Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

@kees1991: Leuke balletjes. :klap:

@Gizmo: Schitterend! Eerlijk gezegt lijken ze net echt! :Y

@stefaneke: Ziet er grappig uit, bestaat dat ding echt?! :7

Sword1.jpg

Sword1-2.jpg

Ik ben nog niet zo tevreden over het handvat... Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik dat zou moeten aanpassen...

Edit: Heb voor de gein nog een 2e gemaakt, deze keer iets meer WoW-stijl.

Sword2.jpg

Sword2-2.jpg

PS: Het is niet dat ik WoW speel, maar mijn neef is een game aan het bouwen (iets wat op WoW lijkt) en vroeg mij om wapens te maken. :puh:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

stefan die geluiden heb ik er (hellaas) in een video bewerkings prog in gezet.

bas... ja t is sketchup en daar wort ik eigelijk niet echt tja ik kan het juiste woord niet vinden eigelijk. het ziet er een beetje goed koop uit. als je het zelfde model in 3d max had gemaakt en een render van gemaakt had dan zou het er al veel beter uit zien dat geeft gewoon een betere uitstraling van het model.

ik raad jou daarom ook echt 3d max aan.

dit heb ik even in 10/15 min gemaakt in 3d max en seg nu self het is bijna het zelfde model maar het ziet er gewoon wat mooier uit.

render3at5.jpg

let op ik kraak jou model niet af integen deel het ziet er best leuk uit maar ik probeer even te laaten zien dat het met het zelfde model er gewoon mooier uit kan zien.

!! het is NIET mijn bedoeling om WEER een rusie te maaken tussen 3d max'ers en sketchupers sketchup is een goed progama maar het is echt een arsitectuur progama en geen render/model/game moding progama, en 3d max wel. !! ik hoop dat jullie het kunnen respecteeren wat ik post anders verwijder ik of een mod het wel weer denk ik.

zelf heb ik ook wat gemaakt. het is nog niet klaar maar het idee mag denk ik al wel duidelijk zijn. er zit nog veel in wat moet veranderd worden en er moet nog heel groot stuk van de tempel bij gemaakt worden. mijn inspiratie kwam van tombraider. er komt binnenkort een niewe en daar kijk ik zeer naar uit :D ben wat op google gaan zoeken en wam iets tegen wat hier al wel wat op lijkt en ga zo verschillende ideen tot een geheel brengen. met mischen nog wel een animatie er bij.

render1qc3.jpg

render2fg3.jpg

het is dus een soort van nooit gevonden lost tempel en daar waar die groote balk staat komt nog weer een groot tja hoe heet zo iets.. nou gebouw seg maar met dan een diamand die dus door de zonne straal word opgelicht en dit kan dus maar eens in de 10000 jaar bla die bla die bla chite je kent het vast wel. ik hoop dat ik hier iets mooi van kan gaan maken met veel bump maps en chit allemaal.

groeten martijn.

-EDIT-

de image codes waren niet goed.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

@Bas,

Ik vind het wel een mooie Sketchup model. :Y Al zou die misschien wat ''smoother'' kunnen zijn (waar je de zwaard pakt). :Y:tu:

@Kees,

OMFG Wauw!! :dans: :dans: Gozer dat ziet er echt mooi uit! _O_ Ik kan niet wachten om die mooie bump textures te zien. 8)

RPG beta:

Link to comment
Delen op andere websites

Wires?

Bericht 1999 lol.

@ Hieronder, je ook smoothen door er een meshmooth modifier eroverheen te gooien en dan smoothing groups aanvinken ;).

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Gangsta, ik had een week geleden ofzo ook z´n ding gemaakt :puh: alleen is die van jou iets gedetailleerder en iets korter. En zoals stefaneke al zei: met zo´n mooi rond model is een wire render erg mooi :Y Alleen moet je oppassen met smoothen, dat je die ringen niet meesmoothed. Gelukkig is dat niet het geval. Ik zeg het maar even want dat had mijn hele model verneuwkd en ik moest weer opnieuw beginnen. Verder vind ik het heel mooi en kan ik niet wachten tot je er textures op gaat zetten :D KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

Gangsta dat is een uber mooi knal geweertje wat je daar gemaakt hebt :'D mooi werk hoe maak je dat eigenlijk met bueprints of zo? en ga je hem ook nog texturen? zou uber mooi zijn.

ik ben verder gegaan en het modeleer werk is bijna klaar :'D stefan fint mijn bergen niet mooi maar fuck hem ^^ er moeten eigelijk nog meer palm bomen bij meer mijn cpu heeft zo al genoeg problemen met 9 van die tering hicht poly dingen. als het idee maar even duidelijk is.

renderkutschaduwzf4.jpg

rendernogsteetskutschadyv9.jpg

sorry stefan tog bedankt voor het helpen bij het vinden van de tool die ik nodig had :)

palm bomen niet zelf gemaakt btw de rest wel.

Link to comment
Delen op andere websites

@Kees: ik kan maar een ding zeggen: wow :O Het ziet er super goed uit, keep it up! :D

@Gangsta: je RPG is echt geweldig, mooie smooth. Komen er nog textures op? :D

Ik ben ook weer bezig geweest:

post-22900-1220647039.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

@kees 1991: Het geheel ziet er toch wel mooi uit man :D Maarja ik had een tijdje geleden met de kettingzaag ook problemen met de CPU ieder ketting segmentje had zo'n 50 poly's. Reken maar uit als je een hele ketting hebt. Dus het wordt je niet kwalijk genomen van de palmbomen :puh:

@ Timske: Leuk gedaan met die pijlen :) Probeer eens wat andere kleuren, gewoon voor de variatie.

@Galiorix: Eeen lobby van een hotel, neem ik aan? Ziet er leuk uit, de belichting is goed. Ik zou voor de rest de knoppen en de meter een andere textuur geven en de lift deuren een beetje laten uitsteken. En als je het marmer nog wat reflecties geeft is het helemaal top :tu: KUTGW Die Spongebob is echt origineel :schater: Leuk gemaakt :D Alleen de zijkant wat beter UVW mappen maar dat boeit even niet :)

@ ~Victorious~: Leuk huisje, voor sketchup zijn de textures zeker wel ok :) En ook genoeg details, er is niet lui gemodeld :tu:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

@Martijn:

De UWV was expres zo gedaan want anders zat het gezicht van Spongebob ook aan de zijkant en dat ziet er nogal slordig uit. Nu heb ik een texture gemaakt voor de zijkant, dus heb ik het meteen ook goed gemapped. De materials van de lift knoppen en die meter wou ik nog aanpassen maar had er geen zin in... doe ik later nog, als ik er weer mee verder ga.

post-22900-1220780362.jpg

Het is nogal WIP verder, maar de progress is goed te zien.

[edit]

post-22900-1220792818.jpg

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Whaha, echt meesterlijk werk, Gladde Joris! Maak er een animatiefilmpje van, dat je zo'n *ting* hoort, de liftdeuren opengaan en Spongebob in het zicht komt, waarna er een spotlight wordt aangeklikt. Keep it up, dewd!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...