Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Niemand heeft meer een model gepost sinds mijn vorige post, behalve een update van Glorix (die overigens wel mooi is _O_), dus heb ik eigenlijk ook niet veel te zeggen. :7

Mijn nieuwste model, ik ben nou eenmaal een pianoliefhebber:

post-33831-1217427920.png

Nog niet helemaal af, bovenop moet nog iets gemaakt worden voor de versiering, maar grotendeels toch wel... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooi model! Bovenaan is hij ietsjes plat maarja. Het is je 23de model(toch?). Mooi! je zou wel al het platte iets aan passen.

Bewerkt: door gta-pilot
Link to comment
Delen op andere websites

@ Gizmo: echt vet mooi, hoe lang ben je nou aan die auto bezig geweest?

Volgens een forum waar ik dit werk post ben ik in november begonnen, maar hier zitten wel pauzes in van een paar maanden telkens.

Ik denk dat als ik alle uren dat ik eraan gewerkt heb optel dat ik rond de 30-40 uur zit.

Je models zien er trouwens leuk uit. ;) I like the piano, weer eens wat anders dan gebouwen enzo wat je hier allemaal ziet.

Keep it up!

Update:

r5jw2.th.jpg

r6xo8.th.jpg

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

@Dutchy: Dat ziet er al super uit voor een van je eerste models. Toen ik net begon maakte ik ieder onderdeeltje van een apart object, dat kun je van jou niet zeggen! KUTGW :tu: Voor een mooie WIP render kun je misschien nog een witte plane eronder leggen. ;)

@~> GizmO <~: Die auto is echt meesterlijk _O_ Dat detail gewoon. Weinig op aan te merken.

@peter99: Leuk bruggetje, het wegdek is goed gelukt. Komen er nog meer details? :D (Vangrail aan de zijkant ofzo).

@Galiorix: Leuke dragstrip(?), maar die vangrails blijven toch niet groen hé :puh: Wel leuk gedaan met de schaduwen (en daar ging het ook om denk ik?).

Ik heb daarnet mijn eerste animatie gemaakt, maar hij wil maar niet renderen :cry: Dan krijg ik alleen maar een zwart plaatje. Als iemand de oplossing weet, PB me maar!

Anyway, ik heb een UFO gemaakt en ik heb er een scene omheen gemaakt (de aarde vind ik niet zo mooi maar goed):

post-45043-1217529431_thumb.jpgpost-45043-1217529415_thumb.jpg

EDIT: Verdomde Jpeg en die slechte kwaliteit. Gewoon klikken erop en het ziet beter uit.

Joepiee de animatie doet het :dans:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Damn man, valt verschrikkelijk tegen wat ik zogenaamd had moeten missen. Ik dacht zitten ze hier in die 2 weken pagina's vol te schrijven moet ik er genoeg nemen met 4 :7. Nouja, ik ben terug.

@ Gizmo... ja ehm... is dit nu de eerste auto die je af hebt? Nu ff m'n ware gevoelens tonen: :-(.

@ Dutchy3010, LOL, ik moest op het begin denken dat je heel dit forum ging volspammen met wires van hijsjes die je met lines aan elkaar ge"cut" maar je hebt het tegendeel bewezen. Je hebt het al aardig onder de knie :D. KUTGW.

@ Dabeast, Leuk kippenhok :7.

Stefan MOET nu slapie doen :(. Tot morgen :D.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Gizmo... ja ehm... is dit nu de eerste auto die je af hebt? Nu ff m'n ware gevoelens tonen: :-(.

Well, hij is nog niet af, moet nog aantal kleine details. Zoals het embleem, de ruitenwissers, andere teksten op de auto en natuurlijk wat seems enzo.

Ben nu bezig met een tune projectje van een suzuki swift. (De auto is niet van mij zelf, maar ga hem wel zelf tunen.)

Zal wel ff klein voorproefje geven.

Van:

test11ii1.jpg

Naar:

test1nq1.jpg

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

@ Gizmo, ziet er geweldig uit! Een Seat Ibiza ofiets denk ik :schater:
Ben nu bezig met een tune projectje van een suzuki swift. (De auto is niet van mij zelf, maar ga hem wel zelf tunen.)

Zal wel ff klein voorproefje geven.

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

@ Gizmo, ziet er geweldig uit! Een Seat Ibiza ofiets denk ik :schater:

Auto barbaar :duh:

@ Gizmo: Zowel de originele als de getunede versie ziet er echt geweldig uit! Ook die renders van je Dodge zijn mooi.

@ Marty: Leuk gedaan, ga je er nog verder mee?

@ Dutchy: Mooie piano _O_

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@ Dutchy, ziet er leuk uit, Keep it up!

@ Gizmo, Zeer mooie Dodge, en je Swift voorbumper ziet er ook goed uit!

KUTGW!

@Martyceha, ziet er leuk uit, Keep it up!

Nu ik,

Meeste kennen met Rc blokje nog wel he?

Deze was weg geformatteerd, dus heb ik een nieuwe gemaakt :D

Toen kon ik niet meer stoppen :puh:

Dus nadat ik verder ben gegaan, is uit eindelijk dit uitgekomen.

rconroadfx8.th.png

rconroad2tr9.th.png

Sommige dingen zijn lowpoly, zoals de Servo's, Ontvanger en tankje, maar dit valt niet mocht ie Ingame komen, omdat ie dan 'RC Formaat' word, en (een) kap(pen) opkom(t)(en).

Google Sketchup counter zegt:

19527 Edges, en 7429 Faces, een wagen van SA komt hier ongeveer op 5000 a 6000 uit.

Later,

Edit, 1900ste post in dit topic :D:dans:

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

@FerryN: Goede details _O_

Meen je dat? aangezien de ontvanger gewoon een 'box' is, en de servo's ook haast :puh: .

Mooie wereldbol trouwens ;) .

@ FerryN, Masterlijk! Gewoon super, alleen voor die bumper om het zo te noemen lijkt een beetje groot..

Bedankt, ik moet alles nog een beetje scalen, maar dit kan ik pas doen, waneer ik weer een RC Wagen heb, wat ik momenteel niet heb.

Want op plaatjes zitten allerlei verschillende servo's met verschillende vormen en maten.

En daarom is het een beetje moeilijk.

Ben tevens verder gegaan, en er een 'Slamvan' kap opgezet, maar moet nog een hele boel doen om het een mooie body van te maken.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

@ Gizmo, Well, weinig van je prachtig werk te zeggen. Bijna niks op aan te merken. Behalve dan dat rare render foutje bij je tweede render bij de gril.

@ FerryN, En wat voor auto word het nou :puh:. Wielen en blokje zijn mooi. De rest vind ik een beetje ongedetaileerde boxen :(. Maar blijf doorgaan :D.

KIROV AIRSHIP :D

Kirov_Airship_1.PNG

:D :D :D :D :D

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...