Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

sorry mythbuster,

was een beetje over enthousiast voor wat jullie zouden zeggen vandaar dat ik het zo snel mogelijk wilde posten.

maarja...

@ mythbuster: het is een super straks vliegtuig 8) ik neem aan dat hij de Andromeda gaat vervangen?

@ timske: is een mooi bord, misschien kan je een ghost car scm mod maken zodat er dan ook een auto het water in rijd als je er langs komt :bonk:

bedankt voor jullie comments trouwens :)

Bewerkt: door game~skater
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

rofl... leuk bordje, Timske :puh:

damn strak vliegtuig Mythbuster! :)

Puma... altijd lachen, die mods van jou! :schater: misschien zou je een Teddymobiel of een Teddyfoon moeten maken? :puh:

@ Kees hieronder... f*ckin sweet... :dans:

Edit:

ik heb in ongeveer een dag een motor in elkaar geflanst, en zoals jullie mss onderhand wel weten begin ik met niks. :puh: hij is trouwens nog WIP:

post-46559-1221135867.png

post-46559-1221135935.png

post-46559-1221135984.png

post-46559-1221136062.png

post-46559-1221136196.png

post-46559-1221136293.png

post-46559-1221136381.png

post-46559-1221136673.png

Bewerkt: door Siriouz
Link to comment
Delen op andere websites

ben er weer mee verder gegaan :D

niewerenderbt7.jpg

helaas geen bump map's dat werd op een of t andere manier heel lelijk. en ik heb ook niet voor alle textures een bump.

Galiorix xD spongebobe rules :D

gansta :O nice besoeka mooie glimmende textures ook en een super mooi hoog tetail model. klasse man

siruouz mooie motor sekers mooi gedaan voor een sketchup model ook klasse werk

puma heele mooie bank en leuke teddy hoe heb je die mooie vormen in sketchup gemaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

@ Siriouz: vette motor, ziet er een beetje uit als zo'n batman motor. echt mooi :tu:

@ kees1991: strak tempeltje, alleen die brug ziet er niet bepaalt stevig uit, voor de rest is ie wel heel mooi :tu:

ik had een vraagje of iemand mijn pistooltje ingame wilt zetten, van die tuts snap ik echt niks van :?

alvast bedank ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@ kees1991: strak tempeltje, alleen die brug ziet er niet bepaalt stevig uit, voor de rest is ie wel heel mooi :tu:

het is ook de bedoeling dat de brug er niet stefig uit ziet. het is allemaal oud en verrot.

nog vergeten te seggen maar de planten chit heb ik niet zelf gemaakt. dat kan ik niet en ze koomen uit tomb raider.

ben nog niet hellemaal terveden over de daken. het past niet echt bij het geheel.

niewetempelgi0.jpg

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

@ Martijn, ga eens heel snel UVW mappen en Photoshoppen :7. Deze textures zijn nogal heel erg lelijk, je verneukt zo heel je model. Je moet gaan werken met dirt maps enz... Je kan beter zelf textures maken als je het kan.

Serieus, mooi motertje :O.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon een plat dak met een ingedrukt bruin stuk in 't midden, net zoals op de zijkanten van 't dak? Het is maar een suggestie, verder gaaf model, het enigste minpuntje wat ik zie is eigenlijk de texture op de grond, die wel een beetje érg duidelijk herhaald wordt :puh: . Verder übernaiz model, wat ga je er op het eind mee doen?

Siriouz, mooi motortje, alleen een beetje érg low-poly. Misschien zou je eens kunnen proberen om het model wat highpolyer te maken met meer details en 'echte' textures. De voorband ziet er een beetje erg dun uit, misschien dat je die wat dikker kunt maken. Verder ziet het er wel goed uit, volhouden dus.

Van mijn kant weer een variatie met mister Teddy, misschien krijgen jullie al een beetje idee wat ik ermee wil gaan doen.

teddylicght22mu8.jpg

:sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@Kees: geweldige tempel, mooi gedaan! Alleen zou ik de mapping grootte van de textures op een grotere schaal zetten want het wordt nu eigenlijk veel te veel herhaald... Verder subliem model werk, keep it up!

@Siriouz: leuke motor, alleen zoals Stefan al zei, misschien wat low-poly. Ben benieuwt naar het uiteindelijke ontwerp.

@Puma: Kicked ass, had ik al op MSN gezien en had er al op gereageert. Zal wel weer een pwnage modificatie worden. Keep it up, genius!

Check dit:

Mensen die (elektrische) gitaar spelen, zullen deze geweldige gitaar wel herkennen, het is een B.C. Rich Draco. Rond de 19000 poly's.

Link to comment
Delen op andere websites

@puma: leuke idee...wat gaat ie vervangen? en die texture op die poot ziet er wel een beetje vaag uit...voor de rest is ie echt heel mooi :tu:

@Galiorix: sinds wanneer speelt Tommy gitaar?, misschien zou je er ook V rock op kunnen zetten ofzo. echt vet... net als die spongebob, maar dan net iets vetter :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ben nog niet hellemaal terveden over de daken. het past niet echt bij het geheel.

niewetempelgi0.jpg

Ziet er leuk uit, alleen textures zijn fucked up.

Je moet geen gta textures gebruiken, die zijn te klein en niet realistisch.

Kijk eens rond op cg-textures hier staan high res textures.

Niet seamless, maarja je kan ook niet alles hebben.

Zal er stuk leuker uit zien, en probeer eens wat te doen met de lighting, realistische lighting en shadows enzo.

Keep it up.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice gieter, vergeet de plantanbak niet te smoothen :puh: . Vergeet Tommy geen peuk te geven, ik kijk uit naar het filmpje :D !

*plaatje*

Dat beertje doet me denken aan dat beertje van Mr. Bean :dans: .

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuw projectje gestart.

Het idee is om een straat te maken, en die proberen zo realistisch mogelijke lighting en textures te gebruiken.

Het eerste deel van een huis dat er gaat komen.

house1zq1.jpg

Het zal een gebouw worden met meerdere verdiepingen.

Hier zit ongeveer een uurtje werk in.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...