Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Crazy shit wat ik hier zie man.. Ik ben net terug van drie weken vakantie, en over een paar uurtjes ga ik weer weg op kamp, anderhalve week chillen in Friesland :D.

Serieus, het niveau stijgt met de pagina. Geweldig, Dutchy, dat je je nu ook verdiept in de wat 'populairdere' (interpreteer het niet verkeerd) secties van de modding :7 . Wat ik alleen jammer vind is dat ik (bijna @ Griebrie) geen ingame screens zie. Echt keigave models allemaal, maar die bunny van jou, stefaneke, wil ik ingame zien! Gizmo, wanneer gaan die chique karretjes ingame :eten: ? Damn..

Afgelopen weken heb ik verscheidene ideeën opgedaan, over voertuigen en over maps. Ik weet nog niet welke ik het eerst in 'praktijk' ga zetten, maar er kan in ieder geval gerekend worden op meer dan nieuw fototoestel of een nieuw model van een gebouw o.i.d.

Keep up the very good work here, ik ga nu weer tot volgende week dinsdag weg, en daarna heb ik nog zo'n anderhalve week vakantie.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben verder gegaan, en heb de slamvan kap EINDELIJK er goed op gekregen.

Het bleek dat de voorkant van de chassis een beetje scheef had afgesneden, en dan de assen niet even lang waren, de voorwielen en dus ook de achterwielen anders stonden.

En dit allemaal zo goed mogelijk gefixt, sommige schelen een millimeter, maar omdat de wagen klein word, gaat dit amper tot niet opvallen.

En de slamvan kap zat er scheef op doordat de chassis scheef was, wat nu gefixt is, en nu er goed en recht opzit :D .

Tevens heb ik de tankje, servo's en ontvanger een paar rondingen gegeven.

Ziet er wat mooier en leuker uit.

Tevens ga ik de kap kopiëren, en omdraaien, zodat ik de ramen doorzichtig kan maken en dus via de raampjes de andere details kan zien.

Maar eerst moet ik de gat maken voor de koelkop.

Tijd voor pics:

rconroadchassisnl4.th.png

Rc chassis.

rconroadslamvanpb6.th.png

Slamvan kap, wat vinden jullie van de kleurencombinatie?

rconroadslamvan2hs0.th.png

Rates, plz.

Later,

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

@~> GizmO <~: Die bodykit is cool :D Ga je ook nog een achterbumper maken?

Yessur, dat is wel het plan.

@ Gizmo, Well, weinig van je prachtig werk te zeggen. Bijna niks op aan te merken. Behalve dan dat rare render foutje bij je tweede render bij de gril.

Wat je daar ziet is een deel van het interior vanaf de achterkant.

Geen render foutje, je kan dus door de grill heen kijken.

Gizmo, wanneer gaan die chique karretjes ingame :eten: ? Damn..

Als ik iets post, lees ook wat ik typ ipv. plaatjes kijken.

Daar had je uit kunnen halen dat ik niks voor gta of welke andere game dat ook maak.

Just practising.

test2bf1.jpg

Interior shots

test3tn5.jpg

test4fi2.jpg

Enjoy

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er geweldig uit Gizmo! De voorkant ziet er super uit, met die booskijkers die er voor zorgen dat de lampen een soort van Mercedes CLS koplamp vorm hebben (alleen dan vierkanter) :puh: Ga ook nog wat kuipstoelen in het interieur gooien of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er geweldig uit Gizmo! De voorkant ziet er super uit, met die booskijkers die er voor zorgen dat de lampen een soort van Mercedes CLS koplamp vorm hebben (alleen dan vierkanter) :puh: Ga ook nog wat kuipstoelen in het interieur gooien of niet?

Ik ga me eerst maar eens op het exterior focussen en dan zie ik het wel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En waarom krijg ik geen reactie? :roll:

Nouja, ik ben verder gegaan.

En bleek uit plaatjes dat ik paar foutjes had gemaakt, namelijk blok stond anders dan de meeste, en de uitlaat zat andere kant wat bij de meeste niet is.

Etc.

Totdat Mythbuster mij eraan dacht, dat de kappen als 'extra' komen te staan, en dus ingame niet altijd een body spawnde.

En terwijl mijn rc, extreem lowpoly(ongeveer 6 faces per draagarm, nieuwe staat op 1220 edges en 455 faces) voor draag armen had, dus dat heb ik vernieuwd en de draagarmen + shocktower van een bigscale heb gemaakt, en het voordeel is, dat deze ook achter kunnen komen, en dat ook gaat gebeuren.

