S-te-Fan Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Jup, zoeen staat er hier zeker stof te vreten . Weinig detail Gizmo, maar dat is normaal bij een speed moddeling contest. En al helemaal bij een NES . Op welk forum doe je die speed modelling contest eigenlijk? DABEAST, VAN DEZE POST BLIJF JE AF . Bewerkt: 9 april 2008 door stefaneke
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Met kont-roller. I know about the inacuracy @ start select buttons.
S-te-Fan Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Jaja .Loco. ziet er leuk uit Alleen kabel is een beetje te kort . Veel succes . Post gelijk ook meteen je wire, of moet ik dat doen? . Link naar Gizmo's wire >>> Door DaBeast: Ik ben bang van je tank :o .<<< Nu is het genoeg, tankie, blow hiz head ov . Bewerkt: 11 april 2008 door stefaneke
.Sharingan Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ziet er goed uit, Gizmo. Ik vindt hem erg mooi, alleen dat is niet echt de kleur wit van de console, maar maakt niet uit . Stefaneke: Dat Tankje doet me denken aan Worms, stond ie niet ooit op de Cover van hun spel ? P.S Ik ben niet ge0wned door jou
MartyCeha Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Nou mensen je ziet het in iedergeval wel goed de muren en vloer zijn 'echte' stenen. Zet hem eens in het midden van zo'n 'kamer' van stenen. En ik zie dat jij het etiket ook niet goed krijgt van het cola flesje Je krijgt ook zo'n gerafeld randje
Siriouz Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) ik heb mijn Hawk voor de screens even vlug nog bewerkt, er lijkt weinig verandering maar schijn bedriegt. natuurlijk nog WIP. Bewerkt: 11 april 2008 door Siriouz
Puma Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Leuk karretje, hij is alleen een beetje low-poly.. De wielen zien er ook wel mooi uit, misschien kun je er nog een logo of iets dergelijks op zetten. Ga je er ook een interieur in maken? Keep it up, probeer de volgende keer je model te "renderen" door alle "edges" in "views" uit te schakelen, de "Axes" uit en "Shadows" aan... Vandaag gemaakt, is in principe af..
S-te-Fan Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Omfg Stijn, enorm vet en gedetailleerd. Dit soort detail komt helemaal mooi over in sketchup.
gta-pilot Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Wow puma! Dat ziet er geweldig uit!
FerryN Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Siriouz, Ziet er goed uit, wat moet het worden? Ga zo door. Puma, ziet er nice uit, komt deze ook ingame? Keep it up. Nu een projectje van mij, een beretta 92. Moet alleen nog textures doen, zwarte, zilvere en een goude versie. Pics: Wire frame: Rates please Greetz Ferryn
MartyCeha Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) @FerryN: Ik heb laatst ook zo'n Beretta gemaakt, alleen is die niet zo mooi gelukt als die van jou. Die van jou heeft veel meer detail KUTGW Ik heb een overdekte winkelstraat gemaakt. Ik heb alleen één probleempje: Het grote raam boven wordt de hele tijd zwart, en een van de ramen rechts heeft 'puntjes' Ik heb voor alle ramen de reflection map 'falloff' gebruikt. (Je ziet het pas goed als je het vergroot) Comments voor alles behalve het glas material Bewerkt: 15 april 2008 door MartyCeha
kees1991 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 martycha jamer van je glas materiaal als je dat even fixt dan kan het best een mooie scene worden ik vint voral je marmer erg mooi gelukt. verder wat is die witte bal links op je render ? een erg mooi gebouw puma zeker voor sketchup dikke klase ga zo door nitendo ruls maak je er ook nog een tv scherm bij gizmo kun je daar mischien een mario spel op zetten of zo en ik heb mijn eertste oficele opdracht voor een oficieel bedrijf klaar. het is een inpressie voor een garage dealer de tekeningen van het architecten bureaw vonden ze maar niks en die van mij wel mischien ben ik tog niet zoon n00b als ik eerst dacht
Bradley H. Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ziet er natuurlijk leuk uit kees, maar dat komt grotendeels door de auto's, mensen en bomen die je hebt toegevoegt. By The Way.. geen excuus, als je dit voor een bedrijf doet die tevreden is, ben je de goede kant aan het op gaan jongen.
Galiorix Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Een post van BradleyH Mooi gebouw Kees, echt super Het is een beetje jammer dat de struikjes zo plat als een dubbeltje zijn, maar daar gaat het natuurlijk niet om. Je hebt je scene goed belicht, het ziet er kei realistisch uit Keep it up! MartyCeha, je begint de technieken van het renderen steeds meer door te krijgen en het begint al erg mooi te worden Zorg er alleen voor dat je scene (in dit geval het uiteinde van de tunnel, ik weet niet of het zo hoord of niet) niet overbelicht raakt.. Verder is het echt mooi Ook voor jou, keep it up! FerryN: Mooie Beretta! Hij heeft lekker veel details en het model ziet er verdraait goed uit. Nu alleen nog goeie textures en hij kan zo in GTA gepleurd worden. Geweldig! Greetz
FerryN Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Thnx voor de reacties Leuk dat jullie hem mooi vinden @MartyCeha: Je winkelstraat ziet er best nice uit, afgezien van je glastexture maar dat zal wel te fixen zijn. Die vloer is ook zeer mooi gelukt, Dit word vast een mooie scene. @Kees1991: Je showroom is goed gelukt, is ook nog een leuk als je het voor een bedrijf doet. Zeker als ze dat beter vinden dan die van de architect! Gaat de goede kant op, misschien moet je architect worden Ik ben even verder gegaan met de textures, ik weet niet of ik het mooi vind, wat vinden jullie? Pics: Gouden: Zilveren: Zoals jullie zien, zijn dit textures van een metallic lak. Dus geen 1 kleur textures, je ziet de wapen ook van kleur(lichter en donkerder) veranderen als je hem draait. De counter: Greetz Bewerkt: 17 april 2008 door FerryN
Recommended Posts