S-te-Fan Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Hij wel. Ziet er verdomd goed uit Martijn . Hier mijn lijst met verbeteringen: 1. De ramen zijn nogal platte textures met diepte maar erg veel zul je daar niet aan kunnen doen. 2. Volgens mij klopt het perspectief in vergelijking met de wolken niet. 3. De schaduwen kloppen nog steeds niet 4. De grastexture is te herhaaldelijk en je mag gerust een andere gebruiken 5. Gebruik een alpha map voro je voorste bosjes. 6. KUTVGW :D Bewerkt: 15 mei 2008 door stefaneke
Jorge_F Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Hey Keesje. Allereerst ziet het er super goed uit. Ben onder de indruk. Ten tweede, mijn opmerkingen: Zoals Stefan al zei, gebruik eens een andere gras texture die wat beter seamless is. Bij sommige dingen zoals de stoeprand op de voorgrand zuigt de UVW als een malle
kees1991 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ik heb even een groepje poolse kabouters op mijn werk los gelaten en ik vint zelf dat ze goed werk gedaan hebben. ze hebben niew gras gezaait ze hebben de bloempjes ietsjes verandert en het raam opniew geverft ook hebben ze de weg even goed aangelecht nu zie ik er echt niks meer aan wat anders moet. maar zien jullie tog nog wat sech het gerust
.Sharingan Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik ben zeker geen kenner, maar het voorste gras, vindt ik wat flets, beetje plat. Ik weet niet of dat te editten is ofzo. (zal heus wel) Dat is het enige wat ik zie. Voor de rest
MartyCeha Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Gras kun je niet anders dan plat maken, anders wordt het een té groot priegelwerk Wat je wel kan doen om het gras minder plat te laten lijken is de camera wat meer naar boven draaien.
Nickonly Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Gras kun je niet anders dan plat maken... Gras kan je weldegelijk 3d maken. Is zelfs in San Andreas zo. En wel met een paar planes en een grastexture met een alpha. Zal zo een voorbeeldje zoekken: (niet zelf gemaakt) Overigens vind ik het gebouw zeer mooi gelukt Kees. Heb er niets op aan te merken op dat gras na wat je dus nog zoals ik omschreef zou kunnen doen. Bewerkt: 18 mei 2008 door Nickonly
Galiorix Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 @Nick: dat is Vray Grass denk ik.... >>> Door DaBeast: Kan ook gewoon met de standaart Hair and Fur plugin van 3DS Max (mat wat tweaks ofcourse)<<<
Jorge_F Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Heb even een filmpje gemaakt thuis, opzich wel leuk geworden. Zeg wat jullie ervan vinden Natuurlijk is hij hoge kwaliteit het leukst dus dan kijk je toch gezellig hier http://www.visualreel.jorgef.nl/vfx3.php Owja.... bier Bewerkt: 18 mei 2008 door Jorge_F
PizzaTonno Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Jezus, jij bent echt een koning Jorge.
Galiorix Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Geweldig Jorge, echt klasse Het is bijna perfect Bewerkt: 18 mei 2008 door Galiorix
Jorge_F Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Geweldig Jorge, echt klasse Het is bijna perfect Klopt, bijna inderdaad . Een paar bugs probeer ik nog te fixen
Bierbuikje Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Heb even een filmpje gemaakt thuis, opzich wel leuk geworden.Zeg wat jullie ervan vinden Natuurlijk is hij hoge kwaliteit het leukst dus dan kijk je toch gezellig hier http://www.visualreel.jorgef.nl/vfx3.php Owja.... bier Hoe maak je dat?
Galiorix Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Hoe maak je dat? 3DS Max @Jorge: Heb je ook nog bepaalde plugins ofzo gebruikt? Bewerkt: 18 mei 2008 door Galiorix
Jorge_F Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Hoe maak je dat? 3DS Max @Jorge: Heb je ook nog bepaalde plugins ofzo gebruikt? Geen plugins. Gewoon 3ds max met default renderer.
Recommended Posts