Eerst had ie niet eens shocktowers :7 .

Dus heb nu de een as gelegt, die tegen de tandwiel van de motor komt, zodat die word aangedreven, en gaat ook nog eentje naar de voorste.

Remschijf erop gezet, koppeling erop.

Meerdere kappen geprobeerd, waarbij er ongeveer 4 komen, misschien 5.

Kappen worden auto's van SA zelf.

Pictures:

Draagarm met wiel:

draagarmkz5.th.jpg

Met de nieuwe shocktower op de rc:

onroadnieuwetowershockha9.th.png

Achterzijde pic:

onroadnieuwetowershock2eq3.th.png

Draagarm en Shocktower:

shocktowerendraagarmenow9.th.png

Rates plz.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

@FerryN: Die kap ziet er goed uit, net als je toegevoegde onderdelen (shocktower etc.)

@~> GizmO <~: Je hebt perfectie, en je hebt GizmO die een auto modelt :D Die tweede is beter. Het interieur vind ik echt mooi uitzien en ik kan geen foutjes ontdekken.

Ik heb een lowpoly kerkje gemaakt 0_0

post-45043-1217957359.jpg

post-45043-1217957365.jpeg

Ik ben van plan hem ooit op een dag gedetailleerder te maken.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

@ Gizmo, :7.

@ FerryN, omdat je ook geen reacties geeft op andere mensen ;). Wanneer zie je nou eens af van sketchup :7. Maar sommige dingen aan je auto zien er lekker gedetaileerd uit, kutgw!

@ MartyCeha, Als het goed is kan je je gecrashte Rocket Launcher terughalen aangezien 3dsmax om de 5 minuten een backup maakt. Je kan je schaduwen bij je kerkje wat aanpassen zodat je ook hetgene ziet wat in schaduw gehuld is.

Update voor m'n nucleaire Kirov Airship :D.

Kirov_Airship_3.jpg

Kirov_Airship_4.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik weer :puh:

Stefaneke: Zier er leuk uit, al weet ik niet waarvan je hem hebt, ziet er goed uit en mooie details, KUTGW!.

MartyCeha: Ziet er ook leuk uit, alleen wanneer komt die 'ooit' ?

Kan er zeer goed uit gaan zien, Keep it up.

Gizmo: Ziet er ook goed uit, mooie voorbumper, maar dit wist je al, en je eyelids zien er ook goed uit.

KUTGW!

Ik ben weer even verder gegaan, resultaten:

rconroadnieuwedv7.th.png

rconroadnieuwe2uf3.th.png

rconroadnieuwe3lu4.th.png

rconroadnieuwe4uj0.th.png

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

@stefaneke: Geweldig luchtschip :eten: Komen er nog textures?

@FerryN: De update zijn de stokjes die erop zijn gezet? Beetje kleine update, maar nog steeds, zoals ik al zei: het ziet er goed uit :)

WIP Rocketlauncher:

post-45043-1218049421_thumb.jpg

EDIT @hieronder: sorry :$ It's all about the details, KUTGW

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

@stefaneke: Geweldig luchtschip :eten: Komen er nog textures?

@FerryN: De update zijn de stokjes die erop zijn gezet? Beetje kleine update, maar nog steeds, zoals ik al zei: het ziet er goed uit :)

WIP Rocketlauncher:

*Plaatje*

Uhmmm, nee, de stokjes zijn wel kleiner geworden, maar er is meer dan dat.

De ontvanger, tankje en servo's erop gezet.

Hij heeft een achterste shocktower, en hij heeft schokbrekers, alleen moet ik nog een veer-textuur erop aan brengen.

Slangetjes naar de uitlaat en carburateur, as naar voren gelegt, voor 4wd drive, rubbere aansluiten bij de uitlaat.

Dat was het denk ik.

Ik ben iets verder dan de plaatjes, ik heb een stuurstang erop gezet, en de servo aangepast en aangesloten.

Voor de rest heb ik BF: Bad Comapny gedaan. :puh:

Maar, Martyceha, je RPG ziet er zeer goed uit!

Veel suc6, Keep the good work up!

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Me bakkie is nu 99,9% klaar.

Moet nog paar kleine dingen doen, maar dat zul je niet echt zien vanaf de buitenkant.

r9oh4.jpg

Er zit nu embleem op, voor en achter, ruiten wissers en zij strip op de deur.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...