Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

@ FerryN, ziet er zeker leuk uit en vooral voor sketchup. Mischien moet je je wapen wat meer in de breedte scalen. Hij lijkt zo een beetje dun. Die goud en zilver textures vind ik eigenlijk niet zo mooi :(.

@ BradleyH, wat doe jij hier :7.

@ Kees1991, De wolken sluiten zo raar aan bij de horizon :7. Jammer dat alles zo plat is. Maar de belichting is in ieder geval heeeel goed gelukt. KUTGW :D.

@ MartyCeha, Een mini zon in je scene :7. Het moddelingwerk is heel goed gelukt. Zorg wel dat je goede textures hebt. Een texture kan namelijk een waardeloos model redden en een waardeloze texture kan een gedetailleerd model ruineren. De belichting ziet er ook top uit :D. Ga zo door!

Textures zuigen nog een beetje heel erg. Het is bedoeld voor een mod.

Tiger_FH2_7.jpg

3372 Poly's.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Show eens een unsmooth en een smooth wire van je auto. Want ik denk dat ik bumps zie. Het beginnetje is gemaakt en buitend de bumps ziet het er heel goed uit. Ik hoop dat je deze auto gaat afmaken :D.

Binnenkort een (grootte) update van mijn tank.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb laatst opnieuw iets gemaakt, ik was vooral geinspireerd op DAF bus van jaar 1972-1973 omdat een goede vriend van me een buschauffeur en heeft die bus en is echt heel erg tevreden mee en ik wou daarop inspireren en mengen met Vanhool A500 van jaar 1992-1993

th_ouwe_bus1.png - th_ouwe_bus1_1.png - th_ouwe_bus1_2.png

th_ouwe_bus1_3.png - th_ouwe_bus1_wit.png - th_ouwe_bus1_wit1.png

het is nog in WIP voor alle duidelijk :) oh wat haat ik die interieur cockpit te maken :7

wat statistieken :7

- 55zitplaatsen + 1zitplaats voor chauffeur = 56zetels DUH! :7

- 14939 edges

- 7501 faces :7

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Pretty basic, but kugtw :D.

@ Alex, Zoals ik op MSN zei: Da buske zie er goe ut. Ik hoop dat je met de echte versie nog veel plezier gaat beleven. Ik moet hem gewoon af zien :D. KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

Jozz, ziet wel sjiek uit vooral die gesmoothen is echt heel mooi, alleen ... ik dacht dat een koeltoren veel meer groter is in hoogte? :)

wat ga jij eraan aanpassen? :) ga jij een kerncentrale maken? :)

Stefaaaan, noem me niet zo :7 ik heb gloeiend hekel aan die stomme naam van me, noem me maar gerust SWYV of SWYV en niks anders ^^

pfff ik hou echt niet van interieur maken :7 zal dus wel duren voor ik interieur af heb en uiteraard in o zo low poly vrees ik :N

voila een update:

- spiegelhouders

- zijkanten gedetailleerd anders ie het TE kaal

- kofferruimte ingebouwd achteraan en ook 3 kofferdeksels

- de voorruit in het midden wat vergroten

th_ouwe_bus1_2_1.png - th_ouwe_bus1_2_2.png - th_ouwe_bus1_2_3.png

en de interieur vb cockpit ga ik wel als laatst maken :7

wat ik nu ga doen is de motor ruimte maken tussen voor- en achterwielen

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

@SWYV,

Wauw! Mooie bus. Leuk dat je ook een interior hebt gemaakt. :tu:

@Roy,

Dat ziet er echt super tof uit! :klap: :klap: :klap: OMG door jou mooie, niet afgemaakte, auto heb ik echt zin om een auto te modellen in 3dsmax. Kan alleen niet overweg met blueprints. :cry:

@Stefaneke,

Nicé! Een getexturde versie van je tank dat vroeger alleen rood was. Ziet er erg mooi uit! :klap:

Ik baal ervan dat ik een low-end processor heb. Zal toch moeten gaan sparen voor een nieuwe frisse computer die tenminste wat zware programma's aankan. :cab:

KUTGW iedereen!

Oja, en over de stad die ik aan het modellen was.

*Famous Last Words:* :$

It will be back..[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was zomaar iets om de tijd mee te doden, maar het pakte ook wel leuk uit:

post-22900-1208754629.jpg

De hoogte van de ramen en die neon staven word nog aangepast zodat alles meer in evenwicht is en er komen natuurlijk ook nog meer details :D

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@Stefan: Je texture begint er realistischer uit te zien, aleen zou ik wat meer detail aan de texture toevoegen. Dingen die je kan toevoegen zijn bv schroeven, krassen, stof/modder, en verschil tussen onder en boven (onder donkerder als boven, wat zwarter). Zo word hij nog meer realistisch en valt het veel minder op dat het een lowpoly model is.

