Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Gizmo,

Ziet er echt vet uit. Nu nog alleen wat materials toevoegen en een mooie render maken. :D

@Dabeast,

Very nice renders! Lekker low-poly ook.

@Peter,

Leuke 'wachthokje'. Alleen vind ik de bovenkant wel erg plat.

KUTGW allemaal! :tu:

hoofdbh6.jpg

Test:

empirebdl8.jpg

broker2yg7.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had es niks te doen en herinnerde me de het Ubuntu logo :7 dus hier:

post-2495-1217245001.jpg

Hij is een beetje hoekig, damn. waren 10 segments niet genoeg :7

Naja ik maak wel een re-try :Y

Edit: Tadaa

post-2495-1217246275.jpg

Damnit, kleine hoeveelheid opload space verknoeit kwaliteit en punktliegheid ofzo :N

Bewerkt: door peter99
Link to comment
Delen op andere websites

@beest: iets te fel tegenover gta zelf.

@gangsta: sleutel een beetje aan je licht settings probeer de radiosity tut van paroxum op gtaforums eens best handig ook voor niet gta moddels.

@peter: probeer eens boolean.

Radiosity

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

@Gizmo: Erg netjes, je model ziet er erg clean uit, helemaal niets op aan te merken. Ga je deze keer ook trouwens een interieur en motor maken? Het zou tof zijn als ik dat eens een keer van je zag, want jou werk boeit me altijd wel. Kan je eens een keer een wire posten?

(1027 polygonen)

:sigaar:

Looking good!

Er komt helaas geen motor en interior in. ;)

Ik ga me eerst focussen op exteriors en later pas op interiors en motoren.

wire as requested.

http://img180.imageshack.us/img180/8007/54mb0.jpg' alt='54mb0.jpg'>

55ql7.jpg

56qh0.jpg

>>> Door DaBeast: Looks awesome, dat polymonster :koffie: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

@Gizmo: Geweldige wagen :D Er valt eigenlijk niks op aan te merken, ook de wire ziet er super uit.

@Peter: Leuk gedaan! Vooral de 2e lijkt heel goed op het logo zelf. Keep it up!

@Gangsta: je renders van de brug en het Chrysler gebouw zijn mooi, alleen een beetje donker. Je gezicht ziet er opzich wel goed uit maar aan de neus kan nog het een en ander verbeterd worden... Maar dat zal je heus wel oplossen.

@DaBeast: mooi gebouw om er weer even in te komen. Ik ben benieuwt hoe het gebouw er uit ziet als 'ie klaar is.

post-22900-1217267137_thumb.jpg

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

mooi waar komt hij in? welke game?

Niks? Zoiezo komt hij niet in GTA want de 'kerstboom' (de lampen etc.) is veel te high poly, boven de 15k om precies te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Gizmo: echt vet mooi, hoe lang ben je nou aan die auto bezig geweest?

@ Galiorix: die lampen kan je toch ook gewoon low poly maken? Dan kan je hem wel ingame zetten. Wel mooi gemaakt. :Y

Mijn tweede model, niet hoogstaand, maar ach.. Was wel grappig om te maken. :puh:

post-33831-1217278037.png

Link to comment
Delen op andere websites

mooi waar komt hij in? welke game?

Niks? Zoiezo komt hij niet in GTA want de 'kerstboom' (de lampen etc.) is veel te high poly, boven de 15k om precies te zijn.

sjap er zit een poly limiet op je col niet de dff...

Dat men dat nu nog niet weet...

>>> Door DaBeast: Ook op de DFF, aleen telt deze voor minder mee dan de COL. De Col heeft te maken met de beperkingen van de engine, de DFF met de beperkingen van je computer. :eten: <<<

Laten we zeggen ergens bij de 150 000 moet je oppassen.. :puh:

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

mooi waar komt hij in? welke game?

Niks? Zoiezo komt hij niet in GTA want de 'kerstboom' (de lampen etc.) is veel te high poly, boven de 15k om precies te zijn.

sjap er zit een poly limiet op je col niet de dff...

Dat men dat nu nog niet weet...

Toch krijgt de gemiddelde computer problemen als hij dat ding moet laden :7

Anyway:

post-22900-1217316028_thumb.jpg

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Hier een screen van een nieuw projectje, lijkt een beetje standaard maar ik heb het lang niet meer gedaan en mn fantasie is min of meer weg, het Wachthokje was toeval :7

Dus hier een WIP-render:

bridge1em0.th.png

Het is de bedoeling dat die grote palen onderaan een beetje (of een kilometer) in de grond komen.

Ja mensen, 281 triljoen kleuren pwnd hard :7, wat ik eerst probeerde was in jpeg, en dat was 12,5 kb dat uploaden lukte niet via het forum , d'oh hij zegt dat ik Maximaal per bijlage 586 bytes mag gebruiken, super harde D'OH.

veels te kleine upload ruimte :/

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit Peter, alleen één ding:

Mensen willen graag feedback en andere mensen die hier models posten, geven ook commentaar over de models van andere mensen. Als jij zelf de models van andere mensen negeert, raten andere mensen na een tijdje ook niet meer. In andere woorden: het moet van 2 kanten komen ;) Nou kan ik voorstellen dat je daar niet altijd zin in hebt, maar je hebt nu al meerdere keren een model gepost zonder andere mensen feedback te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

@Gizmo:

1 woord: Geweldig. :dans:

@Dutchy:

Leuk. Misschien zou je hem kunnen smoothen? :?

@Galiorix:

Vet. Het zou misschien leuker zijn als ze zouden gloeien. Of is dat niet de bedoeling? :clown:

@Peter:

Zou het misschien niet leuk en aardig zijn als je andere ook comments geeft? :7

Edit:

Galiorix is me voor.. :puh:

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...