peter99 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik ging weer es kijken of ik nog uberhaupt wat fantasie heb antwoordt : Ja ik presenteer: een wachthokkie best wel simpel, maarjah boeie
Gangsta Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 @Gizmo, Ziet er echt vet uit. Nu nog alleen wat materials toevoegen en een mooie render maken. @Dabeast, Very nice renders! Lekker low-poly ook. @Peter, Leuke 'wachthokje'. Alleen vind ik de bovenkant wel erg plat. KUTGW allemaal! Test:
peter99 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Ik had es niks te doen en herinnerde me de het Ubuntu logo dus hier: Hij is een beetje hoekig, damn. waren 10 segments niet genoeg Naja ik maak wel een re-try Edit: Tadaa Damnit, kleine hoeveelheid opload space verknoeit kwaliteit en punktliegheid ofzo Bewerkt: 28 juli 2008 door peter99
gybrus Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) @beest: iets te fel tegenover gta zelf. @gangsta: sleutel een beetje aan je licht settings probeer de radiosity tut van paroxum op gtaforums eens best handig ook voor niet gta moddels. @peter: probeer eens boolean. Radiosity Bewerkt: 28 juli 2008 door gybrus
peter99 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Ik heb boolean gebruikt :| Bewerkt: 28 juli 2008 door peter99
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 @Gizmo: Erg netjes, je model ziet er erg clean uit, helemaal niets op aan te merken. Ga je deze keer ook trouwens een interieur en motor maken? Het zou tof zijn als ik dat eens een keer van je zag, want jou werk boeit me altijd wel. Kan je eens een keer een wire posten?(1027 polygonen) Looking good! Er komt helaas geen motor en interior in. Ik ga me eerst focussen op exteriors en later pas op interiors en motoren. wire as requested. http://img180.imageshack.us/img180/8007/54mb0.jpg' alt='54mb0.jpg'> >>> Door DaBeast: Looks awesome, dat polymonster <<<
Galiorix Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) @Gizmo: Geweldige wagen Er valt eigenlijk niks op aan te merken, ook de wire ziet er super uit. @Peter: Leuk gedaan! Vooral de 2e lijkt heel goed op het logo zelf. Keep it up! @Gangsta: je renders van de brug en het Chrysler gebouw zijn mooi, alleen een beetje donker. Je gezicht ziet er opzich wel goed uit maar aan de neus kan nog het een en ander verbeterd worden... Maar dat zal je heus wel oplossen. @DaBeast: mooi gebouw om er weer even in te komen. Ik ben benieuwt hoe het gebouw er uit ziet als 'ie klaar is. Bewerkt: 28 juli 2008 door Galiorix
NickyHendriks Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 mooi waar komt hij in? welke game?
Galiorix Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 mooi waar komt hij in? welke game? Niks? Zoiezo komt hij niet in GTA want de 'kerstboom' (de lampen etc.) is veel te high poly, boven de 15k om precies te zijn.
Dutchy3010 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 @ Gizmo: echt vet mooi, hoe lang ben je nou aan die auto bezig geweest? @ Galiorix: die lampen kan je toch ook gewoon low poly maken? Dan kan je hem wel ingame zetten. Wel mooi gemaakt. Mijn tweede model, niet hoogstaand, maar ach.. Was wel grappig om te maken.
gybrus Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) mooi waar komt hij in? welke game? Niks? Zoiezo komt hij niet in GTA want de 'kerstboom' (de lampen etc.) is veel te high poly, boven de 15k om precies te zijn. sjap er zit een poly limiet op je col niet de dff... Dat men dat nu nog niet weet... >>> Door DaBeast: Ook op de DFF, aleen telt deze voor minder mee dan de COL. De Col heeft te maken met de beperkingen van de engine, de DFF met de beperkingen van je computer. <<< Laten we zeggen ergens bij de 150 000 moet je oppassen.. Bewerkt: 29 juli 2008 door gybrus
Galiorix Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) mooi waar komt hij in? welke game? Niks? Zoiezo komt hij niet in GTA want de 'kerstboom' (de lampen etc.) is veel te high poly, boven de 15k om precies te zijn. sjap er zit een poly limiet op je col niet de dff... Dat men dat nu nog niet weet... Toch krijgt de gemiddelde computer problemen als hij dat ding moet laden Anyway: Bewerkt: 29 juli 2008 door Galiorix
peter99 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Hier een screen van een nieuw projectje, lijkt een beetje standaard maar ik heb het lang niet meer gedaan en mn fantasie is min of meer weg, het Wachthokje was toeval Dus hier een WIP-render: Het is de bedoeling dat die grote palen onderaan een beetje (of een kilometer) in de grond komen. Ja mensen, 281 triljoen kleuren pwnd hard , wat ik eerst probeerde was in jpeg, en dat was 12,5 kb dat uploaden lukte niet via het forum , d'oh hij zegt dat ik Maximaal per bijlage 586 bytes mag gebruiken, super harde D'OH. veels te kleine upload ruimte :/
Galiorix Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Ziet er leuk uit Peter, alleen één ding: Mensen willen graag feedback en andere mensen die hier models posten, geven ook commentaar over de models van andere mensen. Als jij zelf de models van andere mensen negeert, raten andere mensen na een tijdje ook niet meer. In andere woorden: het moet van 2 kanten komen Nou kan ik voorstellen dat je daar niet altijd zin in hebt, maar je hebt nu al meerdere keren een model gepost zonder andere mensen feedback te geven.
Gangsta Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) @Gizmo: 1 woord: Geweldig. @Dutchy: Leuk. Misschien zou je hem kunnen smoothen? @Galiorix: Vet. Het zou misschien leuker zijn als ze zouden gloeien. Of is dat niet de bedoeling? @Peter: Zou het misschien niet leuk en aardig zijn als je andere ook comments geeft? Edit: Galiorix is me voor.. Bewerkt: 29 juli 2008 door Gangsta
Recommended Posts