Timske Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Ziet er leuk uit Stefaneke, zoiets had je toch al eerder gemaakt maar da zonder wc ontstopper? JorgeF maakt dus zeker ee drol
S-te-Fan Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Jah, ik heb hem eerder gemaakt. maar de files ben ik verloren . Deze komt btw ingame (ik heb het niet over SA).
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 stefaneke: Nice, KUTGW! Even een Update: Comment's?
Gangsta Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) @Stefaneke. OMFG GEWELDIG!!! : xD Kan je hem niet riggen? (Klinkt zo raar ) @UT: Mooie bank. Alleen vind ik die lijntjes lelijk. Misschien kan je ze vervangen door een cilinder ofzo. Gratis burger voor iedereen!! Interieur is alleen donker = binnenkort gefixt & deur is nog niet echt getextured. Het is ook nog niet af. Wat er nog moet komen: - Schoorsteen - Radio - Televisies - rotzooi Bewerkt: 14 juli 2008 door Gangsta
kees1991 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) Gangsta 1: Box ouwe xD ik vind je brug nog altijd super mooi en met die lampen er op is het al helemaal geweldig. ook is je dag/nacht dinges super mooi gemaakt. stefan rabbite :'D met een wc ontstopper hij is c00l alleen zij zijn ogen zijn wel beetje gaar. Mythebuster je auto is mooi maar ik vindt nog steeds dat je het gewoon in het topick moet posten waar die hoort en als je het er niet mee eens bent moet je met alle andere auto moddes ff een pm naar een mod sturen. ik ben het inderdaat wel met je eens dat er in het voertuig show topick maar wijnig activiteit is en dat het dus beter weer bij het show models topick kan. en unmountable zekers mooi voor een beginner maar het zou wel mooier zijn als er meer ramen in kwamen. ook kan ik jou 3d max zeer aanaarden ik weet niet pressies wat je wild gaan doen met de modellen maar ik weet bijna sekers dat het met 3d max uiteindelijk beter gaat. ik heb ook ff 2 hutjes gemaakt. ze zijn nog niet klaar maar de vorm wel bijna aleen bij die 2e moeten de raamen nog. MODEM GEBRUIKERS OPGELET de volgende afbeeldingen zijn erg groot en erg lelijk dus het laden van deze afbeeldingen kan soms lang duren en dat kost je papa en mama veel centjes... huteke 1 open dicht huteke 2 open dicht all 2 getter open dicht boven kant (geen zin om photoshop op te straten en die zwarte troep weg te knipen) :'D sory [/url] @ the frond en dat was het dan wel weer voor deze week... morgen haal ik als het goed gaat en die tering honden in almelo :S een opschieten mijn niewe monitor op en wel de acer p223W :O ow ja Jorge.F ik kan niet wachten op jou model GRZ martijn hiddinG Bewerkt: 16 juli 2008 door kees1991
Gangsta Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) @Kees, Dude dat ziet er echt toooooooooooppppppppie uit! Ik kan niet wachten om je eindresultaat te zien. Hopelijk met bump maps & vette materials!! :eten: :eten: En dude OMFG Hoelang duurde het renderen wel nietxDxD _O_ Ik ben eergisteren begonnen met een nieuwe ''snackbar''. Dit doe ik omdat de eerste er gewoon niet uitzag qua render. Het leek net op een opgepoetste scanline render. Ik ga over een weekje, zoals altijd, een stad maken maar dit keer met de daylight system & interiors komen er ook in. Ik ging vele dingen testen en eindelijk heb ik dé perfecte resultaat gekregen zodat interiors EN exteriors er super mooi uitzien!! Dus helemaal overnieuw begonnen met m'n snackbarretje.. Oh kijk!!! Het glimt! Bewerkt: 16 juli 2008 door Gangsta
kees1991 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) ik heb een niewe pc dus renderen duurde ongeveer 30 seconden ben wel vanplan om veel bump maps en andere troep te gaan gebruiken. ik ben bijna het zelfde van plan als jij aleen pak ik het iets klijner aan met alleen een straat. succes en siet er zeer mooi uit met de reflecties en zo. just voor the fun max resulutie in 3d max is 9400*7520 s ff kijken hoe snel mijn duo 3,0 GHZ intel dat doet met een skylicht en een ommi Bewerkt: 16 juli 2008 door kees1991
