Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

MartyCeha erg gaafe bezoeka mooi gemaakt.

gizmo ook super mooi gemaakt. alleen waarom heb je nog van die narden tussen de valken zitten?

stefan battlefield heroes is donders lijp :''D

ik heb ook een zeppeling gemaakt :''D

zepelingnr8.jpg

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zeker sexy gizmo :D AL is die 300C niet van jou, hij kleedt het geheel wat aan 0_0

Ik heb een huisie gemaakt met zogeheten 'vakwerk'. Ik ga er een heel dorpje van maken, maar tot dan moeten jullie het hiermee doen:

post-45043-1218402976.jpeg

Link to comment
Delen op andere websites

@Martyceha: Mooie bazooka, je textures zijn over het algemeen goed gekozen :D Ook je huisje ziet er goed uit, mooi model en goede textures.

@Kees: Ziet er mooi uit, komen er nog meer details bij?

@Gizmo: Geweldige auto _O_ Je renders zijn mooi, het two-tone ziet er erg goed uit.

Iedereen: Keep up the good work!

Ik ben al een tijdje met dit project bezig:

post-22900-1218534831.jpg

Een Chrysler 300C Pick-up :D

Voor de duidelijkheid: het model is niet van mij maar uit TDU en ik heb de achterbumper aangepast zodat de til-drempel lager is en de achterdeuren zijn weg gehaalt.

Update:

post-22900-1218541339.jpg

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@Kees: Erg mooi, vooral dat hij gewoon glad is vind ik mooi, wat ik jammer vond bij die van Stefaneke(die trouwens ook erg mooi is hoor, en dat ligt aan het ontwerp van het ding zelf, en niet aan je modelling kunsten :puh:), Ik vind die buizen van dat buizenframe, om het zo maar even te noemen, wel een beetje dun lijken...

@MartyCeha: Mij doet dat huisje ook denken aan een of andere game, ik kan zo even niet opnoemen wat voor iets, maargoed :puh:. Ziet er erg mooi uit, je textures zijn ook goed gekozen, al kan ik het nog niet zo vinden met die baksteentjes onderin xD

@Gizmo(beide posts): Daaaaaaaamn mooi, al vind ik hem op die 2e screen minder echt lijken.. BTW: toen ik Galiorix dat plaatje liet zien met die 300C had hij nog niet door dat het geen echte was :7. Keep it up!, al zou ik je willen vragen om meer over andere mensen hun models te zeggen... :engel:

@Galiorix: Ik zie de updates op MSN al ongeveer elke dag, maar duuuudddeee, dit ding wordt prachtig! :klap: Hij ziet er nu al uber uit, en ik weet dat hij er alleen maar mooier uit zal gaan zien. I *heart* sport-achtige pickups, en als ze ook nog zo luxe zijn als een 300C, dan is het helemaal top! Het is jammer dat hij niet helemaal mooi glad is door het in 3Ds importeren, maar goed, dat weet je wel te fixen, right? Hopelijk is het niet al te moeilijk om de originele achterlichten er in passend te maken nu je de achterkant iets veranderd hebt.

(BTW: Omdat Galiorix het niet zegt, zal ik het maar zeggen: Dat ding is voor in GLD :dans:_O_:D)

Ik ben ook aan een projectje bezig, ook voor GLD, maar dat is een model van iemand anders afmaken, dus ik post later wel screens :engel:.

EDIT: Yay, weer een door smiley's gevulde post :clown:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@Gizmo: I love the paintjob :D Geweldig gedaan man, nu ook nog een gaaf setje velgen erbij maken ofzo :)

@ Galiorix: Ik wil de voorkant van de pick up zien, dat is het meest herkenbare deel van de 300C :)

Ik ben nu bezig met een kettingzaag (WIP!!!)

post-45043-1218657145.jpeg

Link to comment
Delen op andere websites

:D Waar is de ketting? Leuk zaagje, heb je onderhand enige vooruitgang geboekt? Keep it up, dewd...

Was begonnen met een podracer, alleen weet ik niet meer hoe ik verder moet... Achja, dat zie ik zodirect wel weer. Eerst maar eens die piccies posten :7 :

podracer1tp5.jpg

podracer2fg5.jpg

Edit, heb wat aan de achterkant gedaan:

podracer4zx2.jpg

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...