Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Ben sinds vandaag weer verder gegaan met een projectje samen met een vriend (peter99), ga de eilanden vorm geven en nog wat dingen er op maken vandaag, wilde al wat kleine eilandjes laten zien, er staan wel een paar oerlelijke gebouwen op maar daar wordt aan gewerkt ^_^

btw: de zee texture is voor de sier he, ik weet ook wel dat ie lelijk is :puh:

eilandense0.png

gizmo: echt nice man, lijkt serieus net echt kutgw.

Mythbuster: koel motorblok, niet veel van te zeggen want ik snap niet zo goed hoe zon ding er nou precies uitziet maargoed XD

Bewerkt: door jozz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Even een klein iets tussendoor. Ik verveelde me, moest mijn creativiteit kwijt, en dit kwam eruit:

complex1ad6.png

@Gizmoz: Ik weet niet hoe je het hebt gedaan maar het is werkelijk prachtig! Er zal wel weer een of andere methode zijn om zoiets te maken die ik niet ken, maar ik vind het knap gedaan ;)

@Gangsta: Gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan van je 3dsmax ervaring! :dans:

Zitten werkelijk prachtige dingen bij!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

gangster gefeliciteerd met je 1 jarige 3d max expirients :'D en dat wort ook al een mooie burger tent.

gizmo lekker bezig zoo te zien. ga jij later voor je werk of zo wat ook met 3d max werken? ik kan mij dat best goed voorstellen. ik heb ook zins 3 weken een nieuwe pc en heb de zelfde prosector en kast als jou die kas is echt chill he :)

neospy dat is best wel een mooi gebouw maar het is best wel vierkant eigenlijk maar verder wel mooi gemaakt hoor.

heb gelukkig mij pc terug van de reperateur er was iets gaars in het bios of zo waardoor mijn pc niet meer aan gin. hebben ze mijn bios geflasht en nu werkt die weer :) dus heb gelijk maar even een nieiw huize er bij gemaakt.

Render tijd 1 min en 15 seconden

3dmaxhuizenui3.jpg

ik heb onlangs ook maar even een nieuwe monitor er bij gehaald nu is mijn pc bijna klaar. ik heb nu een..

Intel E8400 (3.0 GHZ)

Asus P5Q-E

OCZ geheugen 2G

Cooler Master voeding 520W

XFX 9800 GTX 512

en de zelfde kast als gizmo de antec 900

nu dus ook een niewe monitor: Acer p223W die is echt chill :)

nu moet ik allen nog een logitech g15 maar ik mag die verloopig niet koopen van mij ma :S

dus denk dat ik hem maandag ga koopen :D

ondertussen heb ik hem al ff snel getexturt. ik ben zeer zuinig geweest is het gebruiken van textures en polys omdat ik heb besloten om het tog maar ingame te gaan zetten.

alles bij elkaar is nu 1,471 polys dus dat kan volgens mij mooi in een keer ingame :)

3dmaxhuizen2lr8.jpg

3dmaxhuizen3ql3.jpg

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

@Neospy,

Heel HEEL mooi gemaakt! Lekker gedetailleerd en je hebt mooie textures gebruikt! KUTGW!

@Kees,

_O_ _O_ Prachtig! Ziet er echt netjes uit. Getexturde versie ziet er ook gelikt uit. Wat ik mooi vind aan je weg is dat het niet perfect is, dus dat het een beetje scheef gaat en weer rechtdoor. Prachtig. :dans:

KUTGW!

Ik heb geen nieuwe models gemaakt. Ik ga nu vooral werken met blueprints en dat soort troep. Ik moet ook een nieuwe computer gaan kopen... Liefst met een QuadCore 2,40 Ghz. (4x 2,4 8) )

Link to comment
Delen op andere websites

Palmbeum :7

*Beetje kanslowze edit van de render naja... :puh:

post-27392-1217004061.png

*render

post-27392-1217004082.jpg

*wire beetje highpoly op deze wire te lui om goede smooth settings in te voeren...

post-27392-1217004250.jpg

PS: bladeren zijn expres lowpoly gehouden zo worden ze namelijk ook in-game.. alleen ogen ze dan smoother door middel van mijn fantastische schaduw technieken... ;o

Link to comment
Delen op andere websites

maar doeme Gybrus, commentaar ook even op andere mensen hun creaties in plaats van dubbelposten en stoer doen met jouwe eigen creaties, wees geen egoist!

maar on topic: je palmboom zien wel goed uit van stam maar de bladeren zijn te low poly, ga jij hem nog detailleren?

@ Kees1991, misschien moet jij maar is architecht worden! :puh: want ziet wel goed uit je gebouwen

@ Jozz, is een goede begin van je airport, mooie dag vorm maar ikzelf vind de grootte van airport wel wat te klein :puh: mss uitbreiden ofzo :puh:

@ neosyp, amai ik dacht dat jij goed is in fantasiegebouwen te bouwen maar jij kan ook goed in real life gebouwen te bouwen, KUTGW

ikzelf heb de laatste tijd niet veel goesting meer om te moddelen dusja :) dus geen screenshots van mij in dit post

Link to comment
Delen op andere websites

@Jozz: leuk begin wel geinig dat de schaduw licht geeft... ;o

@kees: mooie texture job :)

@Swyv: Druk druk druk, :puh:

Soort van af nog een paar kleine tweaks en dan ga ik verder met v2, 3, etc.

post-27392-1217020592_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik nog maar net begonnen ben, kan ik helaas geen goede rates geven. Ik kan wel zeggen: wow Gybrus, mooi gemaakt! Maar daar schieten jullie vrij weinig mee op... Dus ik geef (nog) geen rates, niet omdat ik egoïstisch ben ofzo, maar gewoon omdat jullie er niets mee opschieten...

Maar goed, mijn eerste model...

post-33831-1217064541.jpg

post-33831-1217064543.jpg

post-33831-1217064884.jpg

Rates & Comments? Laat een beetje van me heel :clown:

PS: ik zie nu ook dat de dakgoot aan de ene kant hoger zit dan aan de andere kant, dus dat moet ik nog wel even fixen: geen gezicht zo. xD

Fixed. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor je eerste model is dat al erg mooi! Maar je dakgoten zou ik nog wat beter aan het dak hangen nu hangen ze met 1 hoek eraan en dat is idd. geen uitzicht. En een garagepoort? Dat zou het nog mooier maken. Misschien kan je je model beter renderen. Zet en grote plane op de bodem en maak die plane heel donker, en dan zet je enkele skylights en render je hem, heb je echt een veel mooier model, misschien zou ik de schoorsteen wat hoger maken en iets gedetailleerder, nu is het gewoon een blok, misschien kan je de laatste twee cm wat breder maken?

@ Gybrus, jouw palmbomen zijn prachtig, het maken van bomen is erg moeilijk vind ik.(Na het doornemen van een tutorial hierover) maar jij kan het echt goed! Geen aanmerkingen behalve misschien kokosnoten?

Link to comment
Delen op andere websites

@Dhr. Gybrus,

Ziet er vet uit. Wat bump toevoegen en dan ziet 'ie er echt mooi uit.

@Dutchy,

Ziet er meesterlijk uit voor je eerste model. Alleen nog texturen. :D :D

3 dagen geleden ben ik begonnen met character modeling. Ik denk dat ik gewoon helemaal overnieuw ga beginnen want het ziet er niet echt uit.

Anyway, nog heel erg veel fouten boven de mond & tussen de ogen :puh: :

headab0.jpg

head2zr6.jpg

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

@Gangster: De ogen zien er op zich niet zo slecht uit maar fix die neus :puh:

Final - Palmsnor :7

post-27392-1217092346_thumb.jpg

[removed]

Bumpmap komt nog..

EDIT:

beetje onduidelijk misschien maar er zitten nu van die palm haren onder de bladeren.

EDIT: :7

[removed]

EDIT:

whee

post-27392-1217171448_thumb.png

gta kan schijnbaar slecht grijs aan als alfa kleur...

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

@Jet: Erg goed gelukt voor je eerste model moet ik zeggen. Je maakt erg veel vooruitgang, doe zo verder en je bent in no-time een pro :Y . Misschien nog een openstaande garagepoort?

@Gybrus: Erg netjes, aleen lijkt het alsof hij uit proportie is (te dikke stam?). Ook heb je de model iets te fel geprelight. Verder zien de blaren er best wel realistisch uit.

@Gangsta: Mooi begin, je oppervlakte lijkt wel een beetje bumpy. De neus lijkt ook een beetje raar. Moest je die 2 zaken kunnen fixen ben je al een heel eind ver :eten: .

@Gizmo: Erg netjes, je model ziet er erg clean uit, helemaal niets op aan te merken. Ga je deze keer ook trouwens een interieur en motor maken? Het zou tof zijn als ik dat eens een keer van je zag, want jou werk boeit me altijd wel. Kan je eens een keer een wire posten?

Na lane tijd heb ik nog eens een gebouw gemaakt. Hij is wel nog enorm wip, want er moeten nog dingen zoals de ingang en nog wat op het dak gebeuren. Het is een tijdje geleden, so dont be hard on me :puh: . (voor Mafia Stories trouwens)

(1027 polygonen)

86406794ak8.jpg

15343009dw5.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...