@Roy: Begint al aardig vorm te krijgen, aleen moet je toch nog wat werken aan je 'quads'. Bij het renderen spelen quads een grote rol. Als de polyflow distorted word (door bv een triangle) dan is je reflectie ook distorted. Nu zie je er mischien niet echt veel aan, maar als je die niet gaat fixen krijg je een erg onclean mesh. Bij meshsmoothen kan dit ook leiden tot mesh errors. Buiten dat zit je op de goede weg, dus doe zo verder zou ik zeggen :tu: .

@SWYV: Je bus begint al een ardige vorm te krijgen, en die is tot nu toe uitermate goed voor een scetchup car. De voorkant vind ik naar mijn mening iet wat raar (de grill, de koplampen en de bumper dan). Het interieur vind ik daarintegen erg goed gelukt, keep it up :Y .

@Jozz: Ik vind jou versie van een koeltoren best wel geinig, omdat hij zo laag lijkt. Het idee is echter wel goed, en het smoothen ziet er ook best goed uit. Jou versie van de koeltoren heb ik ergens op foto gezien, en is niet een veel voorkomende model. Doe zo verder!

@Galiodinges :7 : Aardig gebouwtje met aardig wat details. Het dak had mischien iets beter gekund, maar dat is snel gefixed (besides, hij is nog wip :D ). Overigs lijkt het alsof je een smoothing probleem hebt aan de deur (door dat zwarte vlekje). Dus het lijkt me verstandig om handmatig je smoothing groups in te stellen (autosmooth is in het 3DS Max geval sucky), of je hele model unsmoothen.

Overigs: Waarom worden hier voertuigen gepost als het voertuigen showroom daar voor is? :7

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Die....uh....Beast ^_^, ooit gezegd dat dat de final texture is. Het was maar een misbaksel dat ik snel in elkaar had geflanst. Ik hoop een mooie texture te maken. Dat moet ook wel anders mag hij niet in de mod :7. En het voertuigroomshowtopic (:puh:) zie ik eerder als een topic waar voertuigen worden geplaatst die ook ingame komen...

@ jozz, heb je echt een hek gemaakt als je een alpha map kan gebruiken :7. Grapje. Ziet er wel goed uit hoor. Alleen is het perspectief zo raar... KUTGW.

@ Gangsta, dit is niet dezelfde tank dan die ik eind 2007 had gemaakt, dit is een andere versie (ausf. E). En komt (waarschijnlijk) in een bf2 mod :).

Tiger_FH2_10.jpg

Tiger_FH2_11.jpg

Hij moet onder de 6000 poly's blijven :7. Dat is danzij een ingewikkelde wiskundige bereking kom je te weten dat dat dan 12000 triangles zijn :7.

@ Beestje, klupt :D. En ik gebruik 3ds7 (de oude vertrouwde ^_^) dus de polygon counter zit er nog steeds in bij mij ;).

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Low Poly hekje

[plaatje van hek]

leuk gebouw galiorix maar reagageer aub ook op andere mensen...

Je reageerde ook alleen maar op SWYV terwijl er wel meerdere mensen ook iets gepost hadden, bijvoorbeeld Roy... Dus je moet zoiezo eerder op jezelf letten dan op mij, want je doet het zelf ook niet altijd goed :duh:

Leuk hekje trouwens, alleen heb je die dingen met textures en alpha's gedaan of echt gemodeld?

@Beest:ik heb geen smoothing groups gebruikt dus ik weet ook niet wat de veroorzaker is van de bug :7 Het enige wat ik gedaan had was een vierkantje 'cutten' en die extruden... Maar de deur is al weg en ik ga het anders aanpakken.

@Stefan: Masterlijke tank jongen, echt super :D Lekker veel details en super realistisch, keep it up man!

Update(je):

post-22900-1208878050.jpg

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@Stefan:Het voertuigen showroom topic is gewoon bedoelt voor alle voertuigen, niet aleen die ingame komen. Overigs is het niet altijd zo (meestal niet zelfs) dat je de quads moet vermenigvuldigen met 2 om aan je triangles te komen. Gebruik daarvoor de polygon counter van 3DS Max (is er uit gehaalt vanaf 8 geloof ik).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...