Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

@SWYV: Je bus begint al een ardige vorm te krijgen, en die is tot nu toe uitermate goed voor een scetchup car. De voorkant vind ik naar mijn mening iet wat raar (de grill, de koplampen en de bumper dan). Het interieur vind ik daarintegen erg goed gelukt, keep it up :Y .

mja het moet een bus van jaren 60voorstellen dus geen moderne look enal en ik heb hem vooral geinspireerd op dit bus en jij ziet dat voorkant wat op die bus lijkt maar dan wat anders, just my style maar die grill is wel wat low poly gedaan, komt er nog wat verandering in hoor :) zoals rondvormige randen enal :)

Overigs: Waarom worden hier voertuigen gepost als het voertuigen showroom daar voor is? :7
omdat men hier graag spamt? :7 jajaja ^^ maar ik denk omdat hier meer reacties kan krijgen dan daar in de voertuigen showroom topic
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wauws, verrie nais wurk iedereen! Stefaneke, gave tank man. Jou kennende is dit pas het begin, ik kijk al uit naar de rest van de (hopelijk vele) updates! Wel in het verkeerde topicje gepost, hè..

Galischoonmaakmiddelorix: Ziet er al leuk uit, vooral dat logo, alleen past het logo qua 'high-poly'-heid niet echt bij de rest van het gebouw; de rest is namelijk erg low-poly, al neem ik aan dat daar verandering in gaat komen.

Een WIP project waarvan slechts enkele mensen weten waar het om gaat. Degenen die het weten, zeg niets, degenen die het niet weten zullen het pas te horen krijgen als het (bijna) af is. OwNd? :sigaar:

Laat ik eens origineel zijn en geen screens posten, maar een kort filmpje. Klik hier om het filmpje te bekijken.

Keep it up, iedereen!

Link to comment
Delen op andere websites

@DaBeast!

Overigs: Waarom worden hier voertuigen gepost als het voertuigen showroom daar voor is? :7

Omdat dit het modellen topic is, voertuigen vallen daar ook onder.

Dus 'Het voertuigen topic' is eigelijk zeer overbodig.

@To everyone!

Het valt me op, en ik vind het jammer dat er tegenwoordig zoveel voertuigen worden gemaakt, vaak worden deze niet gebruikt voor modding, en dat is waar dit forum uiteindelijk voor staat.

Ondanks dat, ziet het er zeker goed uit; De tank & de bus... Keep Up tgw.

@Glorix a.k.a Galiorix! ^_^

De beste methode is en bljft het aanpassen van de col als je last hebt van muurbugs... Zo kun je alle tools gebruiken die je nodig hebt voor je object. Bij het maken van de col, pas je het object aan en exporteer je 'De simple versie'.

Hoe lager de col in poly's hoe meer stabiliteit je game heeft, de dff kan zonder moeite veel poly's aan.

@MartyCeha

Niet slechte moddeling skills, maar ook je muntjes moeten glimmen als goud en dat doen ze niet voldoende! Mooi gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

@DaBeast!
Overigs: Waarom worden hier voertuigen gepost als het voertuigen showroom daar voor is? :7

Omdat dit het modellen topic is, voertuigen vallen daar ook onder.

Dus 'Het voertuigen topic' is eigelijk zeer overbodig.

Daar ben ik het mee eens :puh: Zo kun je ook een muntjes showroom topic hebben.

@MartyCeha

Niet slechte moddeling skills, maar ook je muntjes moeten glimmen als goud en dat doen ze niet voldoende! Mooi gedaan.

Ik krijg die grote ronde poly in het midden maar niet goed aan het glimmen. Maar ik ga er geen fake omgeving aan geven :duh: Ik heb het al eens gedaan en dat ziet echt niet uit. Ben bezig met een bierflesje :)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Bradley H., Ik maak bijna nooit voertuigen :7. BTW, Leuk dat je hier weer eens wat hebt gepost :).

@ MartyCeha, ik vind hem nog iets te low poly :|. Zou mooier zijn als ie niet zo low poly is, en ie wat meer op goud lijkt :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie muntjes MartyCeha... Jammer dat ze in het midden niet glimmen en dat ze vrij low poly zijn, maar ach xD

@ Puma: Leuke.. uhm.. vliegende "boom-steel" :puh: Jammer dat de "bladeren" *ahum* zo idioot low poly zijn, maarja, t moet SA style blijven :7

Over je wiel: Verschrikkelijk mooi, alleen jammer dat er een zo dikke band omheen zit met een zo rechte zijkant.. Da's makkelijk op te lossen door zo'n witte rand op de zijkant van de band te doen... :puh:, en als je 't zonder een witte rand wil doen: gewoon in het midden van de zijkant van de band een cirkel van poly's toevoegen en die iets naar buiten moven...

Ook is het jammer dat je wiel niet zo mooi rond is.. Ik haat ronde vormen die niet rond genoeg zijn xD

Updateje van m'n Thunder Rodd(Jaja, sorry jonges, moeten jullie maar in 't voertuigen showroom posten, 't was over hier posten, of daar dubbel posten, "eiguh sguwld" xD):

ThunderRodd8.jpg

(Moet nog een uitlaatpijp met demper aan de andere kant bij hoor xD)\

En ik had even snel een iets betere motor in elkaar geflanst.. Niet echt m'n beste werk maar het is doelloos om uitlaten en ALLES te gaan modellen als je het never nooit kan zien wat bij deze bak het geval is omdat de motorruimte zo krap is.. (Lange zin he? :puh:)....

