Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

@Stefaneke,

Nog steeds heel erg mooi! :tu: Wanneer komt de getexturde versie? :eten:

@David22,

Supppper goed! Omdat je een beginner bent vind ik het er echt heel vet uit zien! KUTGW!! :Y

GTA 4 intro nageaapt:

Dit is natuurlijk maar een neppe animatie en render. Wanneer de stad helemaal af is maak ik een nieuwe hihi.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Balen dat het zo onduidelijk is :7

@Stefan: Mooie uh.. dingen, ze zien er in ieder geval goed uit :D Ben benieuwt hoe ze er met textures uit zien.

@David: Mooi model voor je eerste 3DS Max model :tu: Keep it up!

@Gangsta: leuk gemaakt, alleen jammer dat de achtergrond zo blauw is :7

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@ Martijn, Je kan je auto realistischer in beeld krijgen door je materials en belichting aan te passen :). Snelheids blur zou ook leuk zijn. Maar het concept is erg leuk :D.

@ Gangsta, Kan ie niet wat langer :7. Binnenkort als de PW Week voorbij is mischien een animatie tut.

Textures komen nog. Aangezien deze modellen voor een mod zijn ga ik ze zelf niet texturen, maar ik ben bezig met oefenen.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft niet echt een bijzondere betekenis ofzo, wat het is boeid eigenlijk ook niet zo heel veel.

Eigenlijk was deze shot bedoeld voor een ander soort special effect, maar die ga ik nog een keer maken.

Nou geniet maar, klik op het plaatje hieronder om het filmpje te zien :7

vfx4.jpeg

Link to comment
Delen op andere websites

WAHA ziet er 0wn3d uit Jorgia. Heel leuk, nu nog de betekenis van die kruisjes achterhalen.

LancierHelvete_2.png

Zeker gaar ventje Stefan! Expres niet high poly neem ik aan :puh:.

De kruisjes had ik zelf op de grond geplakt in de hoop dat ie dan betere tracking punten had. Uiteindelijk bleek dat helemaal niet nodig geweest te zijn, mja :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

@Stefan: ziet er goed uit, dat mannetje, zelfs al is ie best low poly. Ben wel benieuwt hoe het er ingame uit gaat zien... :Y

@Jorge: wauw, dat is het enige wat ik kan uitbrengen. Ik weet niet hoe je het steeds flikt, maar het ziet er echt masterlijk uit _O_

Nieuw projectje:

post-22900-1214149085.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk eigelijk dat het geen turkentrekker is maar een begin van een vliegtuig. :) wat het ook is het ziet er mooi en mooi smoot uit.

jorge WOW dat ziet er echt super mooi uit. poos geleden wou ik ook zo iets gaan maaken maar ik kan nergens een tutorial vinden. kun jij mij er mischien een geven? elkgeval ziet het er super mooi uit hier kun je veel leuke dingen mee maken.

stefan je pupetje wort steets mooier ga zo door :)

binnenkort ook weer iets van mij maar het lukt nog niet echt goed :puh: ben maar een n00b he ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties mensen, ik ben alweer gevorderd:

post-22900-1214164004.jpg

Die balken die rond de propelor as zitten, gaan nog een stukje naar achteren, de vorm van de vleugel word misschien ook nog een beetje verandert qua vorm en ik ga natuurlijk nog de andere dingen voor het basis ontwerp toevoegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het modelingwerk ziet er goed uit, alleen kloppen de afmetingen (naar mijn idee) niet helemaal.. De "basis" (dat buisvormige gedeelte) mag nog wel wat dikker naar voren toe en het verticale staarstuk is een beetje erg laag.

Genoeg gezeurd voor vandaag, mag ik uit "project" opmaken dat'ie ingame gaat?

Link to comment
Delen op andere websites

Het modelingwerk ziet er goed uit, alleen kloppen de afmetingen (naar mijn idee) niet helemaal.. De "basis" (dat buisvormige gedeelte) mag nog wel wat dikker naar voren toe en het verticale staarstuk is een beetje erg laag.

Genoeg gezeurd voor vandaag, mag ik uit "project" opmaken dat'ie ingame gaat?

Dat weet ik eerlijk gezegd nog niet, mijn interesse in GTA modding is eigenlijk wel zo'n beetje weg. Ik ben meer bezig met het onder de knie krijgen van het animeren van models en die dan in video opnamen doen, dat vind ik op het moment erg leuk om te doen... Maar als ik het model af maak maar geen zin heb om hem ingame te zetten, mag jij het ook altijd toen hoor ^_^

[edit] Voor ik het vergeet: over die afmetingen, daar zal ik nog even naar kijken, ik ben ook nog niet 100 tevreden over de verhoudingen dus die kunnen nog veranderen.

[edit2] Verhoudingen verandert:

post-22900-1214176376.jpg

Voor mijn gevoel klopt de staart nog niet helemaal qua dikte en lengte.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt nu meer op een metalen bierflesje met wat vleugels er aan. :7

Je zou'm geleidelijk dunner moeten maken naar achteren, en niet meteen in een bult. Ook zijn de staart vleugels te groot en het roer te klein. :7 De vleugels zelf moeten ook nog wat dynamischere vormen krijgen, want met gewoon houten planken als vleugels kom je de lucht niet in.

Maar voor de rest ziet het er goed uit. :tu:

Je poppeke ziet er overigens erg goed uit Stefan. Niets op aan te merken. Alleen zou ik 'm wel eens met textures erop willen zien.

En Jorge, wat moet ik er over zeggen?

Pro.

Helaas kan ik momenteel niets laten zien. Misschien binnenkort in het GLD subforum...

Link to comment
Delen op andere websites

@Galiorix,

Ziet er nice uit jongen. Vliegtuig ziet er goed uit, die verhoudingen kloppen alleen nu juist niet meer naar mijn mening. Maar goed, ik ben de vliegtuigexpert niet natuurlijk. Ik zie tenminstae wat het is dus ik vind al dat je geslaagd ben :tu: .

Ik zat ff te kloten met bones enzo. Kijken of ik leuke animaties kon maken. Het is opzich wel gelukt, alleen de pivots zit bij het leuk nog niet goed. En bovendien kunnen de bones niet op elkaar liggen dus kan ie nog niet helemaal dicht. Dit moet ik nog ff fixen. Btw, het model heb ik beetje van stefaneke gejat, gewoon omdat ik snel iets moest hebben :puh:. Dus ©Stefaneke voor het model ^_^

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...