een material. ;)

Looking ok though. =)

Beetje te donker om details te zien.

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Chillo Formule 1000 Circuit: race1sz7.png

race2zs9.png

to do list:

-Hoofdgebouw erbij

-Tribunes

-van die witrode dingen (weet niet hoe je het spelt :puh: ) in de bochten.

- Grindbakken

-en natuurlijk texturen.

Tis wel erg hoekig, maar zodra er gebouwen omheen komen valt het niet zo op.

stadionekeya1.png

Bewerkt: door jozz
Link to comment
Delen op andere websites

@ Gizmo, uhm.. jah dat weet ik ook wel. Maar ik zei dat er nog textures op moeten komen :7. Niet dat er al textures op zitten :7. Ik zal binnenkort een wire posten. BTW, hij is gebasseerd. op die kannonen die in Edinburgh staan.

@ Jozz, Ik hoop dat het wat word ^_^. Nogal weinig om over te zeggen. Maar maak het in ieder geval af :D.

@ kwaakerd, Ik weet dat je kleurenblind bent. Dus neem ik het je niet kwalijk, want er zit in ieder geval niks rood/wit in een van de screens die Jozz gepost heeft (Ok, alleen de achtergrond is wit). En het is Jozz en niet Joss :puh:.

@ hieronder, :puh: k, maar je post is en blijft spam :7.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Update van mijn mechwalker. Ik heb hem gedoopt naar: NFY-8 Tranive :). Hij is in ieder geval nog steeds niet af :7. Ik wil hem nog lager maken en meer detail geven en ik dacht ook aan wat meer bewapening. Hij ziet er nou nog lomp uit, en ik wil hem ook nog wat wendbaarder laten lijken.

Mech_3.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

zeer mooi model stefaneke ik heb comments al op msn gezegt.

Dan mijn circuit:

race5ea4.png

race6dh6.png

race7fj3.png

tussen de open plekken komen nog tribunes, verder kan ik even niet opnoemen wat ik nog moet doen want dan moet ik gaan nadenken en daar heb ik even geen zin in:P

Link to comment
Delen op andere websites

@Stefaneke: Dat 'lompe' ziet er best vet uit :puh: En in Jozz' model zitten (nog) geen rood witte dingen, maar Jozz zei dat er nog rood witte dingen moesten komen (Curbs in de bochten dus). En toen zij kwaakje dat die rood witte dingen curbs heten.

@Jozz: KUTGW :tu: In het midden van het circuit kun je dan nog wat reclame en zo neer zetten, zoals ook in het echt :)

En dan heb ik zelf nog iets gemaakt. Ik was al een tijdje aan het klooien met materials, en ik denk dat ik het een beetje door begin te krijgen:

post-45043-1207320037_thumb.jpg

Een tijdje geleden had Gizmo ook al eens nitroflessen gemaakt, dat heeft me geïnspireerd :)

En ik heb met opzet geen witte plane eronder gedaan, want dan gaat het om de een of andere reden mis met de reflections (dan zijn de flessen helemaal wit :puh: ) Voor betere kwaliteit gewoon ff vergroten.

Heb inmiddels ook al een colaflesje gemaakt. Het model heb ik gemaakt d.m.v. een tutorial, en de materials grotendeels zelf (zelf nog wat met de parameters klooien enzo):

post-45043-1207329764.jpeg

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

@puma,

Whahahahaha, dat plaatje met die palmboom is echt geweldig.xD :tu::D Dat laatste is heel erg mooi gemoddelt. 3DSMax?

@Matiscus,

Wauw... Heel erg mooi! Hoeveel poly's bevat het als ik vragen mag? _O_ Ik vind alleen die groene kleur wat minder... Maarja, smaken verschillen.. Je auto ziet er toppie uit!

Weinig verschil:

lunanoirebetaxb2.png

Nieuw (wel wat klein omdat ik geen zin had om te wachten.. :7 ):

lunaaaaaho4.png

^^

Stoplichten kloppen voor geen meter..

En nu ga ik écht beginnen met die nieuwe gevarieerde gebouwen.xD

Comments?

Omg! Ik heb dit in de voertuigen topic gepost!! :N

Is het mogelijk om het te verplaatsen naar ''Show Your Models II''? :cab:

Sorry..

>>> Door DaBeast: Done :7 .<<<

Bedankt.=)

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

bgqkhl.jpg

Weet iemand hoe ik minder hoekige bochten krijg, zonder alle vertexen aan te klikken, en te chamferen. Want anders ben ik nog wel ff bezig met mijn circuit. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...