Basssss Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 @NeoSyp: Leuk stadje, uit het jaar 3000? @SWYV: Vette Cheetah, wist niet dat dat ding in het echt bestond. En m'n naam is met 5 essen. Ik ben natuurlijk weer de grootste n00b door dat huisje niet op te slaan. Nouja, ben maar begonnen aan een speer: Ga nu ff kijken hoe ik dat ding in GTA SA krijg.
SWYV Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Basssss (heb nu goed geteld ^^) dus jij bedoelt dat jij due huis voorgoed kwijt bent? dus ook geen auto-save functie ingeschakeld? je speer ziet wel goed uit, misschien mooier detailleren tussen de steen en de houten stok beetje experimenteren enal maar veel oefenen en veel bijleren, leren uit je fouten en jij kan wel evengoed als ik, Puma, Fire1Bull enz... ik heb de motor heel mooi kunnen afwerken, ik vind hem wel netjes afgewerkt is (is natuurlijk geen 100% Testarossa look-a-like motor maar just my style motor (dus Cheetah style) want de auto is en blijft Cheetah heten EN ja zowat alles is in 3D gemaakt - - - - zeg wat jij ervan vindt
MartyCeha Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 (bewerkt) (Ja mythbuster nu comment ik wél ) @SWYV: Amen Dat is een van de mooiste SketchUp models die ik heb gezien van een auto (zoveel heb er niet gezien hoor, maar dan nog). Je kan misschien nog de motor nog wat gedetailleerder maken met schroefjes en veertjes en zo Maar zo ziet het er ook al goed uit. @Basssss: Misschien kun je beter eerst de ene helft van de speerpunt maken, die kopieëren en dan spiegelen. Zo ben je zeker van een symmetrische speerpunt. Voor de rest: ziet er goed uit, blijven leren (zoek tuts op google ofzo) @$NeoSyp$: Vette stad, mooie futurischtische gebouwen. Wordt vast een hoog punt. En je moet wel ook comments op anderen geven, anders wordt je dat wel gezegd En dan: Ik heb het advies van SWYV opgevolgd en de bar van hout gemaakt: EDIT: Ik zie net dat de kwaliteit van het plaatje belemmerd wordt door de verkleining Als je het goed wil zien vergroten dus. Bewerkt: 12 juni 2008 door MartyCeha
SWYV Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 (bewerkt) Martyceha, ik bedoel niet overdrijven overal dezelfde hout texture xD misschien meer details inbouwen aan de vlakken zoals middeleeuwse houtwerkjes enz... en dan glas erbovenop op de dak mijn nonkel heeft zo'n luxe bar met mooie middeleeuwse muurtjes, ronde hoeken en glazen dak waarbij jij erdoor kun bekijken naar een glazen koelkast maar goed het ziet wel al wat beter uit alleen iets te donkere sfeer misschien ene lampje erboven laten hangen en licht geven zodat er mooi schaduw te zien aleja weet ik veel maar het ziet al wat beter uit alleen meer details, kleuren zou wel mooi zijn kleine updatetje: achterruit aangepast nu ben ik gaan kijken voor statistieken (OMG xD ) - Faces: 29610 - Edges: 66776 - Triangles: 202767 nu al 202767 triangles en ik wil nog interieur, voorkant, kofferruimte vooraan maken dus het word tamelijk high poly en dat motor nog wat detailleren misschien later Bewerkt: 12 juni 2008 door SWYV
Royboow Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (Ja mythbuster nu comment ik wél )@SWYV: Amen Dat is een van de mooiste SketchUp models die ik heb gezien van een auto (zoveel heb er niet gezien hoor, maar dan nog). Je kan misschien nog de motor nog wat gedetailleerder maken met schroefjes en veertjes en zo Maar zo ziet het er ook al goed uit. @Basssss: Misschien kun je beter eerst de ene helft van de speerpunt maken, die kopieëren en dan spiegelen. Zo ben je zeker van een symmetrische speerpunt. Voor de rest: ziet er goed uit, blijven leren (zoek tuts op google ofzo) @$NeoSyp$: Vette stad, mooie futurischtische gebouwen. Wordt vast een hoog punt. En je moet wel ook comments op anderen geven, anders wordt je dat wel gezegd En dan: Ik heb het advies van SWYV opgevolgd en de bar van hout gemaakt: EDIT: Ik zie net dat de kwaliteit van het plaatje belemmerd wordt door de verkleining Als je het goed wil zien vergroten dus. hij is wel mooi. jammer dat ik niet kan modden.