ThunderRodd9.jpg

Comments plz! :D

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@Mythbuster,

Mooi gemaakt die binnenkant. Is dat met Zmodelor (ofzo :D ) gemaakt? :)

@Puma,

Mooi, maar het zou nog mooier zijn als je van die grip dingen (weet-je-wel? :7 ) op je band zet.

@Martyceha,

Super gemaakt die munten. :dans: Persoonlijk vind ik die achtergrond maar niks.. Het zou leuker zijn als ze op een houten tafel staan ofzo. :D

Rate/Comments Please:

(Nog niet af en moet nog getextured worden)

lunaaaaqb2.png

Nieuw:

lunatic2latestnq9.jpg

Edit:

Even voor de duidelijkheid, de bomen heb ik zelf NIET gemaakt. Dit is gewoon in 3DSMax met Foliage geplaatst. :7

Getexturde versie komt wanneer ik een nieuw pc heb. ^_^

Rates? Comments? :D_O_

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

@ Gangsta, ik wil ook een nieuwe pc :sad:. Stad ziet er toppie uit :D. Alleen staan een heleboel dezelfde gebouwen bij elkaar, dat komt niet mooi over. En ik hoop dat je die zelfde gebouwen als instanced hebt gecloned want dat kan je ze makkelijker texturen (dan hoef je er namelijk maar 1 te doen). En ja mythbuster modelt met Zmodeler (:duh:) en het verdere detail van Puma z'n band komt (waarschijnlijk) van textures. BTW, omdat je een rating wouw: 7.8/10. Omdat ik het park nogal mooi vind maar de stad zelf is nogal repetief met zoveel ramen en weinig variatie in wolkenkrabbers.

@ Pumstar medewerker, mooie band, ik verwacht dat hij ingame komt. Alleen lijkt hij me nogal "uit elkaar vallerig" omdat het wiel bijeen wordt gehouden door van die dunne cylindertjes :7. (Hoe maak je die dingen eigenlijk in sketchup? :7)

@ Cookiemonster met geile auto, GEILE auto :7. Sommige delen zijn nog wel low poly maar hopelijk komt dat nog in orde. En over die details: Gecondoleerd...

bunker_2.jpg

bunker_3.jpg

En dan ga ik nu naar de Loonse en Drunense duinen :D.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@ stefaneke, nice! in t kader van de verfilming van Oorlogswinter?:puh:

@ PumPum, ziek treebike:P kan je er ook blaadjes mee burnen? :puh:

hier de laatste screens van mijn Hawk:

post-46559-1209303407.png

post-46559-1209303415.png

post-46559-1209303420.png

post-46559-1209303424.png

post-46559-1209303429.png

post-46559-1209303436.png

Bewerkt: door Siriouz
Link to comment
Delen op andere websites

@Siriouz: Leuke wagen, ik heb er weinig op aan te merken.

@Stefan: Mooie bunker, de textures passen er perfect bij en ze zijn ook super geUVW't. Is dit voor Forgotten Hope of GTA? Het ziet er in ieder geval goed uit!

@Puma: leuk filmpje en leuke map, alleen is het toch moeilijker om een gebouw of map te beoordelen via een filmpje, omdat alles toch niet zo duidelijk is als op gewone (view port) screens. Maar het zag er ingame goed uit en de UVW animaties waren goed gelukt! :D Je wiel ziet er ook super uit, nog alleen nog textures en je hebt een super wiel voor in GTA... Keep it up man!

@Gangsta: Ik was er even stil van, zo mooi is het bij jou! Alles ziet er echt super uit, de bomen zijn super mooi en ook de gebouwen zijn goed gelukt! Ik kijk uit naar de getexturede versie, hopelijk is die nog beter als deze (ik verwacht in ieder geval van wel!). Ga zo door! :D

@Mythbuster: Leuk karretje, de motor ziet er stukken beter uit met die zelf gemodelde delen erop! De details van de ophanging enzo zijn goed gedaan, keep it up!

Na zelf een tijdje niks gedaan te hebben, ben ik begonnen aan een Xbox360™. De voorkant heb ik al gemaakt, ik ga vanmiddag of vanavond beginnen aan de bovenkant met de hardeschijf erop enzo.

post-22900-1209309977.jpg

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Siriouz, leuk wagentje (.), Ik wil hem ingame zien (.). En ik ben eerder in de ban van Forgotten Hope 2 ^_^.

@ Gialorix, Aangezien je Xdoos 360 graden helemaal verneukt was (.), Heb ik even een nieuwe basis voor je gemaakt. Ik weet dat het moeilijk is maar probeer er maar eens iets van te maken.

360_1.jpg

360_2.jpg

en hier m'n schuurtje voor FH2:

OLD_BARN_3.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@Gangsta,

Hmm... Kan beter nietwaar? Wat variatie in je gebouwen en dan is het goed. :dans::7:D

^_^

@Stefaneke,

Super vorm van de Xbox 360. Je schuurtje ziet er ook mooi uit.

@Galiorix,

Jij ook een mooie vorm van de Xbox. Alleen nog smoothen. :D

Had niks te doen..

(Mijn slechtste render allertijden. :dans: )

http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2751

:clown:

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...