Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

@NeoSyp: Leuk stadje, uit het jaar 3000? :tu:

@SWYV: Vette Cheetah, wist niet dat dat ding in het echt bestond. _O_ En m'n naam is met 5 essen.

Ik ben natuurlijk weer de grootste n00b door dat huisje niet op te slaan. :bonk:

Nouja, ben maar begonnen aan een speer:

Speer.jpg

Ga nu ff kijken hoe ik dat ding in GTA SA krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Basssss (heb nu goed geteld ^^) dus jij bedoelt dat jij due huis voorgoed kwijt bent? dus ook geen auto-save functie ingeschakeld?

je speer ziet wel goed uit, misschien mooier detailleren tussen de steen en de houten stok beetje experimenteren enal :) maar veel oefenen en veel bijleren, leren uit je fouten en jij kan wel evengoed als ik, Puma, Fire1Bull enz... :)

ik heb de motor heel mooi kunnen afwerken, ik vind hem wel netjes afgewerkt is (is natuurlijk geen 100% Testarossa look-a-like motor maar just my style motor (dus Cheetah style) want de auto is en blijft Cheetah heten :) EN ja zowat alles is in 3D gemaakt

th_HD_III_Cheetah9.png - th_HD_III_Cheetah10.png - th_HD_III_Cheetah11.png

th_HD_III_Cheetah12.png - th_HD_III_Cheetah13.png - th_HD_III_Cheetah14.png

zeg wat jij ervan vindt :)

Link to comment
Delen op andere websites

(Ja mythbuster nu comment ik wél ;) )

@SWYV: _O_ Amen :engel: Dat is een van de mooiste SketchUp models die ik heb gezien van een auto (zoveel heb er niet gezien hoor, maar dan nog). Je kan misschien nog de motor nog wat gedetailleerder maken met schroefjes en veertjes en zo :puh: Maar zo ziet het er ook al goed uit.

@Basssss: Misschien kun je beter eerst de ene helft van de speerpunt maken, die kopieëren en dan spiegelen. Zo ben je zeker van een symmetrische speerpunt. Voor de rest: ziet er goed uit, blijven leren (zoek tuts op google ofzo) :tu:

@$NeoSyp$: Vette stad, mooie futurischtische gebouwen. Wordt vast een hoog punt. En je moet wel ook comments op anderen geven, anders wordt je dat wel gezegd :puh:

En dan: Ik heb het advies van SWYV opgevolgd en de bar van hout gemaakt:

bartp3.jpg

EDIT: Ik zie net dat de kwaliteit van het plaatje belemmerd wordt door de verkleining :N Als je het goed wil zien vergroten dus.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Martyceha, ik bedoel niet overdrijven overal dezelfde hout texture xD

misschien meer details inbouwen aan de vlakken zoals middeleeuwse houtwerkjes enz... en dan glas erbovenop op de dak

mijn nonkel heeft zo'n luxe bar met mooie middeleeuwse muurtjes, ronde hoeken en glazen dak waarbij jij erdoor kun bekijken naar een glazen koelkast maar goed het ziet wel al wat beter uit alleen iets te donkere sfeer misschien ene lampje erboven laten hangen en licht geven zodat er mooi schaduw te zien aleja weet ik veel :puh: maar het ziet al wat beter uit alleen meer details, kleuren zou wel mooi zijn :)

kleine updatetje: achterruit aangepast

th_HD_III_Cheetah15.png

nu ben ik gaan kijken voor statistieken (OMG xD :7 )

- Faces: 29610

- Edges: 66776

- Triangles: 202767

nu al 202767 triangles en ik wil nog interieur, voorkant, kofferruimte vooraan maken :7 dus het word tamelijk high poly en dat motor nog wat detailleren misschien later :)

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

(Ja mythbuster nu comment ik wél ;) )

@SWYV: _O_ Amen :engel: Dat is een van de mooiste SketchUp models die ik heb gezien van een auto (zoveel heb er niet gezien hoor, maar dan nog). Je kan misschien nog de motor nog wat gedetailleerder maken met schroefjes en veertjes en zo :puh: Maar zo ziet het er ook al goed uit.

@Basssss: Misschien kun je beter eerst de ene helft van de speerpunt maken, die kopieëren en dan spiegelen. Zo ben je zeker van een symmetrische speerpunt. Voor de rest: ziet er goed uit, blijven leren (zoek tuts op google ofzo) :tu:

@$NeoSyp$: Vette stad, mooie futurischtische gebouwen. Wordt vast een hoog punt. En je moet wel ook comments op anderen geven, anders wordt je dat wel gezegd :puh:

En dan: Ik heb het advies van SWYV opgevolgd en de bar van hout gemaakt:

bartp3.jpg

EDIT: Ik zie net dat de kwaliteit van het plaatje belemmerd wordt door de verkleining :N Als je het goed wil zien vergroten dus.

hij is wel mooi.

jammer dat ik niet kan modden.

Link to comment
Delen op andere websites

@ RoyBoow, Hij mod niet hij modelt...

@ SWYV, 0wned... :7. Heerlijk detail dat je gebruikt Alex :).

