Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

ow ja en stefan wat is dirt map?

Dirt map is dat je door middel van een mask een extra texture bovenop je normale texture toevoegd. Hierdoor ben je eindelijk van die schone conrete textures af. Wat je nu hebt lijkt bijvoorbeeld niet of het al 3000 jaar bestaat, maar dat het een net nieuw gebouwde replica is. Met dirt map kan je de wanden/vloeren/plafonds smerig en oud laten lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Kees: nice, leuk sfeertje hangt er. Alleen zou ik de grond texture nog wat groter mappen want het wordt nu nog steeds véélste veel herhaalt. Verder zien de models er subliem uit en ook je render setup is goed. Keep it up!

@Gizmo: über, moet ik zeggen. Het detail gehalte is ongekend en alles ziet er super mooi uit. Eigenlijk heb ik er niks op aan het merken, ik ben enorm benieuwt naar nieuwe updates en de uiteindelijke render. Ook jij, keep it up!

@Puma: ziet er niet verkeerd uit, maar toch ziet het er niet uit als één geheel...

@Stefan: Ziet er leuk uit, niet high poly ofzo maar dat heeft ook een reden. Ben benieuwt naar je skinning en eventueel je ingame screens, als je hem in Battlefield gaat zetten.Keep it up!

Yeah, rock on!

Screw this....

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

normaal rate ik hier bijna nooit, maar bon :D

Galiorix: ziet er echt vet cool uit! de animatie gaat mooi met de muziek mee, het lijkt bijna of ie echt speelt :puh:

het ziet er echt mooi uit, en is een lekker stereotiepe lift/hal zoals in de meeste films/strips/animatiefilms _O_

@ Kees: Meesterlijk! die laatste screen ziet er zo über uit! het ziet er echt allemaal prachtig uit, alleen vind ik, zoals al gezegd is trouwens, dat er wat meer flora rond mag, waardoor het een lekker oase sfeertje uitstraalt. nu ziet het er allemaal wat minder bewoond uit met de woestijn, maar met bijvoorbeeld een grasveldje naast en wat boompjes met een padje door, zou het er nóg beter uitzien. ^_^

Gizmo: ziet er ook weer prachtig werk uit :Y kan niet wachten op de uiteindelijke screens. mooi gedetailleerd, symmetrisch en verzorgd. niet veel op aan te merken eigenlijk ^_^

wel een klein dingetje: misschien moet je ook eens de andere mensen hun werk hier raten, dat doe je namelijk zo goed als nooit. en ik ben niet de enige die dat vind..

Updeet

Rate nou ook is andermans models.

mvg, Senne

Link to comment
Delen op andere websites

Gizmo rate niet omdat hij dit topic ziet als een model show topic (duh....). Hij hoeft helemaal niet een reactie te geven want hij is dat niet verplicht en daarom doet hij dat niet. Hij is gewoon te lui of heeft iets beters te doen dan te reageren op ieders model wat er in zijn ogen soms best n00bies uitziet :7. Dus ik zeg: Laat hem toch.

@ Martijn: Ik vind die palmbomen zooo onrealistisch dun. Daar moet je echt iets aan doen. Je mag er ook gerust een andere textuur met een alpha map op gooien. En hebbie Mental Ray gebruikt? die belichting ziet er in ieder geval heel goed uit :). Verder kan je de smoothing groups op de stenen nog wat aanpassen en realistisch water installeren in plaats van een texture. Voor de rest is de achtergrond nogal leeg en dat is jammer. Het zou heel erg cool zijn als je ook nog eens wat vegetatie eromheen zet. Dat laat het er prachtig uitzien ;).

@ Gialorix, De hand van Tommy gaat goed heen en weer op de maat van de muziek. Dat heb je heel erg knap gedaan. De volgende stap die je kan nemen is het wegwerken van die omgekeerde faces die je zien als Tommy z'n gitaar aanslaat. En laat hem er een beetje bij swingen :). Of op zijn minst met z'n voet tappen :7. Als je dat doet ziet het er echt uber uit. KUTGW man :D.

