MartyCeha Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 galiorix, als je een laagje stof aan de voet van het gebouw maakt ziet het er realistischer uit. Dat werd gezegt in het artwork boekje vann GTA IV.
Galiorix Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 galiorix, als je een laagje stof aan de voet van het gebouw maakt ziet het er realistischer uit. Dat werd gezegt in het artwork boekje vann GTA IV. Ja, dat klopt. Ik zal er aan werken als ik de rest van het gebouw af heb, het zijn tenslotte details en er zijn nog wat belangrijkere dingen die ik wil af maken. Ik vind het dak eigenlijk er niet bij passen, maar ik heb geen idee wat ik er wel van moet maken....
justinvcmodder Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 @ Stefaneke Thanks voor de super handige tips. De stie is zekers goed. alleen jammer voor het limiet /cry Je vliegtuigjes zijn super:) @ Galiorix super mooi gebouw echt netjes en die auto (L) im lovin'it Dit is hem re-textured. Ik zou geen idee hebben hoe ik de dingen zou kunnen bewerken. mij lijkt het dus handiger dat ik een nieuwe begin en de tips er in toevoegt. Greetz
S-te-Fan Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) @ justinvcmodder, Je zou het dak lager kunnen maken door de vertexen of edges naar onderen te verschuiven. En Galiorix heeft die auto niet zelf gemaakt hoor . @ Galiorix, ik hoop dat je met die tut die ik je had gegeven wat verder komt en een wat meer realistische situatie kan maken. Op het dak kan je gerust een paar ventillatie schaften en airco neerpleuren . @ hieronder, eigenlijk best simpel. Gewoon Vray met Vray Displacement. Bewerkt: 9 mei 2008 door stefaneke
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Galiorix: Wow, Mooi gemaakt man! Kan ik zoiets maar, maar dat lukt me niet . KUTGW allemaal!
justinvcmodder Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hmm, weer bedankt voor de handige tip:D hier is me update:
S-te-Fan Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) @ justinvcmodder, kijk, ziet er al een heel stuk mooier uit . Nu nog wat schaduwen en ik vind hem ok . Gemaakt voor de lokale architect: Ik vind alleen de rode pannen raar maarja, de architect wouw rode pannen . Bewerkt: 9 mei 2008 door stefaneke
justinvcmodder Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 @stefaneke, heel erg mooi en clean:D zal die blij mee zijn .. vraagje: is er mischien een tutorial over die belichting? ik heb al heel veel manieren geprobeerd voor die belichting + schaduwen. Greetz Justin
justinvcmodder Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Bedankt voor die site:) staan hele handige dingen bij:D Hier is mn nieuwe creatie met de methodes toegevoegd -Reflectie -Belichting (schaduw) -Bend functie onder de knie -UVW mapping weer wat wijzer mee -Text 3d -Turbosmooth Ik laat jullie niet te lang wachten ( het is nu stipt 5:00 op mijn klok ) hier is het wonderbaarlijke kunstwerk XD (im just jking) EDIT:: Tips enzo welkom Greetzz Justin Bewerkt: 10 mei 2008 door justinvcmodder
Galiorix Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Het ziet er stukken beter uit maar als ik eerlijk mag zijn: je tekst zuigt... In een video-tutorial van Bradley_H, welke je in de Master Tutorial List kan vinden, word uitgelegd hoe je met een simpele tool, mooie 3d letters kan maken. Verder ziet de baan er goed uit, de smooth is prima.
kees1991 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) mooi werk justin. je weg is mooi en je schaduw en revlectie ook. maar inderdaat je text is leleijk. net als stefan ben ik ook voor een architect aan het werk en dit is mijn volgende opdracht Bewerkt: 10 mei 2008 door kees1991
justinvcmodder Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 @ Kees : Mooi werk:) ook hij zal blij met je zijn .. wou dat ik op dit moment zo goed was als jullie:D komt vanzelf wel denk ik 8-) Greetz Justin
S-te-Fan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) @ Martijn, En die gast noemt zichzelf een n00b . Maar ga je nu weer 150 euro verdienen . Mooie belichting, laat je wire eens zien. @ justinvcmodder, elke smooth modifier op de standaard 3dsmax tekst zuigt, je krijg dat heel lelijke effecten. Je kan beter de edges chamferen (als je weet wat ik bedoel ). Je weg ziet er op zich goed uit, maar de uvw mapping zit niet echt goed in elkaar denk ik... mag ik een close up van het langere gedeelte + bocht . @Home, TV, internet, telefoon, zoals het hoort. Bewerkt: 10 mei 2008 door stefaneke
justinvcmodder Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Hier heb je je closeup (heb hem geprobeerd in SA te zetten) maar ik zie hem niet omdat hij denk ik te groot is , ik begin eerst met een blokje om te zien of ik het wel goed heb gedaan Greetzz
Galiorix Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 @Justin: Probeer je UVW niet zo gruwelijk uit te rekken, dat ziet er gruwelijk uit
Recommended Posts