Gangsta Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 @Puma, Het ziet er mooi uit, alleen toch wel jammer van die kleine bugjes. Ik weet niet of het met Sketchup kan; maar misschien als je die lijnen even weghaalt het probleem ook opgelost is. Verder ziet het er leuk uit, alleen linksonderin zit het een beetje ingedeukt.. Rate: 7,5/10 @Stefaneke, Very nice! Ziet er echt vet uit. Eigenlijk niks aan toe te voegen omdat het ingame gaat (toch?). Zoniet; meer details op de schoenen en de bovenkant van zijn lichaam. Maar textures kunnen ook hun werk doen natuurlijk. 8,5/10 @Gizmo, Toevallig heb ik precies dezelfde USB. Als ik mijn USB met jou model vergelijk zijn er geen verschillen. Nog alleen een mooie material toevoegen & een mooie render maken toch? 8,5/10 Bowlinghal: Rendertijd (Quadcore Q6600 @ 2,4 Ghz): 10 minuten. Poly's: 450000 Gebruik gemaakt van: Mental Ray Het is nog WIP. Er moeten nog een paar dingen opnieuw worden gemoddelt. Alles heeft ook gewoon details, dus de bowlingballen hebben gewoon 3 gaatjes waar je je vingers in kan stoppen etc.. Ook andere kleine details later nog.. Ik hoop dat ik volgende week alles af heb.. Voor nu:
gta-pilot Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Dat model zit goed in elkaar hoor Hij heeft elleen de textures niet goed aangebracht.
MFCL Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 *plaatje van bowling baan* very nise gangsta als je dit ooit in sa gaat zetten doe het als interior plaats dan zoon geel pijltje hier:
S-te-Fan Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) @ Puma, de textures zijn goed gelukt. Ennuh.. je wire zuigt . Je moet het echt bij quads houden zoals Gizmo al zei. @ Gangsta, het is een beetje te donker om er iets fatsoenlijks uit te maken. De reflecties zijn goed gelukt. Alleen moet er wat meer refraction komen. @ MFCL, dat is een render. Ik denk niet dat je die zo ingame krijgt . Unit modelling is fun ^^. Bewerkt: 7 oktober 2008 door stefaneke
Puma Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Zeker naize bowlingbaan, Gangsta! Misschien kun je een leuke scene in elkaar knutselen met animatie waarbij iemand een strike gooit ! Hoe ziet het eruit in het licht? Stefaneke: Cewl, per vakje een gehaktbal ! Sketchup werkt niet met quads zoals 3ds, als je een plane tekent bestaat die standaard uit twee driehoekjes.. Ikke again, deze keer een palm: Ik kon geen goede texture vinden, dus heb ik deze als basis gebruikt voor de bladtexture.
MartyCeha Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Al een tijdje niet meer hier gepost Maar goed daar gaat ie: Puma: Zeker mooie palmbomen, mooie oplossing met de textures ook Je had alleen de schors wat ruwer kunnen maken (wat lichte uitsteekseltjes etc.) Ook je tempel ziet er goed uit. De foutjes wat Gizmo zei waren me niet eens opgevallen Stefaneke: Het is zeker naiz popputjuh, je bent volgens mij al een tijdje bezig met allerhande avatar poppetjes, niet? Gangsta: Die bowlingbaan heeft een lekker donker sfeertje en mooie reflecties, KUTGW Verder is er teveel gemoddeld om nog comments op te geven En dan kom ik weer eens met wat modelwerk Kwaliteit ietsjes afgenomen thanks to marvelous JPEG Bewerkt: 10 oktober 2008 door MartyCeha
S-te-Fan Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 LOL, dat is een britse soldaat uit de WOI . En ik ben inderdaad bezig met een Avatar mod voor Medieval II: Total War. @ Pum, lol volgens mij heeft een palmboom niet van dat soort bladeren . Je zou een van zo'n texture nemen en die dan uitvergroten. lijkt me iets realistische . @ MartyCeha, Wrm reflecteren de stenen . Ik heb nog nooit iets gezien van bakstenen die licht weerkaatsen als een spiegel . Ook zijn de schaduwen zo ontzettend donker. Maarja, het gaat om wat er in dat blikje zit. En de verpakking is met zijn reflectie aardig gelukt .