@ Gizmo, ERg mooi, het is lekker gedetailleerd. Geen repitieve ramen ofzoiets. Het ziet er heel erg mooi uit ;). Laat eens een wire zien en/of een render waarin je models van dezelfde kleur zijn :).

BTW, het is zomer en het heeft vanacht gevroren xD.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt te zien dat het een bunker is.. In eerste instantie dacht ik dat het een of ander logo was dat op z'n zij lag, totdat ik je tekst las. Dit is het interieur van een bunker, neem ik aan..? Bij een bunker denk ik namelijk eerder aan iets als dit..

Probeer wat tuts te volgen op het internet, gewoon even Google'n en je vindt er genoeg; daar leer je nog het meeste van.

Bij mij op school zijn over een week ofzo weer AGB-verkiezingen (soort van leerlingenraad). Ik werd voor één van de partijen gevraagd om de hele grafische reutemeteut te ontwerpen. De partij heet "SW!TCH" en heeft als logo het iPod Shuffle-logo. Dit log heb ik samengevoegd met het woord "SW!TCH", waarbij ik "W!TC" boven het logo heb gezet, het gehele woord in het Apple-font. Verder nog wat gemodeld, uitgetrokken en gesmooth. Dit rolde eruit als resultaat:

ronduitgertrokkenrondswub8.jpg

De uiteindelijke poster en flyler zal ik in 't graphics-subforum posten, wat me meer dan logisch lijkt. Dit was gewoon een losse render van het logo, gemaakt in Sketchup.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Pum, iz een mooi logotje :D. Niet veel aan op te merken. Alleen moet ik zeggen dat die dingen veel beter in 3dsmax gaan. Maarja, jij bent sketchup pro so it doesn't matter.

@ Gizmo, ten eerste heeft die flikker hem gemaakt in Sketchup waar je geen turbo of meshmooth hebt. Ten tweede wil ik je ff laten weten dat ik ook vaak meshmooth gebruikt (wel met smoothing groups aangevinkt) Ik ben atm bezig met een werke waar ik veel meshmooth gebruik :). BTW, heb je die video auto modelling tutorial van jouw al eens afgekeken :7. Je zei ooit dat ie 12 gb groot was xD.

(hoopt dat DaBeast vandaag geen slechte dag heeft)

>>> Door DaBeast: Mompelt...<<<

Panther_Tank_2.jpg

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Moet ik dat "flikker" opvatten alsof ik irritant goed met Sketchup ben :7 ?

Wauzie, geweldig model. Ik kan de animatie al horen rinkelen (bij wijze van spreken natuurlijk :7 ). Hoeveel poly's heeft'ie momenteel, en is dit nog steeds het model dat je gebruikt om te 'leren' skinnen? Keep't-up, dude!

Link to comment
Delen op andere websites

Kick-ass tank Stefan, ziet er echt super uit! Ik kan er eigenlijk weinig op aanmerken, behalve dat 'ie fucking geil is =O

@Puma: Mooi logo, leuk uitgevoerd. De smooth doet de tekst veel goed, het ziet er lekker high poly uit. Weinig over te zeggen eigenlijk...

@Dutchgod: Niet verkeerd voor een eerste keer, ben benieuwt wat je er aan gaat toevoegen of aanpassen ^_^ Hopelijk ga je het programma langzaam ontdekken en als je veel oefent en models maakt, wordt je misschien wel net zo goed als onze sketchup-god hier, Puma :D Keep it up!

Het is een soort preview voor een filmpje waar ik mee bezig ben. Het wordt in ieder geval gerendert met Mental Ray, tot nu toe heb ik 5 verschillende camera's en het zouden er goed nog meer kunnen worden :7 Auto is niet door mij gemaakt, later zul je zien dat 'ie gerigged is, ook dat is niet door mijzelf gedaan. Materials en alle andere zooi uiteraard wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...