Gangsta Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 @Stefaneke, Damn, dat ziet er mooi uit! De voorkant ziet er wel wat leeg uit. Ik hoop dat er dit keer wel textures op komen en niet zoals je vorige (niet die kleine) tank untextured is. @Galiorix, Ik vind hem wel mooi, alleen denk ik dat het beter is als je bij Athmospheres & Effects een Volume Light toevoegt. =) Waarom gebruik je BTW de Mr. daylight system niet? Als je daarna ook Final Gather enabled ziet het er veel vetter uit volgens mij. KUTGW!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 @Stefaneke Een erg mooie tank, veel details, en een strakke afwerking. Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. @Galiorix Het ziet er vet uit, ik kijk uit naar het filmpje. @Gangsta Toen ik het eerste plaatje zag, dacht ik even een foto te zien. Prachtig! En dat mannetje, ga je daar nog een animatie bij maken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) @Gangsta: Kicked ass, ik zie dat je met particles bezig bent. Ik heb het Mr. Daylight system wel aan staan alleen de auto rijd net tussen een muur Render tijd met Final Gather wordt echt gruwelijk hoog, dan zou het onmogelijk zijn om een heel filmpje te renderen. Ik ga nog een beetje kloten met de Volume Light, dan krijg je een mooie licht kegel. Bewerkt: 23 september 2008 door Galiorix Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 (bewerkt) Kheb zitten kutten met materials. Ik heb 2 textures gebruikt. @ Gansta, Je brug owned . Bij je poppetje zitten de particles ook goed in elkaar. Laat je Particle View eens zien . Nu ga ik m'n boek weer verder lezen over Mental Ray ^^. Bewerkt: 25 september 2008 door stefaneke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chris_lolwut Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 Moet toch iets he Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) Dag menschen, eerst maar is die comments, daarna krijgen jullie weer wat leuks te zien. @Galiorix: Daaamn.. doet me zóóó denken aan Christine(voor de mensen die die film niet gezien hebben, YouTube weet het!). Het poppetje is misschien ietsjes te klein(hij lijkt trouwens op the Truth.. doordat ik een rode band op z'n hoofd lijk te zien), en misschien je baksteentjes iets te groot. Verder echt uber. Ik kijk nog steeds uit naar het filmpje. @Gangsta: Het model ziet er verschrikkelijk realistisch uit, qua model lijkt hij wel exact hetzelfde als de echte. Misschien dat de texture van de stenen iets te grijs is. En you need gebouwtjes op de achtergrond! Alleen ehm, die raket is een beetje te groot voor die raketlanceerder dinges... @Stefan: echt uber vet enzo(zoals ik op MSN al zei ), alleen je had de stenen en het gras net boven het water er iets meer moeten laten uitzien alsof dat water al jaren op die hoogte er tegenaan staat. Dat het daar iets meer afgeslepen is. Nu lijkt het een beetje alsof er sinds gisteren een overstroming is ofzo . @Chris: Erg goed gelukt, je voorkant lijkt alleen een beetje langgerekt, vooral de lichten. Tot nu toe zien je textures er ook goed uit, alleen je velgen lijken alsof het een erachter geplakt plaatje is Zal wel aan mij liggen. En comment nou eens op anderen! Anyway, nu mogen jullie kwijlen... Hoeft niet, maar ik vind de lijnen van deze wagen gewoon verschrikkelijk mooi . Vandaar dat ik ook geen poging doe/heb gedaan zelf de hele body te maken, want dat lukt mij sowieso niet zó perfect als hij nu waarschijnlijk is(en m'n blueprints kloppen totaal niet met het model ). Anyway, de body komt dus uit een ander spel: Test Drive Unlimited, maar ik heb zelf alle zooi aan de onderkant gemaakt (motor, ophanging(minus de remschijven, die komen ook uit TDU) en bladiebladiebla), Het dak is ook zelf gemaakt, en het interieur komt gewoon uit TDU, waar ik de kleurtjes aan toe moest voegen. Let niet op de shading enzo(die willen op de onderkant sowieso nog niet goed komen die TDU models deden al moeilijk sinds ik er ooit aan begonnen ben! ), en ik weet dat de velgen nog niet groot genoeg zijn en bla bla bla. Genoeg gepraat, pics!: Nog erg WIP... Comments plz ! @hieronder: Thanks, en ja hij is voor GTA, GLD om precies te zijn. Het dak kan zoals Galiorix al zei, niet dicht. Een dingetje: Ik heb meer aan die auto zelf gemaakt dan dat uit TDU komt. Alles(en dan nog een groot deel) wat grijs is, heb ik gemaakt namelijk. Zulke wagens worden ingame gebruikt om mee te stunten, dus de onderkant en motor zul je wel degelijk zien. @Gizmo daaronder: Hij komt inderdaad ingame, in GLD wel te verstaan. Overigens is hij nog lang niet klaar, maar ik zal er eens over denken