Dutchy3010 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Niemand heeft meer een model gepost sinds mijn vorige post, behalve een update van Glorix (die overigens wel mooi is ), dus heb ik eigenlijk ook niet veel te zeggen. Mijn nieuwste model, ik ben nou eenmaal een pianoliefhebber: Nog niet helemaal af, bovenop moet nog iets gemaakt worden voor de versiering, maar grotendeels toch wel...
gta-pilot Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Mooi model! Bovenaan is hij ietsjes plat maarja. Het is je 23de model(toch?). Mooi! je zou wel al het platte iets aan passen. Bewerkt: 30 juli 2008 door gta-pilot
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) @ Gizmo: echt vet mooi, hoe lang ben je nou aan die auto bezig geweest? Volgens een forum waar ik dit werk post ben ik in november begonnen, maar hier zitten wel pauzes in van een paar maanden telkens. Ik denk dat als ik alle uren dat ik eraan gewerkt heb optel dat ik rond de 30-40 uur zit. Je models zien er trouwens leuk uit. I like the piano, weer eens wat anders dan gebouwen enzo wat je hier allemaal ziet. Keep it up! Update: Bewerkt: 31 juli 2008 door ~> GizmO <~
MartyCeha Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) @Dutchy: Dat ziet er al super uit voor een van je eerste models. Toen ik net begon maakte ik ieder onderdeeltje van een apart object, dat kun je van jou niet zeggen! KUTGW Voor een mooie WIP render kun je misschien nog een witte plane eronder leggen. @~> GizmO <~: Die auto is echt meesterlijk Dat detail gewoon. Weinig op aan te merken. @peter99: Leuk bruggetje, het wegdek is goed gelukt. Komen er nog meer details? (Vangrail aan de zijkant ofzo). @Galiorix: Leuke dragstrip(?), maar die vangrails blijven toch niet groen hé Wel leuk gedaan met de schaduwen (en daar ging het ook om denk ik?). Ik heb daarnet mijn eerste animatie gemaakt, maar hij wil maar niet renderen Dan krijg ik alleen maar een zwart plaatje. Als iemand de oplossing weet, PB me maar! Anyway, ik heb een UFO gemaakt en ik heb er een scene omheen gemaakt (de aarde vind ik niet zo mooi maar goed): EDIT: Verdomde Jpeg en die slechte kwaliteit. Gewoon klikken erop en het ziet beter uit. Joepiee de animatie doet het Bewerkt: 31 juli 2008 door MartyCeha
S-te-Fan Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Damn man, valt verschrikkelijk tegen wat ik zogenaamd had moeten missen. Ik dacht zitten ze hier in die 2 weken pagina's vol te schrijven moet ik er genoeg nemen met 4 . Nouja, ik ben terug. @ Gizmo... ja ehm... is dit nu de eerste auto die je af hebt? Nu ff m'n ware gevoelens tonen: . @ Dutchy3010, LOL, ik moest op het begin denken dat je heel dit forum ging volspammen met wires van hijsjes die je met lines aan elkaar ge"cut" maar je hebt het tegendeel bewezen. Je hebt het al aardig onder de knie . KUTGW. @ Dabeast, Leuk kippenhok . Stefan MOET nu slapie doen . Tot morgen .
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) @ Gizmo... ja ehm... is dit nu de eerste auto die je af hebt? Nu ff m'n ware gevoelens tonen: . Well, hij is nog niet af, moet nog aantal kleine details. Zoals het embleem, de ruitenwissers, andere teksten op de auto en natuurlijk wat seems enzo. Ben nu bezig met een tune projectje van een suzuki swift. (De auto is niet van mij zelf, maar ga hem wel zelf tunen.) Zal wel ff klein voorproefje geven. Van: Naar: Bewerkt: 2 augustus 2008 door ~> GizmO <~
Timske Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 @ Marty, mooie animatie! @ Gizmo, ziet er geweldig uit! Een Seat Ibiza ofiets denk ik
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 @ Gizmo, ziet er geweldig uit! Een Seat Ibiza ofiets denk ik Ben nu bezig met een tune projectje van een suzuki swift. (De auto is niet van mij zelf, maar ga hem wel zelf tunen.)Zal wel ff klein voorproefje geven.
Galiorix Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) [...]@ Gizmo, ziet er geweldig uit! Een Seat Ibiza ofiets denk ik Auto barbaar @ Gizmo: Zowel de originele als de getunede versie ziet er echt geweldig uit! Ook die renders van je Dodge zijn mooi. @ Marty: Leuk gedaan, ga je er nog verder mee? @ Dutchy: Mooie piano Bewerkt: 3 augustus 2008 door Galiorix
FerryN Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) @ Dutchy, ziet er leuk uit, Keep it up! @ Gizmo, Zeer mooie Dodge, en je Swift voorbumper ziet er ook goed uit! KUTGW! @Martyceha, ziet er leuk uit, Keep it up! Nu ik, Meeste kennen met Rc blokje nog wel he? Deze was weg geformatteerd, dus heb ik een nieuwe gemaakt Toen kon ik niet meer stoppen Dus nadat ik verder ben gegaan, is uit eindelijk dit uitgekomen. Sommige dingen zijn lowpoly, zoals de Servo's, Ontvanger en tankje, maar dit valt niet mocht ie Ingame komen, omdat ie dan 'RC Formaat' word, en (een) kap(pen) opkom(t)(en). Google Sketchup counter zegt: 19527 Edges, en 7429 Faces, een wagen van SA komt hier ongeveer op 5000 a 6000 uit. Later, Edit, 1900ste post in dit topic Bewerkt: 3 augustus 2008 door FerryN
MartyCeha Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 @~> GizmO <~: Die bodykit is cool Ga je ook nog een achterbumper maken? @FerryN: Goede details Vernieuwde aarde: En ik ben bezig aan een nieuwe animatie...
Timske Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 @ FerryN, Masterlijk! Gewoon super, alleen voor die bumper om het zo te noemen lijkt een beetje groot.. @ Martijn, mooie wereld. De textures zijn echt mooi ! Good job
FerryN Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 @FerryN: Goede details Meen je dat? aangezien de ontvanger gewoon een 'box' is, en de servo's ook haast . Mooie wereldbol trouwens . @ FerryN, Masterlijk! Gewoon super, alleen voor die bumper om het zo te noemen lijkt een beetje groot.. Bedankt, ik moet alles nog een beetje scalen, maar dit kan ik pas doen, waneer ik weer een RC Wagen heb, wat ik momenteel niet heb. Want op plaatjes zitten allerlei verschillende servo's met verschillende vormen en maten. En daarom is het een beetje moeilijk. Ben tevens verder gegaan, en er een 'Slamvan' kap opgezet, maar moet nog een hele boel doen om het een mooie body van te maken. Later,
S-te-Fan Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) @ Gizmo, Well, weinig van je prachtig werk te zeggen. Bijna niks op aan te merken. Behalve dan dat rare render foutje bij je tweede render bij de gril. @ FerryN, En wat voor auto word het nou . Wielen en blokje zijn mooi. De rest vind ik een beetje ongedetaileerde boxen . Maar blijf doorgaan . KIROV AIRSHIP :D :D Bewerkt: 4 augustus 2008 door stefaneke
gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 KIROV AIRSHIP Command&Conquer Red alert Sovjet uni Nice gameekt
Recommended Posts