MartyCeha Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) @ MartyCeha, Wrm reflecteren de stenen . Ik heb nog nooit iets gezien van bakstenen die licht weerkaatsen als een spiegel . Ook zijn de schaduwen zo ontzettend donker. Maarja, het gaat om wat er in dat blikje zit. En de verpakking is met zijn reflectie aardig gelukt . Het zijn natgeregende straatklinkers, die weerspiegelen altijd enigszins Ik heb de texture van het blikje overigens zelf gemaakt (met paint ) En ik heb het zo donker gemaakt omdat ik maar geen passende achtergrond kon bedenken. Daarom staat Jup in de spotlights Bewerkt: 10 oktober 2008 door MartyCeha
EXIT Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 ben begonne aan dit dingetje, moet voledig uit zelf getekende onderdele bestaan
game~skater Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) @ MFCL: de baan vind ik echt mooi, alleen wat donker. misschien iets minder donker en iets meer kleur, dan issie echt helemaal goed @stefanneke: dat poppetje is wel vet, issie voor de neiuwe axe dry reclame? @ puma: je bomen zien er wel goed uit, misschien een beetje te schuin. de textuur vind ik wat minder, misschien kan je een andere vinnden @martyceha: ik vind je blikje toch wel wat hebben, misschien kan je wat meer op de textuur zetten, zoals de ingredienten ofzo. @uitgang: als het goed is teken je toch alles zelf of hoe bedoel je het dan? een nieuw klein project: een taxi bedrijfje voor screens vanuit een andere positie...even vragen ook heb ik een kleine animatie gemaakt van mijn pistooltje. van het richten vanuit de heup naar het richten van voor het oog: Bewerkt: 14 oktober 2008 door game~skater
EXIT Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 @uitgang: als het goed is teken je toch alles zelf of hoe bedoel je het dan? meestal als ik dingen voor gta maak, neem ik een orginele auto,huis,voertuig verander daar een hele boel aan, teken zelf wat nieuwe dingen. en heb een nieuw voertuig,huis,auto
MartyCeha Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb na een paar biertjes besloten eens lekker te gaan modellen. Midden in de nacht. Ik keek na een tijdje mijn renders een terug en ik ben er toch best trots op. Niet slecht voor iemand met 6 jupkes achter de kiezen, non? Het is dus een strand met een stad. Het idee erachter was, na een sessie GTA SA, dat Los Santos te klein was. Dus ik kreeg het idee om de hele map van SA alleen maar Los Santos te maken. Grotere Ghettos, grotere villawijken, groter vinewood. En zo kwam het: ik was begonnen met East Beach. Ik heb besloten ermee door te gaan. Op de lege kavels komen huizen te staan (die blauwe huizen uit East Beach, die er al staan). In de lege plantenbakken op de boulevard komen palmbomen (ook van San Andreas) te staan. Hier aan vast komt later een veel grotere ganton en idlewood, en in en oosten wat heuvelachtig gebied als Las Colinas. Als je zin hebt om te helpen: graag, want het is nogal veel om in je eentje de hele SA map te vullen. Voor de rest is het best lowpoly, het geheel heeft nu zo'n 6000 faces en het is al redelijk groot (groter als de oorspronkelijke East Beach). Ik maak het ongeveer even gedetailleerd als SA nu is (dus lekker lui alles met textures bekladden ipv ramen te modellen). Greetz EDIT . Ik vind vooral dat ik mooi ge-uvw-mapt hebt al is er zo hier en daar wat herhaling. Maar eenmaal ingame valt dat niet meer op, dat garandeer ik Bewerkt: 15 oktober 2008 door MartyCeha
Traser Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik heb na een paar biertjes besloten eens lekker te gaan modellen. Midden in de nacht. Ik keek na een tijdje mijn renders een terug en ik ben er toch best trots op.Plaatjes* Niet slecht voor iemand met 6 jupkes achter de kiezen, non? Het is dus een strand met een stad. Het idee erachter was, na een sessie GTA SA, dat Los Santos te klein was. Dus ik kreeg het idee om de hele map van SA alleen maar Los Santos te maken. Grotere Ghettos, grotere villawijken, groter vinewood. En zo kwam het: ik was begonnen met East Beach. Ik heb besloten ermee door te gaan. Op de lege kavels komen huizen te staan (die blauwe huizen uit East Beach, die er al staan). In de lege plantenbakken op de boulevard komen palmbomen (ook van San Andreas) te staan. Hier aan vast komt later een veel grotere ganton en idlewood, en in en oosten wat heuvelachtig gebied als Las Colinas. Als je zin hebt om te helpen: graag, want het is nogal veel om in je eentje de hele SA map te vullen. Voor de rest is het best lowpoly, het geheel heeft nu zo'n 6000 faces en het is al redelijk groot (groter als de oorspronkelijke East Beach). Ik maak het ongeveer even gedetailleerd als SA nu is (dus lekker lui alles met textures bekladden ipv ramen te modellen). Greetz EDIT . Ik vind vooral dat ik mooi ge-uvw-mapt hebt al is er zo hier en daar wat herhaling. Maar eenmaal ingame valt dat niet meer op, dat garandeer ik Ik wil je Graag helpen met het ingame testen etc.
MartyCeha Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) En op de tweede dag had MartyCeha de flood controls geschapen Ik heb nu 660 bij 500 meter grond gemaakt. San Andreas heeft 6000×6000 meter grond, dus ik heb nog wat te gaan Inmiddels ±8800 poly's. @hieronder: Ik was bezig met East Beach en daar stonden ook plantenbakken op de boulevard. Als ik bij Santa maria beach kom, zullen er strandhuisjes komen En het zijn niet allemaal plantebakken. De meesten zijn kavels waar huizen op komen. Alleen vóóraan staan plantenbakken Bewerkt: 16 oktober 2008 door MartyCeha
Puma Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Leuk model, misschien kun je de textures iets verbeteren zodat ze elkaar wat beter overlappen. Waarom zoveel plantenbakken? Misschien kun je er een aantal weghalen en er strandhuisjes van maken ofzo..
Recommended Posts