Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bedankt :D. De rupsbanden draaien ook echt allemaal. maar een gedeelte steekt een klein beetje de grond in :(. Ook moet moet ik de textures in een bestand uvw-unwrappen. Dus binnenkort krijgen we hopelijk een update :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Gemaakt voor de lokale architect:

Render_2.jpg

Ik vind alleen de rode pannen raar maarja, de architect wouw rode pannen :duh:.

Waarom zou een architect naar jou toe komen voor zoiets? :7

@kees1991

Wat is jou opdracht dan? :7

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

Is niet eens af man :puh:. En het is een impressie. En ik kwam naar hem toe :puh:.

Auto van SWYV, om te oefenen. Het is een BMW34 530i.

BMW_E34.jpg

BMW_2.jpg

BMW_3.jpg

Alleen maar quads tot nu toe, alleen op de wire lijkt het maar dat komt omdat de symmetry modifier niet goed is afgesteld :puh:.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je die Mega-tut van Nick? Jah, die is heel erg handig voor beginners. Eigenlijk nogal weinig op te merken aan je gebouw. Behalve dan die onlogische streep op het middelste dak :puh:.

BMW_5.jpg

BMW_6.jpg

bmw_7.png

Ik ben niet zo'n ervaren auto modeller. Het is eigenlijk meer om te oefenen :puh:.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@ stefaneke, Netjes hoor, heb het zelf ook al geprobeerd maar ik moet eerst nog is de basics uit me kop kennen :puh:

Hier me ge-update model :) vind hem redelijk gelukt alleen heb ik een tut nodig over realistisch gras (of enig uitleg)

Ook heb ik een hek gemodeleerd (natuurlijk niet mooi) maar het is me gelukt :)

=Bridge functie gebruikt bij de spijlen (hoe je dat ook noemt) :puh:

post-2937-1210536575.jpg

Greetzz

Bewerkt: door justinvcmodder
Link to comment
Delen op andere websites

Realistisch gras wordt veel te high poly, daar moet je gewoon textures voor pakken. Je gebouw ziet er goed uit. Maar de uvw map is zo onrealistisch. Je stenen en het gras zijn bijvoorbeeld zo groot. Nu nog een mooie daktexture erop en het is toppie :D.

Hier vind nog een mooi texture pakket met dank aan Blastov (die had hem geript dacht ik).

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Thanks voor die textures :D hier heb ik zeer veel aan =D=D:D:D

Hier is me laatste render van dit object(scene) vanacht ga ik aan een andere werken :)

Hier issie dan::

post-2937-1210540922.jpg

EDIT:: Betere render gemaakt

Greetzz

Bewerkt: door justinvcmodder
Link to comment
Delen op andere websites

Woow Justin! :dans:

Een goei begin is het halve werk!

Klopt inderdaad ziet er mooi uit. Nu Stefan die textures gaf kun je mooiere huizen maken dan hem :D

Groeten Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, THANKS :D het kostte me 3 uur om te maken HAHA :puh: en het renderen duurde 5 minuutjes o.O heb dringend een ram nodig :puh:.

zit namelijk op 1gig at the moment.

Vandaag zal ik niet zoveel modden omdat ik afwezig ben vandaag (privé zaken). (weet niet of dat jullie wat boeit)

Greetzz Justin

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, THANKS :D het kostte me 3 uur om te maken HAHA :puh: en het renderen duurde 5 minuutjes o.O heb dringend een ram nodig :puh:.

(...)

Je hebt voor renderen vooral een goede processor nodig, meer RAM heeft daar niks mee te maken, het zal er in ieder geval niet sneller van worden. In ieder geval is je model mooi, stukken beter als het model van een paar dagen geleden. Keep it up! :D

@Stefan: je auto ziet er goed uit alleen ik vind de grille een beetje vaag :7 Het is in ieder geval niet zoals bij een echte BMW :D

@hieronder: dat is pure onzin, daar kan je niks mee :7 Met een systeem van 3000 euro minder, zou ik even goede games kunnen draaien. En 8 gig RAM word niet eens ondersteund door Vista :7 En 4 video kaarten...? Dat kan toch niet of wel... Dat zou dan triple crossfire zijn en crossfire is zoiezo vaak best doelloos.. :7

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...