Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Galiorix

heel netjes! Succes!

@Puma

die lamp is erg vet! alleen dat unreal-gun vindt ik echt niks, maar dat is mijn smaak.

misschien kan je real live guns modellen?

ik wou dat ik kon modellen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het leuker om dingen te doen die verder (bijna) niemand doet; ik maak nooit 'realistische' dingen, nooit auto's of andere dingen. Ik maak waar ik zin in heb en elk idee dat m'n hoofd binnenstroomt zet ik meteen in praktijk (virtueel dan). Da's mijn smaak :D .

Gun getextured, ik ga 'm ingame zetten.

sybergun4av5.th.jpg

sybergun5oe7.th.jpg

sybergun3vg1.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

@Puma,

Je lamp ziet er meesterlijk uit! Over je getexturde wapen kan ik niks anders zeggen dan: :dans: Geweldig :dans: ! Alleen vind ik die textures wat minder... Ze lijken namelijk erg op steen.. Wat glans erin zou toppie zijn!

Reactor test:

Link to comment
Delen op andere websites

@Mythbuster,

Mooi gemaakt die binnenkant. Is dat met Zmodelor (ofzo :D ) gemaakt? :)

@Puma,

Mooi, maar het zou nog mooier zijn als je van die grip dingen (weet-je-wel? :7 ) op je band zet.

@Martyceha,

Super gemaakt die munten. :dans: Persoonlijk vind ik die achtergrond maar niks.. Het zou leuker zijn als ze op een houten tafel staan ofzo. :D

Rate/Comments Please:

(Nog niet af en moet nog getextured worden)

Nieuw:

Edit:

Even voor de duidelijkheid, de bomen heb ik zelf NIET gemaakt. Dit is gewoon in 3DSMax met Foliage geplaatst. :7

Getexturde versie komt wanneer ik een nieuw pc heb. ^_^

Rates? Comments? :D_O_

Kun je mij ook zo goed leren moddelen in SketchUp of Gmax? :7

>>> Door DaBeast: Ik heb stilaan genoeg van mensen die dit soort vragen stellen. Gebruik de ingebouwde PB functie als je dit soort dingen moet weten. By the way: quote in dit topic ook geen afbeeldingen (is onoverzichtelijk).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

@Mythbuster,

Mooi gemaakt die binnenkant. Is dat met Zmodelor (ofzo :D ) gemaakt? :)

@Puma,

Mooi, maar het zou nog mooier zijn als je van die grip dingen (weet-je-wel? :7 ) op je band zet.

@Martyceha,

Super gemaakt die munten. :dans: Persoonlijk vind ik die achtergrond maar niks.. Het zou leuker zijn als ze op een houten tafel staan ofzo. :D

Rate/Comments Please:

(Nog niet af en moet nog getextured worden)

http://img118.imageshack.us/img118/4561/lunaaaaqb2.png

Nieuw:

http://img118.imageshack.us/img118/1746/lu...c2latestnq9.jpg

Edit:

Even voor de duidelijkheid, de bomen heb ik zelf NIET gemaakt. Dit is gewoon in 3DSMax met Foliage geplaatst. :7

Getexturde versie komt wanneer ik een nieuw pc heb. ^_^

Rates? Comments? :D_O_

Kun je mij ook zo goed leren moddelen in SketchUp of Gmax? :7

xD

Eigenlijk is dit een van de slechtste steden die ik ooit gemaakt heb. Er is geen structuur, wegens lopen netals + en -, verhouding klopt voor geen meter en er zijn teveel onnodige polygons. Momenteel ben ik bezig met álweer, een nieuwe stad die al dit soort dingen gaat vermijden. :D

Ik heb geen verstand van Gmax en Sketchup ben ik helemaal vergeten. :N Ik raad je aan gewoon 3DSmax te gebruiken en vele tutorials te lezen hier op GTAForum waar je daarna de basics kent. Het is simpel: gebouwtje maken, gebouwtje opslaan. Dit 10 keer doen en daarna een nieuwe bestand maken. Wegen maken en de gebouwen die je gemaakt hebt erin mergen. Daarna maak je de overige details.

Als je vakantie hebt en niet op vakantie gaat, is het zeker de moeite waard om even te leren modellen.

Hier één gebouwtje die zeker in m'n nieuwe stad zal komen:

(helemaal af..)

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig water Gangsta, kan je mij de link van de tutorial sturen want ik vind dat water toch wel super gaaf... :D

Ook je gebouw is super, mooie details en overall ziet het er goed uit. Keep it up, ik kijk uit naar de rest van de stad waar je mee bezig bent!

@Puma: Je gun is masterlijk _O_ Goed gemoddelt, maar daarbij ook super getextured. Ben benieuwt hoe die ingame er uit gaat zien. I like ur lamp too... Die is echt nice :D

Even een overview van mijn vliegtuig:

post-22900-1214429849.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, als je het zo met die vleugels naar achteren maakt ziet het er meteen al een stuk realistischer uit, hopelijk zie je dit zelf ook :sigaar: . Het is nu al een stuk minder bouwdoosniveau. De verdikking naar achter loopt nu ook een stuk geleidelijker, alleen het roer mag misschien nog iets hoger (breedte staartvleugels is wel cewl).

Misschien zou je verder het bovenste gedeelte van de vleugels iets hoger doen, want instappen wordt een beetje moeilijk zo :7 .

95695328dr1.th.jpg

35918839dr5.th.jpg

"You will see.."

Link to comment
Delen op andere websites

tha pewner will p0wn you. naise milord kutgggw. Jij blijft ook inspiratievol :7.

@ Martijn, WIRE, en je model klopt niet echt aan de achterkant. Ook horen die vleugels nog steeds boven de cockpit...

Earthbender_1.jpg

Voeten..

Quiz, In welke stad lagen deze muren :7:

fanart_1.jpg

@ Rivel, FOUT :puh:.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Euh, Xanten? Trouwens. Enorm mooi. Je details zijn er zeker! Misschien wat meer schietgaten en een vlag?

@ Galiorix. Leuk vliegtuigje, enkel zou ik de vleugels iets meer naar achter steken!

Voor de rest @ iedereen: KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

@Galiorix,

Ik vind het echt heel erg mooi en realistisch! KUTGW!

@Puma,

Hoe krijg je het voor elkaar om zoiets te modellen in Sketchup? _O_

@Stefaneke,

Je charachter ziet er grappig uit. Ga je hem ook riggen of hoe het ook maar mag heten..?

Je muren zien er super vet uit. Hoe groot heb je die bump wel niet gedaan, want als ik bump gebruik (+- 150) zie ik geen ''bump'' van ver als ik het render.

Test:

Iemand die toevallig weet hoe deze glow effect ook werkt in raytrace? :?

Link to comment
Delen op andere websites

@Puma: F*cking mooi, op 1 dingetje na: het 2e "buisje" aan de zijkant zit niet zoals de rest, is dat opzet of?..

@Gangsta(water): Hmm, het water zelf is verschrikkelijk goed, alleen het hoort wel te bewegen vind ik, als het een plaatje zou zijn zou het fotorealistisch zijn, maar het golft/beweegt helemaal niet, dat vind ik jammer. En als dat blok er door heen gaat is het iets te gel achtig denk ik.

@Gangsta(gebouw): Erg mooi, alleen je baksteen texture vind ik minder, iets te herhalend van veraf.

@Galililiorix: Mooi maar je vleugels zouden wat meer een vleugelvorm moeten hebben. Je staart heeft een beetje een rare vorm, verder niks op aan te merken.

@Puma again: xD Vet mooi, je textures hebben bijna zo'n parelmoer glans. Alleen zijn ze wel wat herhalend, maar dat valt denk ik niet op bij een wapen ingame...

@Stefan: Hij heeft zo'n gek gezicht xD. Die muren zien er ook vet uit, niet al te herhalende textures :). Je water is wat minder xD

@Gangsta: Ziet er vet uit, alleen heb het idee dat er wat te veel gondeltjes aan hangen :puh:. Misschien wat meer lichtjes (op meer verschillende plaatsen), en wat meer kleuren lichtjes.

Ben sinds een tijdje ook weer aan een wagen bezig, voor GLD uiteraard. Ik heb geprobeerd om de achterkant van de Hellenbach GT uit de beta van GTA LCS na te maken(daar is helaas maar één plaatje van) , met de voorkant van de uiteindelijke Hellenbach GT. Omdat hij in de beta geïnspireerd was op een Shelby GT500(de bovenste dummy heette dan ook Shelby toen ik hem importeerde), heb ik de rest van de auto, de motor en wielen en die motorkap dichthouders, gebaseerd op die van Eleanor(die omgebouwde Mustang uit Gone in Sixty Seconds die een "echte" GT500 zou zijn :puh:).

56cec38a.jpg

4d336cf9.jpg

752d2277.jpg

Eleanor had dus een Cobra motor, vandaar "MAMBA" op de bovenkant van mijn motor: de Black Mamba is net als de Cobra een slangensoort, en "Boomslang" stond zo vreemd xD.

Ik moet die texture nog veranderen, wou eerst die details met texture doen maar dat stond niet mooi dus heb ik het in 3d gedaan :puh:.

e37fa82b.jpg

3803f1d9.jpg

(Die ventilator gaat ingame echt werken)

503c4c27.jpg

Zoals je misschien ziet heb ik de buitenkant ook wat high polyer gemaakt, want hoe 'ie eerst was kon gewoon niet :7.

Oja en ik weet dat er wat mensen zijn die de achterkant er niet bij vinden passen, Galiorix vond hem helemaal te gek dus.. xD

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@Mythbuster,

Dude! De vorm ziet er heel erg goed uit. Wanneer is 'ie ongeveer klaar?

Ik moet alleen de environment nog veranderen.. :engel: :

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...