Gangsta Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) ik heb een niewe pc dus renderen duurde ongeveer 30 seconden ben wel vanplan om veel bump maps en andere troep te gaan gebruiken. ik ben bijna het zelfde van plan als jij aleen pak ik het iets klijner aan met alleen een straat. succes en siet er zeer mooi uit met de reflecties en zo. just voor the fun max resulutie in 3d max is 9400*7520 s ff kijken hoe snel mijn duo 3,0 GHZ intel dat doet met een skylicht en een ommi Meesterlijk, 30 seconden!! _O_ Succes met je straat! Nieuw: 21:00 UPDATE3: Binnenkort: Van binnen: - Posters - Kassa $$ - Prullenbak & nog een paar kleine details Van buiten: - Posters - Schoorsteen - Deur >> par dingen nog verbeteren - Nooddeur ========= NIKO BIPED 2!!! Bewerkt: 19 juli 2008 door Gangsta
Jorge_F Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 JorgeF maakt dus zeker ee drol Ach, dat zou kunnen. Maar wie zegt dat het waar is? Btw nog ff wachten op mijn creatie, ik ben nu ziek en modellen is dan niet zo fijn: ')
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Ook weer eens iets van mij. Clay Wire Still working on it. Bewerkt: 20 juli 2008 door ~> GizmO <~
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Nice! Als hij klaar is, ga ik hem zeker downloaden!
Gangsta Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Holy **** 991.283 polygons... _O_ Ziet er echt te gek uit man!!! PC specs please? :dans: Precies 1 jaar geleden (op 20 juli 2007) begon ik met 3DSMax te werken!!! 1 jaar lang ervaring met 3DSMax. :dans: Filmpje (snel in elkaar gezet met Movie maker... : Ik wil graag bedanken..: - Stefaneke, voor het helpen en uitleggen van een paar dingen - Dabeast, idem dito^^ - Rockstar, voor de textures - Autodesk - Adobe - GTAForum.nl, want anders wist ik niet eens wat 3DSMax is. Edit: 1600ste post! xD Bewerkt: 20 juli 2008 door Gangsta
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Nice! Als hij klaar is, ga ik hem zeker downloaden! Hij word niet voor gta gemaakt, dus word niet te downloaden @Gangsta Sinds 3 weken heb ik dit systeem: Antec Nine Hundred Intel E8400 3.0GHZ Asus p5k SE/EPU EVGA 8800 GT Superclocked Kingston 3GB - 800 MHZ Antec Earthwatts 500 WATT Werkt lekker dus. Hij is eigelijk meer polys, maar ik had een aantal dingen gehide. Hij is nu 1.272.174 polys Snel testje: Normaal deed ik hier een uur of 4-5 over, nu was hij klaar in 20 minuten. Bewerkt: 20 juli 2008 door ~> GizmO <~
Mythbuster Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) @Unmoutable Tijmen: Beetje weinig over te zeggen, de bank zelf is eigenlijk een box met een deel van een cylinder erop xD. Ik zou er wat ramen in maken, en de letters op een bord zetten op het dak, in plaats van op de muur. Die draaideur vind ik mooi gemaakt alleen er staat een muur dwars doorheen . Dat bord waar "parking" op staat, die "palen" zou ik een stuk dikker maken, en de palen die het van achter ondersteunen zou ik wat dichterbij ertegenaan zetten @Kees: Erg, érg netjes, alleen ik kan er meer over zeggen als er wat meubels enzo in staan, ik kan nu moeilijk iets zeggen van "dat mag wel wat high polier", omdat er geen ronde vormen enzo in zitten. Ik zou je dak aan de schuine kant wat meer laten uitsteken, met een dakgoot en regenpijp. Verder zou ik kozijnen maken ipv gewoon gaten. Oja, en er zitten boxen in je ramen bij de 1e verdieping van je 2e huis . @Gangsta: Vet, maar ik zou het nog wat meer aankleden met reclame borden, bij de Mac boven de balie hangen ook altijd nog van die grote lichtgevende schermen met prijzen enzo. Ook lijken je stoelen