om er een mooie screen mee te maken als hij klaar is. Bewerkt: 11 oktober 2008 door Mythbuster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2008 @Mythbuster: Het ziet er prachtig uit echt waar. Is het voor in een game? GTA? Maar als het in een GTA komt kan dat dak dan ook open en dicht? of is dat weer SCM-Vereist? Achja het ziet er prachtig uit bij elkaar. Hoewel bijna alles vanuit TDU komt. Maar waarom heb je eigenlijk die onderkant bewerkt? Als je rijd zie je er toch weinig tot niks van? :klap: KUTGW :klap: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2008 Je ophanging is echt über mooi gemaakt, Myth. De kap ziet er goed uit, past goed bij de rest van het model. Keep it up! @Zamg0d1: het dak wordt gewoon een extra. D.w.z. dat het dak er de ene keer wel op zit en de andere keer niet. Het dak kan niet open klappen o.i.d. , dat is onmogelijk om te doen in de GTA engine. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) @ Chris, FerryN zij tegen mij dat je je voertuigen in een game zet waarvan ik de naam nu niet meer weet . Zoet er zoet gast . Mogen we een screen zien die wat meer diepte bevat? (daarmee bedoel ik dus een screen van schuin voorkant ofzoiets net zoals cookiemonster heeft gedaan en niet van de zijkant). De textures heb je toch ook zelf gemaakt? Dat is iets wat ik heel graag wil leren . Photoshoppen . @ Cookiemonster (damn, ik blijf je zo noemen ), () \/\/ |\| 3 |). Ik vind de body van de auto er ook heel erg mooi uit zien . Er zijn natuurlijk mankementen, maar die heb je zelf al genoemd. Maar als deze auto in GLD komt, doe er dan wat fatsoenlijke belichting bij... (of moet ik uhm in bf2 zetten ) @ Gialorix, wanneer komt je eiland nou af . En dat over dat ene dak waar je het net over had ja dat dak ja dat kan wel . Je moet gewoon wat beter kunnen modden dan de gemiddelde modder maker . Bewerkt: 4 oktober 2008 door stefaneke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 Nieuwe klein projectje. Heb mijn usb stick die ik voor school gebruik nagemaakt. Deze om precies te zijn. Hier is hij: Bovenkant Onderkant Ingeschoven Wire 1 Wire 2 Wire 3 Hier uit bestaat hij dus Comments Gangsta Je brug ziet er mooi uit, de lighting is ook erg goed gelukt. Ga je er nog meer mee doen? Zoals auto's maken voor op de brug of een stad of iets in die richting? Ga zo door. Je RPG ziet er trouwens ook goed uit, leuk gedaan. Stefaneke Ziet er leuk uit. De materials zijn aardig realistisch, alleen jammer dat er geen lighting is. (iig niet merkbaar) Chris_lolwut Ziet er leuk uit, zover ik kan zien ook aardig acuraat. Ben verder niet gaan vergelijken met een echt 350z om de kleine details die niet kloppen eruit te halen. Neem aan dat hij voor gta is? Aangezien hij zo lowpoly is. Zoja, zou hem best wel ingame willen zien. Good luck. Trouwens, had handvat ziet er uit als een texture, klopt dat? Mythbuster Wat ga je er precies mee doen? komt hij ingame? Zoja, wil ik binnenkort wel eens screens zien. =) Voilá ik heb gecomment, zijn jullie nu blij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) LET'S PARTY Gizmo REAGEERT . Hou je het simpel deze keer? Ziet er iig heel erg mooi uit. Ik kan me voorstellen dat je wat meer geavanceerdere materials gaat gebruiken + Vray. We zullen zien. Ik kijk serieus uit naar het eindresultaat. Want als jij eenmaal met materials en Vray aan de slag gaat... En ik heb inderdaad alleen een omni gebruikt . Ik heb inmiddels al een veel mooiere scene ^^. Die ik gebruik bij een battle. Het ging voornamelijk om het material. Heb mijn model een stuk realistischer proberen te maken door wat anatomie te bestuderen. Bewerkt: 5 oktober 2008 door stefaneke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Verrie naize, niks op aan te merken eigenlijk, gewoon pure ownage. Ojah, z'n stropdas komt onder z'n jasje door. Nu ikke. Rond 12u mee begonnen, nu zo ongeveer af. Gaat ingame, naar niet in SA. Ook niet in een andere game. Rara? Een nieuwe game! Welke? Tombed.. Ingame zullen er nog verschillende objecten worden toegevoegd als bomen, struiken, rotsblokken en meer... More to come ! Bewerkt: 5 oktober 2008 door Puma Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 De cirkels zijn allemaal errors in je model. Hij is dus niet goed. Show je wire eens dan kunnen we zien waar de fouten zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 Sketchup Daar kan ik niks uithalen. Sketchup zit anders in elkaar. Het zijn iig bugs, probeer het kwijt te raken. Probeer het zo te krijgen als die bergen. Allemaal vierkantjes zegmaar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts