Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Leuke animatie, misschien kun je het 'schans'-stukje iets soepeler laten verlopen?

huis9cw1.th.jpg

huis8si7.th.jpg

huis7ru9.th.jpg

huis6cc3.th.jpg

huis5ve2.th.jpg

huis4fg5.th.jpg

huis3zc1.th.jpg

huis2qz7.th.jpg

huis1cz6.th.jpg

huis10is1.th.jpg

Ik ben momenteel klaar met de trap en ga met de bovenverdieping beginnen, hij moet vandaag nog af namelijk.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Goede animatie Keesje, de auto beweegt goed in de lucht en ziet er wel echt uit. Probeer anders eens de auto te laten stuiteren als ie neer komt. En stop eens met die belachelijke camera-animatie ^_^ . Je animeert de camera veels te snel, zo komt alles heel rommelig over :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke animatie, misschien kun je het 'schans'-stukje iets soepeler laten verlopen?

huis9cw1.th.jpg

huis8si7.th.jpg

huis7ru9.th.jpg

huis6cc3.th.jpg

huis5ve2.th.jpg

huis4fg5.th.jpg

huis3zc1.th.jpg

huis2qz7.th.jpg

huis1cz6.th.jpg

huis10is1.th.jpg

Ik ben momenteel klaar met de trap en ga met de bovenverdieping beginnen, hij moet vandaag nog af namelijk.. :7

mooi huisje, is btw de bovenverdieping al een beetje vorm ?

Waar heb je het gemaakt gewoon voor de lol of voor ingame ?

kutgw

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben inmiddels na een tijdje stil te hebben gestaan weer begonnen met modellen. Als opwarmertje heb ik een katana met scene gemaakt. De scene is niet mijn beste, het gaat om de katana :7

post-45043-1212317687_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

@Kees: Hij gaat een beeeeetje snel... Misschien schade toevoegen, of delen die wegrollen (zoals een wiel :7) wanneer die Comet tegen die boom aan rijd...

@Traser: De garage is erg groot, en het huis lijkt me erg ongewoon.. Het trapgat(tenminste, ik denk dat dat het is.. op het dak van de garage) is erg smal vergeleken met de deur van het huis.... Verder niet echt veel op te zeggen... (comment voortaan even op anderen aub.......)

@Puma: Verschrikkelijk goed gemodelt, nergens een luie actie(dus dat er iets niet klopt maar dat je gewoon dacht "boeie", dat soort dingen haat ik :puh:), ondanks dat ik het een beetje een,.. tsja.. modern huis enzo vind, vind ik het verschrikkelijk mooi gemaakt. Niks op aan te merken....

@Kees: Reflectie? :puh: Veetttt :D Ziet er goed uit, alleen, zoals al gezegt is, zou ik het deel dat de auto op de schans is wat meer met dezelfde snelheid laten verlopen, misschien kan je ook toevoegen dat de auto wat meer door z'n veren zakt en misschien zelfs dat de vering kapot gaat(dus dat de auto eerst helemaal inzakt, maar dan niet meer helemaal terug om hoog veert bij één wiel)

@Puma: In princiepe hetzelfde als de andere post, alleen ik vind je texturekeuze best wel bagger :puh: Ze zijn allemaal zo herhalend als de tyfus, misschien aanpassen met Photoshop of iets dergelijks...? Op het eerste plaatje is enige mooie goeie texture de texture helemaal rechts in de serre, eerste plaatje... Bij het 6e plaatje vind ik de stenen muur texture ook niet echt mooi... Bij #8 vind ik de muurtexture qua lengte niet echt herhalend, maar qua hoogte wel... Best jammer dat je textures het eigenlijk een beetje vernaaien...

@MartyCeha: ten eerste: -.-, ten 2e(over je model): Die houttexture ruled... Het enige wat ik erop aan te merken heb is het goudkleurige deel: Dat vind ik niet echt realistisch....

Nadat ik eventjes te tyfus lang in Photoshop en Zmod bezig ben geweest, heb ik eindelijk goeie textures voor zowel de banden als de ophanging en uitlaat. Vooral de band en roesttexture vind ik erg goed gelukt, het roest ziet er best realistisch uit al zeg ik het zelf..

e28e2058.jpg

7912ec1f.jpg

e4ca716a.jpg

db814c6d.jpg

Heb ook de originele spatbord texture nagemaakt, ik wou eerst één kleur doen, in tegenstelling tot de originele die nog niet te openen is/nog niet gevonden is... Maar ik heb m'n best gedaan, en met de ingame plaatjes van de wagen die ik heb, zie ik niet veel verschil behalve misschien dat de kleuren iets geleidelijker in elkaar over lopen.

