Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Stefan en t huiske: Leuk huiske :D Beetje weinig details maarja, dat gaat ook moeilijk bij zo'n soort gebouwtje :puh:

@Stefan en de Xbox: Nice, ook weinig over te zeggen :/

@Gangsta: Lol :puh: Hij's niet 100% nagemaakt he..(de planten zelf bedoel ik dan..) Maar dat is niet de bedoelling denk ik.

@Stefan en z'n Mario dinges..: Lol.. Het is maar waar je je tijd mee wil verdoe.. ik bedoel invullen he :D Alleen de wolkjes en de poppetjes zijn niet 3d :(:7

@gta-pilot: Hmm wel leuk, alleen een beetje veel hetzelfde. Alle huizen zijn exact hetzelfde enzo. Wel lekker high poly die bochten in de weg maarja :puh:. Oja, en zijn bungalows niet altijd 1 verdieping? :? Verder weinig op aan te merken omdat het nog WIP is....

Update'je van m'n Thunder Rodd van GTA LCS die al aardig naar m'n zin begint te worden. Ik heb het idee dat ik alleen aan de achterkant iets van de originele style kwijt ben, maar goed, ik vond die oude bumper die zo helemaal verzonken lag in de achterkant toch al niet mooi.

ThunderRodd10.jpg

ThunderRodd11.jpg

ThunderRodd12.jpg

Ik zie eigenlijk nu pas dat ik beter even een iets andere kleur achtergrond had kunnen nemen voor de screens, je ziet nu bij dat 2e plaatje bijna niet waar de randen van de body zitten :7.

Zit ook nog een beetje te twijfelen of ik dat midden van die remschijven iets zal extruden zoals het in het echt is. Denk dat dat wel mooier is, maar qua texture denk ik dat het mooi zal zijn, en ik heb tochal vrij lang aan die texture geklooit dus ja.. :puh:

EDIT: En ja ik weet dat ik hier post, m'n post staat namelijk nog steeds als laatste post in voertuigen showroom en ik wil niet dubbel posten ;).

EDIT2: Toch maar die remschijven even mooier gemaakt :)

ThunderRodd13.jpg

EDIT3@hieronder: Niemand die weer even de tijd neemt om iets te zeggen he :S Sjeez...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Speed moddeling contest entry:

Doel binnen 60 min een weegschaal moddelen.

scalepm2.jpg

Helaas na 47 minuten renderen een klein render bugje :7

Gelukkig is er nog zoiets als PhotoShop :puh:

EDIT: grote verzie duurde ietsjes langer :puh:

,K

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke weugscheul, zo te zien ben je langer bezig geweest met renderen etc. dan het maken van het model. Heb je 'm ook getest :')..? Waar zijn de metertjes eigenlijk..?

sptel1xh9.jpg

Spatel ownage..

Link to comment
Delen op andere websites

mooie weegschaal :).

@ puma... simpel en toch weer meesterlijk he! :puh: nou de spongebob outfit nog. :D

damn kzit zonder inspiratie... Hawk is klaar... verdomme.

Link to comment
Delen op andere websites

\@puma: beetje donkere spatel, en in mijn ogen nutteloos, maar ja nutteloos is ook leuk

@Dhr.Gybrus: heb eerlijk gezecht dat model weegschaal nog nooit gezien, ni echt mijn smaak

mijn bureau:

ps: (zmoddeler2) en vergroot zien ze der echt beter uit, ook al is het geen render.

en er zijn geen textures gebruikt

tafelrender2.jpgtafelrender3.jpg

tafelrender1.jpg

tafelrender6aw3.jpg

tafelrender5kj1.jpg

tafelrender4ju5.jpg

Bewerkt: door EXIT
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk moest het stopcontacht erachter :)

Ik heb een onderwerp voor me ABN amro bank :')

zo ziet men bureau er nu eenmaal uit. voeding kabel van de computer zit vast aan het net.

stopcontacten op men bureau dienen voor soldeerbout en zo

Link to comment
Delen op andere websites

@Exit: Ziet er zeer netjes uit, weinig over te zeggen. Je pc kast is wel inderdaad een beetje "kort"...

@Puma: Te donker plaatje om er echt goed commentaar op te geven :/

@Gybrus: Waarom post je hier een plaatje van een echte weegschaal :7 Zeer mooi op dat zwarte randje rechtsbovenste puntje van je weegschaal na.

BTW: Ook zo fijn dat iedereen even een comment achterlaat op mijn wagen, anyway. Ik had weinig (zichtbare) progress op m'n Thunder Rodd, dus ik show even een wire en een gewone screen(beide zonder textures) van een '69 Charger R/T die ik voor GLD heb gemaakt(staat ingame, eerste plaatje van Final Screen Show topic van GLD). Auto heb ik al een tijde geleden gemaakt, maar moet toch m'n post een beetje nuttig houden dusja..

Ik show hier omdat ik nog steeds zou moeten dubbel posten in voertuigen showroom.. -.-

(Geen smooth gebruikt, in Zmodeler van scratch gemaakt)

98495f84.jpg

04c2e867.jpg

34352 poly's van wat je op de screens ziet, 40971 poly's met damage models en chassis_vlo en col en shadow meegerekent.

Comments please!!!!!!

@Hieronder: Ghehe, hij heeft een vrij goed gelukte 426 Hemi, dus dat zit wel goed.. :)

@Gybrus daaronder: Bodykit?.. Op een muscle car?.. WTF? (BTW: Hij is allang klaar), maar err.... Ik ga geen bodykits hiervoor maken.. :O. Hoogstens een Dukes of Hazard General Lee paintjob :D (En daar zit ik wel serieus over te denken :puh:)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

....

@Gybrus: Waarom post je hier een plaatje van een echte weegschaal :7 Zeer mooi op dat zwarte randje rechtsbovenste puntje van je weegschaal na.

:7

Leuk wagentje trouwens, misschien wel leuk om er nadat hij klaar is of course een bodykitje voor te maken?

@EXIT: Zoiets heet fantasie :7 Ik heb gewoon een ref. afbeelding gepakt en daar elementen aan toegevoegd.

,K

Link to comment
Delen op andere websites

@ mythbuster... mss zijn Sidepipes wel mooier dan gewone uitlaten. Maar ik denk dat n DoH-painting wel mooi zal staan. :tu:

en volgens mij zit de grille te ver naar achter... t ziet dr beetje raar uit... je kan de grille trouwens ook een beetje schuin zetten. :)

Bewerkt: door Siriouz
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...