Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu nog texturen :7.

AVATAR :puh:.

southern_tribe_warrior_2.PNG

@ Puma, dit is een Show jouw models topic, en niet een show iemand anders zijn model door mij ingame gezet topic :7.

wel leuk, zo'n wright flyer in GTA maar vliegt ie ook goed? want dat deed hij eigenlijk niet. En je 2e vliegtuig spoort van geen kant.. :puh:. Het steekt dat wel niet mooi in elkaar, het gaat om het idee en dat vind ik erg grappig :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Puma, dit is een Show jouw models topic, en niet een show iemand anders zijn model door mij ingame gezet topic :7.

wel leuk, zo'n wright flyer in GTA maar vliegt ie ook goed? want dat deed hij eigenlijk niet. En je 2e vliegtuig spoort van geen kant.. :puh:. Het steekt dat wel niet mooi in elkaar, het gaat om het idee en dat vind ik erg grappig :puh:.

Dan zou in principe niemand zijn models hier mogen posten, want alle models zijn gemaakt 'door' Sketchup, 3dsMax of Zmodeler :7 ..

De Wright Flyer vliegt goed, in principe vliegt'ie hetzelfde als de Beagle, maar ik heb een paar kleine aanpassingen gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

@Martyceha,

Nog wat raampjes erbij en mooie lichten (en wat meer details), en hij zit er dan echt op uit! De vorm heb je al. :D

@Puma,

Wauw. Dat ziet er echt vet uit! Goed getextured!

@Stefaneke,

Te gek!!! Ik sta te poppelen om een getexturde, geanimeerde versie te zien!

Guess who's back... :bonk: (nog steeds geen nieuwe computer)

waterrealistischlp3.png

waterrealistisch2cn3.png

Update:

Zonsondergang:

http://img337.imageshack.us/img337/4416/water222ax0.png

En wanneer het donker is:

http://img294.imageshack.us/img294/6761/nightskyki7.png

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

@ Gansta, Dat water van je 0wn3d. Maar bij die stad screen van je, daar is het zo onrealistisch. De reflecties zijn te groot en de golven zijn te hoog in de verte voor zo'n lange afstand. KUTGW met dit jonguh :D.

Update:

ballista_8.jpg

multilauncher_3.jpg

multilauncher_4.jpg

Ze zijn voor een M2TW mod.

Link to comment
Delen op andere websites

M2TW..? Van dat spikes-geval wil ik wel een animatie zien :sigaar: . Naiz wurk as always.

Ik ben een beetje aan 't klooien met de Packer. De volgende dingen wou ik mogelijk maken:

  • Meer auto's op de Packer kunnen plaatsen;
  • De auto's vallen er niet af;
  • Je kunt de auto's er ook weer afrijden in plaats van afgooien zoals bij de oude moest, omdat het pad te smal was.

Alles is gelukt, alleen heb ik nu wel het probleem dat'ie redelijk hoog is en dus niet onder sommige verkeersborden of bruggetjes doorkomt :duh: .

86955286og8.th.jpg

63193244qz5.th.jpg

16889520rt0.th.jpg

17276162ep5.th.jpg

58874576pt3.th.jpg

Is er iemand die 'm vast wil testen?

Edit: Lol..

lolfe0.th.jpg

Werkt ^_^.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Betalen... Ha, grapje... :ch:. Maar mag wel ^^. Pumie, Ziet er enorm vet uit, ook al speel ik geen SA meer :7. Ga die bugs maar lekker fixen dan ga ik uitzoeken waarom er heel de tijd van die rooie stippeltjes onder woorden komen die ik nu niet in ABN typ :duh:.

SPAM >.<

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Betalen... Ha, grapje... :ch:. Maar mag wel ^^. Pumie, Ziet er enorm vet uit, ook al speel ik geen SA meer :7. Ga die bugs maar lekker fixen dan ga ik uitzoeken waarom er heel de tijd van die rooie stippeltjes onder woorden komen die ik nu niet in ABN typ :duh:.

Firefox 8)

Ga naar Extra, Opties, Geavanceerd, en vink 'Mijn spelling Controleren bla bla bla'

Dan zijn die stipjes alsgoed is weg.

Greetz

En die sign, is zeker een originele, want het is 'de mijne' niet 'te mijne' ;)

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Puma, de packer ziet er echt vet uit! Het is ook wel realistisch dat hij niet onder sommige bruggen doorkan :puh:

En die dingen van stefaneke zien er ook vet uit, ik zou het wel leuk vinden om ze met textures te zien :Y

Ik ben pas net bezig met 3ds max, en heb net m'n eerste model gemaakt. Ik vind hem zelf wel redelijk gelukt, ondanks dat sommige textures geen zin hadden om in de render te verschijnen xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben pas net bezig met 3ds max, en heb net m'n eerste model gemaakt. Ik vind hem zelf wel redelijk gelukt, ondanks dat sommige textures geen zin hadden om in de render te verschijnen xD

Ik vind hem zeer geschikt als je net begonnen bent met 3dsmax, ga zo door!

@Gangsta, Mooi gelukt, misschien ga ik morgen ofzo ff ook wat proberen in 3dsmax, Ga zo door!

@ Stefaneke, je poppetje is mooi gelukt, net zoals je kattapult en die prikkelgeval, KUTGW!

@ Puma, je packer is zeer leuk, jammer van de bruggen maargoed, niets is verder perfect, KUTGW!

Pagina 116:

@ Basssss, Je speer is goed gelukt, denk niet dat ik dat kan, Ga zo door!

@ SWYV, Je wagen in zeer mooi, meer kan ik er niet over zeggen, zeer verdiende KUTGW!

@ MartyCeha, je scene is mooi geworden, Ga zo door!

@ MartyCeha, Je Ufo/Vliegende schotel is mooi, Ga zo door!

@ Puma, je Wrightflyer is mooi geworden, allowel jij hem niet gemaakt heb is ie zeer geslaagd, Ga zo door!

@ Puma, je vliegende auto is grappig, helaas past niet alles, maar misschien kun je dat smoothen, Ga zo door!

Later

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...