07f0deba.jpg

Comments please!

(BTW: Degene die onder mij post die op niemand comment geeft, die moet ik helaas vermoorden :{:7...(gaat me niet alleen om mezelf, maar ook andere!))

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal :cya:. Lang niet geweest hier :cab:.

@ Mythbuster: dubbele punt 7. Gemaakt met je nieuwe muismat? dubbele punt P. Ik vind je wielen prachtig voor een game. Ook echt mooi detail.. het enigste wat ik kan zeggen is: "kijk achter je" dubbele punt 7.

@ Puma: Laat eens heel snel de rest van je huis zien, want als je deze screens vergelijkt met je huidig huisje dan vallen ze in het niets...

@ MartyCeha, ga jij eens heel snel belichten en een seamless hout texture zoeken :7.

@ kees1991, Hopelijk ga je nu reactor gebruiken zoals ik je op msn al zei :D. komt veel mooier over. KUTW

V-1.jpg

V-2.jpg

Voor een animatie :).

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Die V-1 animatie heb ik grotendeels al af maar heb geen zin om hem te renderen :puh:.

Nogal onrealistisch vind ik zelf. Het gewicht moet veel wilder op en neer gaan en hij doet er te lang over om tot stilstand te komen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

@Stefan: Je V1 ziet er vet uit, precies zoals ik hem me herinner van een map in Wolfenstein Enemy Territory.

@ dat katapult ding: Vet, misschien kan je het gewicht zo laten klappen, net als dat je op een schommel zit en iets over je verste punt heen gaat, dat je zo terug valt naar achteren. In het echt zou hij dan ook gelijk eerder stil staan.

@MartyCeha: op jou comment ik niet, want je comment zelf ook op niemand. :{

@Hieronder: Ja maar die post daarboven deed je 't ook al niet xD whaha. Anyway, over je barkruk: Door de reflectie lijkt dat middenste stuk zo bruin/roestig, daar ziet het er niet uit alsof het door reflectie komt. Ook de bar zelf heeft een rare reflectie, het lijkt bijna alsof hij doorzichtig is ofzo :? Dat is wel jammer, het model van de barkruk zelf ziet er namelijk erg goed en high poly uit.

Over m'n Gang Rancher: De wielen zijn al 7100 poly's (exact :7) per stuk, Nick enzo van GLD zijn daar zeg maar niet blij mee als ik ze dan nog high polyier ga maken. En ja hij komt ingame, ben nog bezig met het interieur te texturen, moet alleen de wijzerplaten en het stuur enzo daarvan nog, dan moet ik de motorruimte nog texturen, samen met de onderkant. De body zelf moet ook nog getextured worden, samen met alle extra's, dus het kan nog even duren.

Dat vliegtuig achtige ding van Stefan is trouwens 'n V1 bom dinges.. :puh:

@Kees een heel eind hieronder: Thnx, en tsja.., gelukkig is m'n auto al ingame, zonder bugs, dus waarschijnlijk binnenkort een plaatje in het GLD final screen show topic. Ik vind het eigenlijk nogal onzinnig om m'n auto's in de voertuigshowroom te plaatsen, aangezien dan toch niemand ernaar kijkt en/of comments erop geeft, dan zou ik ze net zo goed niet kunnen posten. (Dat was/is eigenlijk ook de reden dat ik ze hier post(te), en als excuus kon ik dan gebruiken dat ik anders moest dubbel posten xD)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@MartyCeha: op jou comment ik niet, want je comment zelf ook op niemand. :{

Zal ik dat maar 'es gaan doen dan? :puh: Sorry, in een vlaag van weinig posten en twee models heb ik geen comments gemaakt, excuse me please :7

Mythbuster, ik vind het briljant wat je met die Rancher hebt gedaan, eerlijk :) Mischien kun je op die wielen ook de letters nog een beetje 3d maken :) Gaat die nog ingame?

