Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

@FerryN: Mooie bumper, alleen hij is niet van een R33 maar een R32 GT-R :puh: Anyway zit 'ie er goed uit, alleen is 'ie zoals Tim opmerkte nog een beetje vierkant, terwijl die van de originele auto een ronding heeft. Keep it up!

@Gangsta: Je renders zien er niet verkeerd uit, die ene met dat zwembad en bomen etc. is wat minder geslaagt maar met wat tweaks zou je het wel kunnen fixen denk ik ^_^ Je animaties zijn mooi, het ziet er best realistisch uit.

@Rivel: Het is modelen hoor :7 Modden is shit in GTA zetten ofzo, maar daar gaat het natuurlijk even niet om. Je toren ziet er goed uit als basis en je hebt al zelf aangegeven meer details aan te brengen dus ik ben benieuwt.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kleine update:

Zonder streepjes:

Heb de bumper aangepast achter aan de wielkasten, en getextuurd en de onderste gaten aangepast.

Edit:

Nu even een wagen van Sketchup zelf gepakt, en er de bumper opgezet, resultaat:

Later,

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

strakke bumper! ik vind het altijd moeilijk om bumpers te maken, zeker als ze niet op een auto zitten. maarre... hoe heb je dat gaas gedaan?

Bij Sketchup, bij het emmertje en in die materialenlist bij 'Fencing' en dan die 'Fencing Diamond Mesh'.

En dan kan je hem ook gewoon kleuren.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Wow dude, mooie bumper. Komt 'ie ook in SA?

Nieuw:

Kwaliteit omlaag gegaan door JPG. :muur: Reclames & Milkshake bewegen.. Maar het renderen duurt te lang voor 100 frames.

Update:

Tijd: 15.30

beatifullbh6.png

Tijd: 18.30

beaitfull2me9.png

Ik ben er tevreden mee. :dans:

(OUD:)

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

@ Gangsta, je bent goed op pad met je belichting. Maar ik hou het liever bij mijn oude vertrouwde engine :7.

BOXbot

Whaahhahahaha meesterlijk!!! Kan je hem ook animeren?? _O_ _O_ :schater:

Als je naar de echte Brooklyn Bridge kijkt, klopt deze voor geen meter..

Edit:

Hij is nog niet af...:puh:

Binnenkort..

..zet ik het in mn daylight system.

..*bump* textures

..water

..lampjes

Edit:

Over 20 dagen werk ik 1 jaar met 3DSMax. :D :D :dans: :dans: :dans:

Herinneren jullie deze nog? (Ergens in oktober/november gemaakt..)

http://img148.imageshack.us/img148/2661/brughf8.png

Und deze vandaag:

UPDATE!!

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Stefaneke,

Ziet er zeker leuk uit,

KUTGW!

Gangsta:

Ziet er goed uit, KUTGW!

Nu even een update aan de mijne gedaan:

Alleen, ben niet echt tevreden over die achterbumper, maarja, keer over doen.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Stefaneke: Nu ja, wat zal ik daar eens van zeggen.. Je kunt het al raden misschien, maar het is een simpel en cool model. Verdomme, wanneer ga je al die zooi nu eens ingame zetten :eten: of er een gave animatie van maken? Een stapel dozen die verandert in een munster, net zoiets als die Peugeot reclame? Keep it up, alhoewel ik niet echt verwacht dat je nog veel aan het model gaat veranderen (als dat wel het geval is, d00s4life).

Gangsta: Gaaf model, een tikkeltje te lowpoly misschien, maar dat wordt al goedgemaakt door het model in zijn totaalheid. Leuke details qua hekjes, lekker smuuwtfe touwen (smooth..). De weg is nog een beetje dun :7 .. Heerlijk model om mee te knutselen, hopelijk blijf je dat voortzetten bij de textures :D !

FerryN: Hehe, leuk gedaan, alleen zou ik alles iets "minder" maken. De voorkant lijkt net op een stofzuiger zo, als je dat grijze een beetje naar buiten laat steken in plaats van 20 meter, ziet het er veel beter uit. De achterkant zou ik ook veel minder laten uitsteken, het is nu net een op z'n zij gelegd broodrooster :7 .

