Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Naja, over aan half jaarte staat er een pc in me kamer van 4200,- :) helemaal zelf bouwen,, 4 video kaarten erin. quad core uiteraard, 8 gig ram mischien nog wel meer :)

Ontopic houden :) sorry voor het offtopic XD

Greetzz

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@kees1991

Wat is jou opdracht dan? :7

hoe bedoel je dat in positieve zin of negatief ?

elkgeval mijn opdracht is om ook een inpresie te maaken. aleen die gasten zullen niet erg blij zijn want het moet eigelijk dinsdag al klaar en dat gaat mij nooit meer lukken wat k moet straks nog werken tot 11 uur en daarna heb ik geen zin meer om dat ding af te maaken denk ik.

verder heb ik ook nog een probleem gizmo mischien kun jij helpen als je weet hoe dat kan. ik heb een skylicht en een ommi en ik gebruik gewoon een normale licht trance en de schaduwen komen niet op de plek waar ze hooren ze komen ongeveer 3 meter naast waar het echt moet komen te staan. je kan dat heel goed zien bij de dak kapelletjes. daar zie je de schaduw van het puntje van het dak.

apartamentoa0.jpg

apartament2zi3.jpg

justinvcmodder

je gaat sterk op voruit met modden maar je krijcht het nu tog wel iets te hoog in je bol hoor me je pc van 4200 pleuro. want wat heb je aan 4 video kaarten.... nix koop dan 2 Nvidia 9800 X2 als je 4 kaarten wilt moet je ATI want nvidia kan dat niet max is 3 en what the fuck moet je met 8G ram ?? dan moet je windows vista hebben of een engelse XP 64 bit en die kun je nergens haalen. 3G is genoeg hoor een een qward core stinkt ook neem gewoon een duo core met 3.16 ghz of zo.

en waar wil je in hemelznaam ff 4200 pleuro vandaan haalen ga je een bank overvallen of zo?? nee echt voor 3000 minder kan het ook hoor en dat lijkt mij tog een stuk beter.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

@kees ja ik vind zelf dat ik ook aardig vooruit gaat ja:D. Mooi werk heb je gemaakt :D alleen vaag over die lichten idd.

Naja, 4200 Pleuro heb ik wel al maar ik moet nog even doorsparen zodat ik op me 18de niet in de problemen kom met me verzekeringen enzo.

En ja, 4200,- is mischien wel wat aan de hoge kant. Eigenlijk moet ik er nog goed over na denken :)

Greetz Justin

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg goed Justin! _O_ Ik vind het mooi. Alleen je deurhendel, die kan je zelf modellen i.p.v. een texture te gebruiken. :)

@Kees,

Super! Een huis die groot en lekker gedetailleerd is. Ik sta te popelen om het eindresultaat te zien. :clown:

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

stefan dat ziet er interesand uit.

tot zo ver ben ik vandaag gekomen met mijn apartament :| het moest vandaag klaar maaar ik ben al gebelt en het mag einde van de week. hoopen dat dat lukt :)

apartametnbc1.jpg

stefan wil jij mij een x uitleggen hoe je een vilmpje rendert? ik weet wel hoe je een animatie maakt maar snap niet hoe je dat moet opslaan :) tnx

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Holy fuck, dat is wel zwaar professioneel. Ik zal zo'n gebouwen nog niet kunnen maken. Ik heb het vooral van de torens, ik zal geen mooie huizen kunnen maken.

Ik geloof trouwens wel dat het texturen van dit gebouw enige tijd zal kosten, Er zijn echt heel veel details, en al die details moeten worden getextured, btw geef de polycount eens

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

@ Kees1991, ziet er inderdaad goed uit :D. maar ik zal graag nog wel een wire willen zien. Want je wire was de laatste keer niet echt bugloos te noemen. Ookal heb je de ramen niet zelf gemaakt en heb je mooie bouwtekeningen heb je het wel mooi gemaakt. Keep it up jongen! (Ik ga nu zelf verder met mijn architect werk :puh:). En haal die ongebruikte url tag uit je post :puh:.

@ Tim, nou zoveel detail zit er ook weer niet in :puh:. Een clay render en van dit soort ramen geven eerder de indrukking dat het enorm gedetailleerd is. Ook al is dat niet zo. Maar toch blijft het best mooi :). Jij bent trouwens ook best goed in modellen van gebouwen hoor ^_^.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

ben ik zo ver met texture dat het bijna klaar is verneukt er iets telkens mijn render stefan dacht dat het aan licht trace lach maaar die gebruik ik nu niet meer. k wil gewoon dat het weer normaal wort. de eerste keer was niet erg omdat ik nog maar 4 muuren hat gedaan maar nu heb ik tog wel tering veel al gedaan en dat wil ik niet weer opniew doen. als ik het exporteer als 3ds dan is wel de render weer goed maar moet ik weer opniew gaan texturen en heb ik geen zin in. kan iemand mij helpen als je blieft ?

godverdomekkzooier1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als je exporteerd naar .3DS (is trouwens bij elke export zo), moet je ze helemaal niet opnieuw texturen hoor :) . Alles wat je moet doen is gewoon je textures opnieuw inladen, ik maak snel een mini-tut hoe dat moet :) . De tut is zelf uitleggend, dus heeft niet veel uitleg nodig (<3 Paint). Moest je nog vragen hebben, vraag gewoon op MSN of via PB :) .

tutkeesai2.th.jpg

-(1) Klik hierop, en daarna op je model.

-Onder de rode lijn is het resultaat.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Kees let er op dat je geen skylight meer in je scene hebt als je light trace niet meer gebruikt.

let er tevens op dat je diffuse en specular niet verkeerd is ingesteld en als het dan nog niet lukt is photoshop ook wel eens handig :7

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt beiden ik hat beest ook al persoonlijk bedankt :)

ben gister tot 4 uur in de nacht door gegaan en ben nu bijna klaar. aleen het gras moet ik vervangen voor mooi gras in de linke hoe moet ik nog een bosje neer zetten want nu kijke je tegen de horizon aan en dat is niet mooi. en in de rechter hoek ben ik nog een raam vergeeten. ow ja en dat struikje in het midden is ook leelijk dat staat daar zo aleen in het nix dus die gaat ook weg.

ben nu voor 95% klaar moet aleen die paar puntjes veranderen en er nog menzen in zetten dan is het af.

ben er zelf we erg trots op al zeg ik het zelf :7

en hier is die dan :D

apartament2ku9.jpg

PLZ iedereen zeg wat je er van vint en wat je denkt dat er anders moet ik wil het echt zo mooi mogelijk maaken elk puntje dat je ziet waarvan je denkt dat kan anders seg het mij plz

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er subliem uit kees :D Echt, het ziet er gewoon kei mooi uit en heb er eigenlijk niks op aan te merken. Met wat voor engine render je de scene? De standaart render engine?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...