game~skater Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) sorry mythbuster, was een beetje over enthousiast voor wat jullie zouden zeggen vandaar dat ik het zo snel mogelijk wilde posten. maarja... @ mythbuster: het is een super straks vliegtuig ik neem aan dat hij de Andromeda gaat vervangen? @ timske: is een mooi bord, misschien kan je een ghost car scm mod maken zodat er dan ook een auto het water in rijd als je er langs komt bedankt voor jullie comments trouwens Bewerkt: 10 september 2008 door game~skater
Siriouz Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) rofl... leuk bordje, Timske damn strak vliegtuig Mythbuster! Puma... altijd lachen, die mods van jou! misschien zou je een Teddymobiel of een Teddyfoon moeten maken? @ Kees hieronder... f*ckin sweet... Edit: ik heb in ongeveer een dag een motor in elkaar geflanst, en zoals jullie mss onderhand wel weten begin ik met niks. hij is trouwens nog WIP: Bewerkt: 12 september 2008 door Siriouz
kees1991 Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 ben er weer mee verder gegaan helaas geen bump map's dat werd op een of t andere manier heel lelijk. en ik heb ook niet voor alle textures een bump. Galiorix xD spongebobe rules gansta :O nice besoeka mooie glimmende textures ook en een super mooi hoog tetail model. klasse man siruouz mooie motor sekers mooi gedaan voor een sketchup model ook klasse werk puma heele mooie bank en leuke teddy hoe heb je die mooie vormen in sketchup gemaakt?
game~skater Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 @ Siriouz: vette motor, ziet er een beetje uit als zo'n batman motor. echt mooi @ kees1991: strak tempeltje, alleen die brug ziet er niet bepaalt stevig uit, voor de rest is ie wel heel mooi ik had een vraagje of iemand mijn pistooltje ingame wilt zetten, van die tuts snap ik echt niks van alvast bedank
kees1991 Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 (bewerkt) @ kees1991: strak tempeltje, alleen die brug ziet er niet bepaalt stevig uit, voor de rest is ie wel heel mooi het is ook de bedoeling dat de brug er niet stefig uit ziet. het is allemaal oud en verrot. nog vergeten te seggen maar de planten chit heb ik niet zelf gemaakt. dat kan ik niet en ze koomen uit tomb raider. ben nog niet hellemaal terveden over de daken. het past niet echt bij het geheel. Bewerkt: 12 september 2008 door kees1991
S-te-Fan Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 (bewerkt) @ Martijn, ga eens heel snel UVW mappen en Photoshoppen . Deze textures zijn nogal heel erg lelijk, je verneukt zo heel je model. Je moet gaan werken met dirt maps enz... Je kan beter zelf textures maken als je het kan. Serieus, mooi motertje :O. Bewerkt: 12 september 2008 door stefaneke
Puma Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Gewoon een plat dak met een ingedrukt bruin stuk in 't midden, net zoals op de zijkanten van 't dak? Het is maar een suggestie, verder gaaf model, het enigste minpuntje wat ik zie is eigenlijk de texture op de grond, die wel een beetje érg duidelijk herhaald wordt . Verder übernaiz model, wat ga je er op het eind mee doen? Siriouz, mooi motortje, alleen een beetje érg low-poly. Misschien zou je eens kunnen proberen om het model wat highpolyer te maken met meer details en 'echte' textures. De voorband ziet er een beetje erg dun uit, misschien dat je die wat dikker kunt maken. Verder ziet het er wel goed uit, volhouden dus. Van mijn kant weer een variatie met mister Teddy, misschien krijgen jullie al een beetje idee wat ik ermee wil gaan doen.
Galiorix Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 @Kees: geweldige tempel, mooi gedaan! Alleen zou ik de mapping grootte van de textures op een grotere schaal zetten want het wordt nu eigenlijk veel te veel herhaald... Verder subliem model werk, keep it up! @Siriouz: leuke motor, alleen zoals Stefan al zei, misschien wat low-poly. Ben benieuwt naar het uiteindelijke ontwerp. @Puma: Kicked ass, had ik al op MSN gezien en had er al op gereageert. Zal wel weer een pwnage modificatie worden. Keep it up, genius! Check dit: Mensen die (elektrische) gitaar spelen, zullen deze geweldige gitaar wel herkennen, het is een B.C. Rich Draco. Rond de 19000 poly's.
game~skater Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 @puma: leuke idee...wat gaat ie vervangen? en die texture op die poot ziet er wel een beetje vaag uit...voor de rest is ie echt heel mooi @Galiorix: sinds wanneer speelt Tommy gitaar?, misschien zou je er ook V rock op kunnen zetten ofzo. echt vet... net als die spongebob, maar dan net iets vetter
Puma Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Nice gieter, vergeet de plantanbak niet te smoothen . Vergeet Tommy geen peuk te geven, ik kijk uit naar het filmpje !
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 ben nog niet hellemaal terveden over de daken. het past niet echt bij het geheel. Ziet er leuk uit, alleen textures zijn fucked up. Je moet geen gta textures gebruiken, die zijn te klein en niet realistisch. Kijk eens rond op cg-textures hier staan high res textures. Niet seamless, maarja je kan ook niet alles hebben. Zal er stuk leuker uit zien, en probeer eens wat te doen met de lighting, realistische lighting en shadows enzo. Keep it up.
Flashingdemon666 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Nice gieter, vergeet de plantanbak niet te smoothen . Vergeet Tommy geen peuk te geven, ik kijk uit naar het filmpje !*plaatje* Dat beertje doet me denken aan dat beertje van Mr. Bean . Bewerkt: 13 september 2008 door warrock_123_321
Puma Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Eerste poging tot character-modeling met Sketchup: Eddie Egghead Ik heb dit rare hoofd gebruikt als basis van de hoofdtexture. De ogen heb ik ook ergens van internet geplukt.
Timske Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Wouw Puma da is mooi gemaakt, alleen het hoofd opzich is best lelijk Maar het is wel grappig hoor Ga je zoiets ingame zetten?
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Een nieuw projectje gestart. Het idee is om een straat te maken, en die proberen zo realistisch mogelijke lighting en textures te gebruiken. Het eerste deel van een huis dat er gaat komen. Het zal een gebouw worden met meerdere verdiepingen. Hier zit ongeveer een uurtje werk in.
Recommended Posts