Verder zou ik dat grijze randje ook laten terugkomen in de achterbumper van de auto, zodat je een soort van 'balans' krijgt over het chassis.

Hopelijk zie je dit niet als negatief commentaar, want het modelingwerk ziet er redelijk goed uit, maar als commentaar waar je verbeteringen uit kunt halen. Keep it up dude, ga je het ook ingame zetten?

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Wauw mooi Ferry! Lekker low poly. Ik hoop dat je die wielen alleen zult gaan veranderen.

My turn:

Alleen nog even een goede schaduw krijgen (schaduwen kloppen nu echt voor geen meter), vlaggetje erop én lampjes en hij is klaar... :Y

Edit:

En nog een paar dingen texturen. :7

brooklynbridgewt3.png

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Beide bedankt voor de commentaar,

Nog voor onze schoonmaakmiddel, het lijkt idd meer op een R32 bumper, maar het was de bedoeling voor een R33, maar had meer de R32 bumper in mijn kop denk ik :engel:

Puma, Bedankt, over die achterbumper was ikzelf ook niet zo tevreden, maar ik vind het moeilijker om een achterbumper te maken dan een voorbumper.

Van de grijze onderlip, ja klopt, dit is bij een echte R32/R33 ook, maar daar loopt de bumper zelf ook wat naar voren toe, en dat heb ik niet.

Ik ben zelfs van plan om die grijze lip eraf te halen, dat ziet er ook heel bruut uit.

De achterbumper heb ik een heel klein beetje verandert, en ziet er wel wat anders uit, maar moet nog een echte vleugel achterop maken.

Heel misschien dat ik met Getdataback mijn oude spoiler weer weet te krijgen, wie weet komt die er dan op.

Maar over dat converten voor SA, ik denk het zelf niet, want dan moet ik een motor en interieur maken, en nog het ergste is nog de copyright van het model zelf, want dit is van sketchup zelf.

Voor Gangsta:

Ik heb twee paar velgen gemaakt, maar eentje was mislukt, dus ik heb een nieuwe gemaakt, ook te zien op de screens.

Verder wil ik er ook nog zijskirts voor maken en 3d lichten als het kan.

Screens:

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Gangstar: ik vint je gebouwen erg mooi hoop dat je ondanks dat het renderen zo lang duurt toch nog een animatie er van maakt dat zou ik erg graag willen zien :) je brug is ook super mooi en ben benieuwt naar het eindresultaat. en dat water van jou is al helemaal om water tanden van te krijgen echt upper mooi is dat.

Stefaneke: OMG WFT DUDE NO WAY hij heeft geen ogen speedvn8.gif dan kan die toch niets zien... iggi heeft die wel mooie sexy boxy spierballen spierboxen. en net als pumba zegt zou het leuk zijn als je daar een animatie bij maakt

boxnf8.jpg:D

Link to comment
Delen op andere websites

@Ferry,

Mooie auto. Die wielen vind ik ook mooi voor een low-poly auto. :Y

@kees,

Je schaduw ziet er vet uit! Is dit een render test ofzo?xD ^_^

Nieuw:

brooklynbridgefinalcf8.jpg

Binnenkort:

Een... nieuwe........ Stad. :D:dans: + De Brooklyn Bridge natuurlijk.

Empire Estate Building... Denk ik... (Model werk nog niet af, textures komen later... Ik denk dat het texturen nog langer duurt dan 3DSmax bestaat... :puh: maar het is gelukkig vakantie:D)

Edit:

Morgen maar weer een nieuwe maken, deze klopt echt niet.. :N

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

@ Kees1991, mooie kerk :puh:.

@ Gangsta, Je water owned, maar de materials kunnen beter en een omgeving zou ook wel leuk zijn voor een echte render. Je ander gebouwtje vind ik te repetief, zelfs het empire state building is niet zo repetief :7.

@ Timske Vorm enz.. is wel realistisch, alleen ik zie nergens een strand of klif of een realistische rand :7.

Mijn kerkje :D:

kerk.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...