te zweven in een van je plaatjes(1e plaatje van update 3 ), nouja.. ze zweven niet, maar de schaduw van de poten is net iets te ver weg waardoor dat een beetje lijkt bij een paar stoelen, datzelfde geld voor de ketchup en mayo "flesjes" links op hetzelfde plaatje @Gizmo: Damn.. dat pwnt echt verschrikkelijk. Ik zou graag eens weten wat de polycount is zonder de banden, ik denk namelijk dat dat 3d profiel echt verschrikkelijk veel poly's eet(misschien wel 40000?...). Oja en ik heb 2 bugjes gezien: Op die laatste wire zie je dat er bij de rand van de voordeur ineens een rij poly's tussen uit is bij overgang van de deur naar het spatbord, als je op dat laatste plaatje kijkt, zie je dat die spleet van deur daar ineens iets dikker is. En de 2e: Bij de achterdeur bij de ronding van de wielkast is die spleet ietsjes scheef/te groot in vergelijking met rest van die spleten. En je lak heeft iets te veel wit in de reflectie op de zijkant op dat laatste plaatje, lijkt net alsof de lak daar lichter is. Vind je banden texture er trouwens ook erg realistich uit zien, niet te donker, niet te licht, niet te veel kleurverschil doordat je het wat "vies" en verweerd wil laten lijken, het ziet er echt uit als een echte band. Ga je hem trouwens helemaal uitwerken, dus met interieur en onderkant, motor en alles? En comment voortaan even op anderen ajb Anyway, nu ik(Ja Kees, ik moet in het voertuigen showroom topic posten, maar Gizmo post het ook hier dus ik doe lekker eigenwijs, heb geen zin om na 3 jaar eindelijk daar weer eens een post zie en dan blijkt dat het iemand is die vraagt "hoe doe je dat" ofzo). Ben verder gegaan met m'n Polaris V8, toch maar gekozen voor een 426 Hemi, en het is behoorlijk sh*t om 2 keer dezelfde motor te maken, maar dan met andere cylinderkoppen en ander luchtfilter enzo (M'n '69 Charger.. (ik bedoel Rumbler R/T voor GLD ) had er ook al een). Let niet op de textures rondom de motorruimte, want ik moet voor die hele motorruimte nog textures maken en alles texturen enzo. Nog te doen in motorruimte: Accu + kabels, radiator + slangen, cylinderkoppen wat afwerken, lucht/benzinefilter(dat ding aan de bovenkant dus) afwerken, carburateurs afwerken, verstevigings balken maken, motorophanging maken, voorkant van motorblok afwerken, uitlaten maken, en loads more . Interieur: En ja, daar komt nog een 3d stuur in . Ouch.. polycount: 10523 (triangle) poly's.. motorblok is 6024 poly's... Comments please! @Hieronder: Dankje, maar het probleem met een motorblok in een apart bestand is, als je in Zmod "merge" gebruikt, vallen er soms objecten van je scene weg(zo was ik een keer ineens een deur kwijt, en een andere keer een paar poly's zo maar midden in een object...), dus dat doe ik liever niet, aangezien je meestal pas merkt dat het zo is, als je al weer zo veel gedaan hebt dat 1: je autosaves al weer van te recent zijn, en/ofwel 2: je niet meer kan ctrl-z'en omdat je al te veel acties daarna hebt uigevoert(ik had dat maximum eerst op 50 staan, nu op 100.. ) Daarom gebruik ik altijd wel een donorblok, maar dan uit een SA auto. Leuk om te weten dat meer mensen dat zo doen, ik kan daar inderdaad altijd lekker omheen bouwen. @Jozz daaronder: zou je aub ook op anderen willen commenten, je vindt het zelf ook fijn als er op je gecomment wordt..... Bewerkt: 21 juli 2008 door Mythbuster
Siriouz Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 begint lekker strak te worden mythbuster! het is in ieder geval heel handig om een motorblok altijd los op te slaan, in een eigen file zeg maar. heb je dan een donorblok nodig kan je die gebruiken, en je kan er ook lekker omheen bouwen. zo is het ook bij mijn ratrod gegaan. meesterlijk gemaakt, Gizmo! @ Gangsta... trakteer je ons op hamburgers als je klaar bent? mooi.
Recommended Posts