Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@kees,

Zoals ik al eerder zei: echt super mooi gemaakt. Lijkt net op een Tomb Raider level.xD :tu:_O_

@Galiorix

Whahahaha meesterlijk! _O_ Z'n tong ziet er echt vet gemodelleert uit! :Y Alleen vliegen die plantenbakken. KUTGW! _O_ _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk pistooltje, probeer iets realistischer te werken. Het stuk dat om de trekker heen loopt is gewoonweg te dik, je vinger kan er niet doorheen, laat staan erin. De rest van de details ziet er wel aardig uit, ben je van plan om 'm te gaan texturen of laat je 'm zo? Bedankt voor het commenten van m'n bank, trouwens.

Teddy!!

teddyxo2.jpg

En natuurlijk:

teddyopbankwz2.jpg

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

ben ik weer met me pistooltje:

Mooi geweer, lekker gedetailleerd! Komt er nog een texture ofzo overheen of houd je het op het simpele zwart? Keep it up!

@Puma: je had het al op MSN laten zien, maar die screen met de bank had ik nog niet zien. Het pwnd in ieder geval über, ik kijk uit naar je ingame plannen :D

Link to comment
Delen op andere websites

oja....sorry puma...mooie bank, vind het wel een mooi design. ook een leuke beer ^_^

@ timske: ik ben bezig om hem ingame te krijgen,

@ Galiorix: ik zou niet weten wat voor een texture ik er overheen moet gooien.

btw... Tegenwoordig heeft het woord uitsluitend betrekking op een vuurwapen met een relatief lange loop. Er zijn twee soorten wapens die beide geweer worden genoemd maar die onderling heel verschillend zijn.

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Geweer

het is geen geweer ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

@Gangsta: Érg mooi gemaakt, lekker high poly ook, misschien iets overdreven? :clown:, alleen die texture die op hout lijkt(wat het misschien ook wel is en moet zijn?) vind ik niet zó super.

@Galiorix: Super man, de geluiden passen er erg goed bij, wel jammer dat Spongebob niks doet, misschien dat je er een geluidje achter had kunnen plakken dat hij iets heel droogs zegt met die rot stem xD zo van "ben er klaar voor, ben er klaar voor, ehehehehehe!" You know..

@game~skater: Op jou comment ik niet, jij comment ook niet op anderen :N:zz:. Als je denkt dat je de enige bent die het leuk vind als je iets over zijn model zegt, en op anderen niet comment, dan hoef je van mij(en ik hoop vele anderen) ook geen commentaar te verwachten, daar ben ik heel simpel in. Mooi gemaakt, erg veel in detail uitgevoerd, alleen zoals Puma al zei, het deel bij de trekker is te dik/breed, hoe je het noemen wil. Vooral dat de schroefjes in 3d zijn vind ik erg goed! Dat soort details zijn altijd mooi! Keep it up!

@Puma: Erg mooi gemaakt ook, alleen het is jammer dat alles zo vreselijk high poly is zonder dat dat hoeft(vooral de dingen die je ingame gaat zetten). Ik heb zo'n idee dat 3dSMax crasht doordat hij bugged door Sketchup(zoals Zmodeler bij mij een keer je model vernaaide, toen ik dat ene model importe, alleen dan wat erger waardoor hij dus crasht). Je Teddy vind ik erg cool gemaakt, maar ook weer super high poly zonder dat dat echt nodig is.

@Timske: hetzelfde geldt voor jou als voor game~skater :zz:. Leuk gemaakt, alleen ik kan me herinneren dat ik dat bord ergens anders ook heb zien staan, misschien bij een andere mod ofzo? De paal ziet er misschien ietwat textureloos uit(weet niet hoe het er uit ziet van dichtbij, maar goed), verder eigenlijk niets op aan te merken.

Ik ben sinds het einde van de vakantie bezig met een (oud)model van Nickonly af te maken, een model dat sommigen van jullie al eerder hebben gezien op dit forum. Ondertussen heb ik zo ongeveer elke poly wel een beetje verplaatst volgens mij. Textures zijn allemaal nog very WIP, als ik alles getextured heb en de ruwe vormen klaar heb, ga ik het nog wat meer gritty maken enzo, meer slijtage(aan zowel de binnen als buitenkant) en alsof hij al een tijdje buiten staat waardoor het metaal een beetje van kleur veranderd is op sommige plekken.

Ruwe vorm van de zijkant heb ik van een getekend plaatje van internet gehaald, en zo'n beetje alles aangepast(niks geript dus, alleen voor de vorm enzo), en er komen op bepaalde plaatsen nog wat tekens enzo doorheen, dus daar moet je niet op letten.

Let ook niet op die zwevende brandstoftank aan de rechterkant naast het vliegtuig, dat is dus nog de oude low poly versie(onder de vleugel hangt de nieuwe :puh:). Het vliegtuig is een Hercules C-130, licht aangepast zodat b.v. de laadklep en het landingsgestel in SA normaal zal werken, in de laadruimte kunnen ongeveer 3 Patriot's(welke natuurlijk verbeterd worden), en met wat rijkunsten kun je er misschien nog net een Rhino in kwijt met 2 Humvee's erbij. Genoeg geleutert, plaatjes!

Hercules1.jpg

Hercules2.jpg

Hercules3.jpg

Hercules4.jpg

Hercules5.jpg

Hercules6.jpg

Hercules7.jpg

Hercules8.jpg

Hercules9.jpg

Polycount: 12173 polygons ofwel 20136 triangles(alle quads x 2), en da's nog maar de helft van het vliegtuig :puh:. Natuurlijk is dit vliegtuig exclusief voor GLD.

Comments aub!

EDIT: Langste post van mij ooit! :D

EDIT2@hieronder: Thanks :puh:, en @game~skater: Maakt niet uit, en ook jij bedankt, en inderdaad, hij gaat de Andromada vervangen.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...