Jozz Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 je kan ze smoothen. Btw van mijn afgekeken ?
Galiorix Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Mijn animatie voor de service is klaar! Ik heb ook een simpele omgeving gemaakt waar het opgenomen word, het is in feite een verzameling planes + wat boxes en om de omgeving heen zit een cylinder voor de lucht. Het filmpje is bewerkt met Sony Vegas 8.0 Pro, daarmee heb ik de beelden sneller gemaakt, muziek en geluid eronder gezet en de tekst erop gezet. Greetz Bewerkt: 5 april 2008 door Galiorix
MartyCeha Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Voor de lucht kun je toch ook gewoon een achtergrond instellen Maar zeker mooi gedaan Ik kan niet animeren. Bewerkt: 5 april 2008 door MartyCeha
Galiorix Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Voor de lucht kun je toch ook gewoon een achtergrond instellen Maar zeker mooi gedaan Ik kan niet animeren. Natuurlijk kan dat. Maar als de camera dan draait, draait de achtergrond niet mee en aangezien mijn achtergrond bestaat uit gebouwen en bomen enzo, staat dat ietwat slordig Greetz
S-te-Fan Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Leuk Glorix, maar het is en blijft houterig, maar animeren is gewoon moeilijk. Nog veel succes met het perfectioneren . Forgotten Hope Heroes . Update: >>> Door DaBeast: Forgotten Hope: Heroes was toch een 1-aprils grap? <<< Door Stefan, Jazeker, maar je kent mij . BTW, Hoe durf je mijn post te editen jij Callgirl on Duty: Modern Whoreface . Bewerkt: 6 april 2008 door stefaneke
Jozz Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 leuk tankje stefaneke, t ziet er wel low poly uit maar goed Ik ben ook heel even bezig geweest met mijn circuit op deze drukke zaterdag (inmiddels zondag XD ) nieuwe curbstones gelegt bij 2 bochten, overal liggen ze nu (behalve de grote bocht daar ben ik serieus een uur bezig met polys selecteren, is dat normaal ? ) en tribune 1 van de 4
S-te-Fan Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) Heeft dan bijna niemand iets te zeggen over elkaars creaties . Maargoed. @ jozz, Wew, update . Zoiet er beter uit, en nee het is niet normaal om een uur bezig te zijn met het selecteren van polygons. Ik vind een minuut al lang xD. Maar vraagje, wrm zitten die curbs aan de binnenkant?heeft toch niet veel nut zo . @ Kwaakje, je textures zijn gewoon te erg voor geen woorden . @ Martijn Ceha, Het model van je wapen ziet er goe duit, de textures kunnen vele malen beter . De materials van je gasfles zijn heel er goed gelukt. Maar het model is low poly en dat verpest het een beetje. Gooi er lekker meshmooth overheen, ziet het er een stuk beter uit (tenminste, alsje de bottem en top edges chamferd). Tenslotte je cola flesjes. Deze ziet er (ondanks het feit dat je een tutorial hebt gevolgd) heel goed uit. En niet alleen het model, te textures zijn uitstekend. Een goede glass material krijgen is geen makkie. Maar jou is het goed gelukt.. Bewerkt: 6 april 2008 door stefaneke
kees1991 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) stefan ik vint je tank echt cool. en Galiorix je tanis video is wel mooi. op mijn verjaardag post ik dan ook nog maar ff een render ik heb van mijn buurman een opdracht gekregen om een impressie te maaken van een garagie die binenkort hier in de buurt gebouwt word en tot zo ver heb ik dit gemaakt. Bewerkt: 6 april 2008 door kees1991
Jozz Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) EDIT: Ik weet het nu Bewerkt: 8 april 2008 door jozz
FerryN Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Een paar models van mij Beretta 92FS: Leuke Handpistool Stats: 3D Edges 2436 en Faces 766. 2D Edges 1024 en Faces 108. Pics: 3D: 2D: Spoiler: Spoiler/Vleugel die ik een tijd geleden gemaakt heb. Stats: Edges 1662 en Faces 507. Pic: V8 Blok: Uit me hoofd gemaakt Stats: Edges 1112 en Faces 329. Pic: Expansie Uitlaat: Laats aan gemaakt, met een kleine fout, die natuurlijk gefixed word. Stats: Edges 975 en Faces 298. Pic: Greetz
Jozz Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Nou mensen je ziet het in iedergeval wel goed de muren en vloer zijn 'echte' stenen.
S-te-Fan Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 @ FerryN, wow, ziet er vet uit _0_. Ik hoop dat het nog wat gedetaileerder word . @ jozz, zo te zien heb je een bump map gebruikt, maar heb je dezelfde texture gebruikt voor bump en diffuse. Je kan beter zelf een bump map maken door je texture in photoshop te openen en er een sketch filter overheen gooien. Je krijg dat veel realistischere stenen met alleen hoogte verschil tussen de voegen en maar een beetje op de stenen zelf.
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Hier een entry voor een speed model contest. Alleen een render dit keer want het wireframe was crap, geen tijd om hem te perfectioneren (tijds limiet) De lovely oldskool nes.
Wazuup Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Nice en clean man, zo eentje staat er volgens mij hier nog in de kast stof te vreten.
Recommended Posts