@ Basssss, ? :puh:. Rare speer... meestal zijn ze gewoon recht xD. Maar nou en... KUTGW :D.

@ $NeoSyp$, Ga eens heel snel belichten en betere textures gebruiken ;). Models zijn wel ok... Zeker niet inspiratieloos. Textures kunnen wat varierender en beter.

Renders zijn zo....................2006.

English_spearmen_2.PNG

Deze gast gaat binnenkort het slagveld bekijken in Medieval II Total War (hoop ik... nouja, niet voor hem... zonder handen althans...).

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@Stefaneke: Is wel vet, maar is dat poppetje zo low poly omdat ie toch erg klein is in het spel?

WIP Ufo:

post-45043-1213390044_thumb.jpg

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

@ MartyCeha, Jup, dat is zo... maar je kan bij die game heel ver inzomen op die gastjes. Maar hij wordt nog wel wat high polyer. Ben daar maar zeker van :D. En als er textures op komen wordt het helemaal mooier :7. Leuke ufo, maar wel wat ongedetailleerd :(. Wat ga je ermee doen :puh:.

English_spearmen_4.PNG

English_spearmen_5.PNG

Let BTW niet op de nek, dat komt omdat daar mail armour komt.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Stefan euhm ... ik denk ... dat je ... pop dringend ... euhm ... chirurgie nodig heeft want ...die voeten staan omgekeerd als ik naar de schild bekijk xD

en best wel zo low poly maar tis een begin :)

Martyceha, ziet wel een sjieke UFO, misschien meer detailleren :)

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

@ SWYV... de voeten zitten goed en het schild ook, volgens mij. een schild klem je met banden over je armen heen, zodat als je je arm buigt het schild voor je neus hangt. ;) btw, mooie auto :)

@ MartyCeha, leuke ufo, ook al issie nog WIP. :)

Bewerkt: door Siriouz
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke UFO, Marty. Zoiets heb ik een tijd geleden ook gemaakt, alleen draaide de hele buitenrand van de UFO om het midden heen: ik had de buitenkant als "rotor" gebruikt. Gaat'ie ook ingame?

Leuk soldaatje, Stefan, maar jij weet hoe je MW2 kunt modden? Cewl.. Ik neem aan dat je 'm nog gaat detailleren?

Kutgw alletwee!

Vandaag zag ik een zeer mooi model van het eerste vliegende vliegtuig, gebouwd door de gebroeders Wright. Jammer genoeg zaten er geen textures op (het waren gewoon wit-bruin-grijs-etc. kleuren) en moest ik het eerst retexturen, opnieuw opsplitsen, scalen, col maken en ingame zetten.

Gelukkig is dat allemaal 'in een dag' gelukt.. Ik heb 'm nu ingame, de wielen moeten nog wat naar buiten verplaatst worden, nu schaaven de uiteinden van de vleugels over de grond wanneer je de bocht om gaat.

24148363sd8.th.jpg

41898245vf5.th.jpg

79095753xr4.th.jpg

30574496zt8.th.jpg

38409817lh1.th.jpg

73734584dg2.th.jpg

Het model is dus NIET van mij, maar gemaakt door ene "J-m@n"; het is door mij totaal geretextured en ingame gezet. Ik hoop dat ik van hem toestemming krijg om zijn model te maken, want ik wil al heel lang de "Wright Flyer" naar SA toe brengen, alleen had ik er zelf nooit de motivatie voor om een gedetailleerd model te maken.

Release? Ja, als ik toestemming krijg, anders ga ik in ieder geval een videootje erover maken.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Die soldaat van mij is ondertussen al weer drastisch veranderd. Vandaag ga ik het gezicht maken. Hij moet namelijk een stuk gedetailleerder en realistischer. Ook de "schoenen" mogen onder handen worden genomen...

@ Puma, comment ik later wel, niet nu op het werk XD.

@ Tom, plz iz wurk, not kil mi.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@MartyCeha: Mooie barkrukken, ze glimmen zo mooi. :D

@SWYV: Ziet er goed uit, alleen dat kentekenplaat valt een beetje raar op. :7

@MartyCeha: Vette UFO, ga je War of the Worlds spelen? :tu:

@stefaneke: Moeilijk hé, mijn naam. Je had hem wel goed. :7 Leuk soldaatje, lijkt wel op Age of Empires.

@Puma: Wel vette Wright Flyer, nu maar wachten op de toestemming. :Y

Ik heb nog geen zin gehad om met m'n speertje bezig te gaan, maar het moet een speer uit de prehistorie voorstellen. (Snappie, stuk slordig uitgehakt steen?)Ik denk dat iedereens gedachte nu veranderd :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt al gedetailleerder, zal er nog (veel) meer details worden toegevoegd?

's Morgens eet ik soms een broodje met van alles erop en eraan. Broodje, laagje mayonaise, ham, komkommer, paprika, sla, augurk, kaas en de bovenkant van het broodje. Glendale, straalmotor, glendale + vleugels; misschien een idee?

screen1vs1.th.jpg

<klik voor een vergroting>

:sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...