Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Veel succes met je modelling project Gizmo... Ga jij maar modellen gaan wij modden ^^. Ziet er mooi uit. Ik zou zoiets ook wel willen doen maar ik heb nooit zin om zoveel werk in een project te stoppen met gedetailleerde dingen :puh:.

Voertuig voor een mogelijke mod voor Battlefield Heroes.

Leopard_2_Cartoon.PNG

Ik wil hem zelf proberen te skinnen. Dat is ook een reden waarom ik hem heb gemoddeld. Om te leren skinnen :D.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hi,

Vanmorgen heb ik dit gemaakt, heb er in totaal misschien drie uur aan gewerkt. Klik op onderstaand plaatje om in zo'n 20 stappen te zien hoe ik het gedaan heb. Ja, het is dus met Sketchup gedaan.

face24dz7.jpg

Comments :D

>>> Door DaBeast: Samengevoegd: Losse renders van models kunnen in het Show jouw models topic geplaatst worden.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

@Puma,

Dude voor een Sketchup model ziet hij er echt niet verkeerd uit! Knap. _O_

@Gizmo,

Ziet er mooi uit. Heb je de bovenkant (groene gedeelte) met de line tool gemaakt en dan geëxtruded?

@Stefaneke,

Ik vond die ene rode tank veel mooier, maar ik begrijp dat je deze ingame wilt zetten. Ziet er grappig uit.xD

@Kees,

Waarom gebruik je de mr. daylight system niet? :Y Textures zijn wat minder idd, maar je model ziet er toppie uit!

KUTGW iedereen. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

@Gizmo,

Ziet er mooi uit. Heb je de bovenkant (groene gedeelte) met de line tool gemaakt en dan geëxtruded?

Zo heb ik het eerst gemaakt alleen toen kreeg ik rare errors op me model, dus heb ik het daarna vanuit een box gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

@kees,

Zoals ik al eerder zei: echt super mooi gemaakt. Lijkt net op een Tomb Raider level.xD :tu:_O_

@Galiorix

Whahahaha meesterlijk! _O_ Z'n tong ziet er echt vet gemodelleert uit! :Y Alleen vliegen die plantenbakken. KUTGW! _O_ _O_

Ik vindt die Rocket Launcer ziet er tof uit! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

sorry puma normaal vind ik je models wel mooi en leuk. maar als je een hooft wil maken gebruik dan gewoon 3d max want dit ziet er echt niet uit.

mrsunpd4.jpg

stefan weet al wat ik van zijn model vint :) allen ik wist niet dat je battlefield heroes kon modden.

ow ja en stefan wat is dirt map?

gangster bedankt voor de tip ik vint het er zo veel mooier uit zien. ik ben er nog niet helemaal teverden over maar alles hier is nog wip.

gizmo jij ook bedankt ik ga zeker andere textures doen. mooi begin trouwens ziet er erg strak uit.

ik zoek trouwens nog een optie in 3d max waarmee ik textures kan brushen. bestaat dat ?

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Kees, dat is echt gewoonweg über.

Alles ziet er leuk en kleurrijk uit en er hangt nu al een echt Tomb Raider sfeertje, waar het hele plaatje profijt van heeft. De omgeving ziet er ook heel erg gaaf uit, maar ik zou wat meer struikgewas of gewoon gras rondom het gebouw plaatsen, aangezien zulke gebouwen meestal worden gebouwd bij een oase en het langs de rivier ook altijd best groen is. Keep it up!

>>> Door DaBeast: Er mag gezegd worden dat ik best meer van dit soort rates van andere mensen wil zien..<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...