Stefaneke: Dat vliegtuig achtige ding van jou, wat is dat precies? :puh: Het ziet er zeker leuk uit. Is zeker nog WIP, ik hoop dat er nog wat detail bijkomt :D

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net SketchUp ook gedownt, ik bak er niks van, helemaal niet vergeleken met jullie! :schater:

Oordeel alsjeblieft niet te hard:

Huisje.jpg

Het is een één of ander middeleeuws huisje met een nederlandse vlag. (weet niet waarom)

Link to comment
Delen op andere websites

Goed begin, leuk idee en het ziet er niet echt zo slecht uit..

Alleen mechien kan je halverwege da dak 2 streepjes zetten en stenen en dakpannen van maken :puh:

Groeten Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Commentaar is welkom :)

als commentaar bij jou welkom is geef dan ook even commentaar op de models van de andere jonges hier boven.

bas voor een van je eerste models ben je al wel goed besig. probeer veel tutorials te volgen daar leer je veel van.

mooie bar kruken MartyCeha en lkkr shiny :*D

stefan :cry: ik wil graag een animatie maken met een reactor maar k kan bijna aleen video tut's vinden en dat gaat mij veel te snel en onduidelijk. en een goede tut met platjes kan ik niet vinden :cry:

ik vint je vliegtuig bom erg mooi zou mooi zijn als je daar een animatie bij maakt met explosie :D

Mythbuster ik vint je auto wel mooi en ook veel detai in de banden en zo maar je moet je auto nu tog echt wel weer in het topick posten waar het voor bedoelt is he hier dus

helaas deze keer niks van mij :| volgende keer hopelijk wel weer

Link to comment
Delen op andere websites

@ buster der mythes, jouwe Gang rancher ziet echt veeeel beter uit met die stoere wielen dan de VCS versie!

@ Stefaneke, niet dubbelposten! xD maar ik kijk al uit naar jouwe resultaat van die vliegtuig en al die dinges waar jij nu mee bezig bent :)

@ Martyceha, ziet wel sjiek uit maar zoals Mythbuster, best wel rare reflecties op de bar, misschien beter geen reflectie en doorzichtige materials gebruiken maar puur hout luxieuze textures gebruiken?

@ Basssss (hoeveel s moet ik typen? 4 of 5 xD), ziet wel goed uit voor een beginner, als jij beetje met Sketchup kun omgaan dan kan jij beetje meer detailleren inbouwen (net als mijne High Definition Cheetah ^_^ )

@ neosyp, ziet wel vette stad uit maar of jij die kan afwerken voor de deadline weet ik niet maar ik wens jou veel succes :)

kees1991, mja weinig mensen geven commentaar in die topic voertuigen showroom dus wij de auto moddelers vindt het gewoon niet leuk om 1-2weken te wachten totdat er iemand nog eens commentaar geeft of totaal geen commentaar maar in dit topic hebben wij veel meer kans dusja misschien die topic en dit topic samenvoegen?

MAAR ik ben zelf ook niet stil gebleven :7 ik heb GTA3 opnieuw gespeeld maar hey die spel auto's zijn echt extreem low poly enja ik heb besloten om de auto's een hoger kwaliteit en realistischer models te bouwen en ik ben begonnen met Cheetah om te bouwen naar een HD (High Definition) Cheetah maar ik gebruik Ferrari Testarossa als goede voorbeeld om na te bouwen voor HD Cheetah met behulp van dit foto

Ferrari%20Testarossa%20TS%2018%203pc.jpg

maar goed nu ter zake hier de WIP screenshots uit Sketchup

th_HD_III_Cheetah.png - th_HD_III_Cheetah1.png - th_HD_III_Cheetah2.png - th_HD_III_Cheetah3.png - th_HD_III_Cheetah4.png

wat nog te doen lijst aan HD Cheetah:

- 3D motor inbouwen

- veringen aan de achterwielen

- remschijven en wielen

- voorkant totaal veranderen naar Ferrari Testarossa look zoals voorbumper, koplampen, voorwielkassen, kofferruimte voor reservewiel tussen de voorwielen, cardan buizen maken tussen de stuurwiel en de voorwielen en ook cardan buizen maken tussen achterwielen en de motor voor achterwielen

- interieur ook compleet veranderen naar hoger kwaliteit

- gaten aan de zijkanten naar de motorruimte

rates en commentaar? en vergeet niet dat het nog maar een begin is :)

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...