Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

galiorix, als je een laagje stof aan de voet van het gebouw maakt ziet het er realistischer uit. Dat werd gezegt in het artwork boekje vann GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

galiorix, als je een laagje stof aan de voet van het gebouw maakt ziet het er realistischer uit. Dat werd gezegt in het artwork boekje vann GTA IV.

Ja, dat klopt. Ik zal er aan werken als ik de rest van het gebouw af heb, het zijn tenslotte details en er zijn nog wat belangrijkere dingen die ik wil af maken.

post-22900-1210326188_thumb.jpg

Ik vind het dak eigenlijk er niet bij passen, maar ik heb geen idee wat ik er wel van moet maken....

Link to comment
Delen op andere websites

@ Stefaneke Thanks voor de super handige tips. De stie is zekers goed. alleen jammer voor het limiet /cry

Je vliegtuigjes zijn super:)

@ Galiorix super mooi gebouw echt netjes en die auto (L) im lovin'it :D

post-2937-1210326539.jpg

Dit is hem re-textured. Ik zou geen idee hebben hoe ik de dingen zou kunnen bewerken. mij lijkt het dus handiger dat ik een nieuwe begin en de tips er in toevoegt.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

@ justinvcmodder, Je zou het dak lager kunnen maken door de vertexen of edges naar onderen te verschuiven. En Galiorix heeft die auto niet zelf gemaakt hoor :puh:.

@ Galiorix, ik hoop dat je met die tut die ik je had gegeven wat verder komt en een wat meer realistische situatie kan maken. Op het dak kan je gerust een paar ventillatie schaften en airco neerpleuren :).

@ hieronder, eigenlijk best simpel. Gewoon Vray met Vray Displacement.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@ justinvcmodder, kijk, ziet er al een heel stuk mooier uit :D. Nu nog wat schaduwen en ik vind hem ok :).

Gemaakt voor de lokale architect:

Render_2.jpg

Ik vind alleen de rode pannen raar maarja, de architect wouw rode pannen :duh:.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@stefaneke, heel erg mooi en clean:D zal die blij mee zijn :D..

vraagje: is er mischien een tutorial over die belichting? ik heb al heel veel manieren geprobeerd voor die belichting + schaduwen.

Greetz Justin

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor die site:) staan hele handige dingen bij:D

Hier is mn nieuwe creatie met de methodes toegevoegd

-Reflectie

-Belichting (schaduw)

-Bend functie onder de knie

-UVW mapping weer wat wijzer mee

-Text 3d

-Turbosmooth

Ik laat jullie niet te lang wachten ( het is nu stipt 5:00 op mijn klok )

hier is het wonderbaarlijke kunstwerk XD (im just jking)

post-2937-1210388244.jpg

EDIT::

post-2937-1210390763.jpg

Tips enzo welkom

Greetzz Justin

Bewerkt: door justinvcmodder
Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er stukken beter uit maar als ik eerlijk mag zijn: je tekst zuigt... In een video-tutorial van Bradley_H, welke je in de Master Tutorial List kan vinden, word uitgelegd hoe je met een simpele tool, mooie 3d letters kan maken. Verder ziet de baan er goed uit, de smooth is prima.

Link to comment
Delen op andere websites

mooi werk justin. je weg is mooi en je schaduw en revlectie ook. maar inderdaat je text is leleijk.

net als stefan ben ik ook voor een architect aan het werk :) en dit is mijn volgende opdracht :)

apartament1fv4.jpg

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

@ Kees : Mooi werk:) ook hij zal blij met je zijn :)..

wou dat ik op dit moment zo goed was als jullie:D komt vanzelf wel denk ik 8-)

Greetz Justin

Link to comment
Delen op andere websites

@ Martijn, En die gast noemt zichzelf een n00b :7. Maar ga je nu weer 150 euro verdienen p.PNG. Mooie belichting, laat je wire eens zien.

@ justinvcmodder, elke smooth modifier op de standaard 3dsmax tekst zuigt, je krijg dat heel lelijke effecten. Je kan beter de edges chamferen (als je weet wat ik bedoel :7). Je weg ziet er op zich goed uit, maar de uvw mapping zit niet echt goed in elkaar denk ik... mag ik een close up van het langere gedeelte + bocht :).

@Home, TV, internet, telefoon, zoals het hoort.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb je je closeup :) (heb hem geprobeerd in SA te zetten) maar ik zie hem niet omdat hij denk ik te groot is :), ik begin eerst met een blokje om te zien of ik het wel goed heb gedaan :)

post-2937-1210422234.jpg

Greetzz

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...