S-te-Fan Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (bewerkt) @ RoyBoow, Hij mod niet hij modelt... @ SWYV, 0wned... . Heerlijk detail dat je gebruikt Alex . @ Basssss, ? . Rare speer... meestal zijn ze gewoon recht xD. Maar nou en... KUTGW . @ $NeoSyp$, Ga eens heel snel belichten en betere textures gebruiken . Models zijn wel ok... Zeker niet inspiratieloos. Textures kunnen wat varierender en beter. Renders zijn zo....................2006. Deze gast gaat binnenkort het slagveld bekijken in Medieval II Total War (hoop ik... nouja, niet voor hem... zonder handen althans...). Bewerkt: 13 juni 2008 door stefaneke
MartyCeha Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (bewerkt) @Stefaneke: Is wel vet, maar is dat poppetje zo low poly omdat ie toch erg klein is in het spel? WIP Ufo: Bewerkt: 13 juni 2008 door MartyCeha
S-te-Fan Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (bewerkt) @ MartyCeha, Jup, dat is zo... maar je kan bij die game heel ver inzomen op die gastjes. Maar hij wordt nog wel wat high polyer. Ben daar maar zeker van . En als er textures op komen wordt het helemaal mooier . Leuke ufo, maar wel wat ongedetailleerd . Wat ga je ermee doen . Let BTW niet op de nek, dat komt omdat daar mail armour komt. Bewerkt: 13 juni 2008 door stefaneke
SWYV Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (bewerkt) Stefan euhm ... ik denk ... dat je ... pop dringend ... euhm ... chirurgie nodig heeft want ...die voeten staan omgekeerd als ik naar de schild bekijk xD en best wel zo low poly maar tis een begin Martyceha, ziet wel een sjieke UFO, misschien meer detailleren Bewerkt: 13 juni 2008 door SWYV
Siriouz Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) @ SWYV... de voeten zitten goed en het schild ook, volgens mij. een schild klem je met banden over je armen heen, zodat als je je arm buigt het schild voor je neus hangt. btw, mooie auto @ MartyCeha, leuke ufo, ook al issie nog WIP. Bewerkt: 14 juni 2008 door Siriouz
Puma Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Leuke UFO, Marty. Zoiets heb ik een tijd geleden ook gemaakt, alleen draaide de hele buitenrand van de UFO om het midden heen: ik had de buitenkant als "rotor" gebruikt. Gaat'ie ook ingame? Leuk soldaatje, Stefan, maar jij weet hoe je MW2 kunt modden? Cewl.. Ik neem aan dat je 'm nog gaat detailleren? Kutgw alletwee! Vandaag zag ik een zeer mooi model van het eerste vliegende vliegtuig, gebouwd door de gebroeders Wright. Jammer genoeg zaten er geen textures op (het waren gewoon wit-bruin-grijs-etc. kleuren) en moest ik het eerst retexturen, opnieuw opsplitsen, scalen, col maken en ingame zetten. Gelukkig is dat allemaal 'in een dag' gelukt.. Ik heb 'm nu ingame, de wielen moeten nog wat naar buiten verplaatst worden, nu schaaven de uiteinden van de vleugels over de grond wanneer je de bocht om gaat. Het model is dus NIET van mij, maar gemaakt door ene "J-m@n"; het is door mij totaal geretextured en ingame gezet. Ik hoop dat ik van hem toestemming krijg om zijn model te maken, want ik wil al heel lang de "Wright Flyer" naar SA toe brengen, alleen had ik er zelf nooit de motivatie voor om een gedetailleerd model te maken. Release? Ja, als ik toestemming krijg, anders ga ik in ieder geval een videootje erover maken. Bewerkt: 14 juni 2008 door Puma
S-te-Fan Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Die soldaat van mij is ondertussen al weer drastisch veranderd. Vandaag ga ik het gezicht maken. Hij moet namelijk een stuk gedetailleerder en realistischer. Ook de "schoenen" mogen onder handen worden genomen... @ Puma, comment ik later wel, niet nu op het werk XD. @ Tom, plz iz wurk, not kil mi. Bewerkt: 14 juni 2008 door stefaneke
Basssss Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 @MartyCeha: Mooie barkrukken, ze glimmen zo mooi. @SWYV: Ziet er goed uit, alleen dat kentekenplaat valt een beetje raar op. @MartyCeha: Vette UFO, ga je War of the Worlds spelen? @stefaneke: Moeilijk hé, mijn naam. Je had hem wel goed. Leuk soldaatje, lijkt wel op Age of Empires. @Puma: Wel vette Wright Flyer, nu maar wachten op de toestemming. Ik heb nog geen zin gehad om met m'n speertje bezig te gaan, maar het moet een speer uit de prehistorie voorstellen. (Snappie, stuk slordig uitgehakt steen?)Ik denk dat iedereens gedachte nu veranderd
Puma Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Het wordt al gedetailleerder, zal er nog (veel) meer details worden toegevoegd? 's Morgens eet ik soms een broodje met van alles erop en eraan. Broodje, laagje mayonaise, ham, komkommer, paprika, sla, augurk, kaas en de bovenkant van het broodje. Glendale, straalmotor, glendale + vleugels; misschien een idee? <klik voor een vergroting>
Recommended Posts