Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

@Puma,

Het ziet er mooi uit, alleen toch wel jammer van die kleine bugjes. Ik weet niet of het met Sketchup kan; maar misschien als je die lijnen even weghaalt het probleem ook opgelost is. Verder ziet het er leuk uit, alleen linksonderin zit het een beetje ingedeukt..

Rate: 7,5/10

@Stefaneke,

Very nice! Ziet er echt vet uit. Eigenlijk niks aan toe te voegen omdat het ingame gaat (toch?). Zoniet; meer details op de schoenen en de bovenkant van zijn lichaam. Maar textures kunnen ook hun werk doen natuurlijk. ^_^

8,5/10

@Gizmo,

Toevallig heb ik precies dezelfde USB. Als ik mijn USB met jou model vergelijk zijn er geen verschillen. Nog alleen een mooie material toevoegen & een mooie render maken toch? :tu::D

8,5/10

Bowlinghal:

Rendertijd (Quadcore Q6600 @ 2,4 Ghz): 10 minuten.

Poly's: 450000 :D

Gebruik gemaakt van: Mental Ray

Het is nog WIP. Er moeten nog een paar dingen opnieuw worden gemoddelt. Alles heeft ook gewoon details, dus de bowlingballen hebben gewoon 3 gaatjes waar je je vingers in kan stoppen etc.. Ook andere kleine details later nog..

Ik hoop dat ik volgende week alles af heb.. Voor nu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Puma, de textures zijn goed gelukt. Ennuh.. je wire zuigt :7. Je moet het echt bij quads houden zoals Gizmo al zei.

@ Gangsta, het is een beetje te donker om er iets fatsoenlijks uit te maken. De reflecties zijn goed gelukt. Alleen moet er wat meer refraction komen.

@ MFCL, dat is een render. Ik denk niet dat je die zo ingame krijgt :7.

British_middle_eastern_front_2.jpg

Unit modelling is fun ^^.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker naize bowlingbaan, Gangsta! Misschien kun je een leuke scene in elkaar knutselen met animatie waarbij iemand een strike gooit :D ! Hoe ziet het eruit in het licht?

Stefaneke: Cewl, per vakje een gehaktbal :sigaar: ! Sketchup werkt niet met quads zoals 3ds, als je een plane tekent bestaat die standaard uit twee driehoekjes..

Ikke again, deze keer een palm:

palm12ki6.jpg

palm11ec0.jpg

palm13cx4.jpg

Ik kon geen goede texture vinden, dus heb ik deze als basis gebruikt voor de bladtexture.

Link to comment
Delen op andere websites

Al een tijdje niet meer hier gepost :) Maar goed daar gaat ie:

Puma: Zeker mooie palmbomen, mooie oplossing met de textures ook :) Je had alleen de schors wat ruwer kunnen maken (wat lichte uitsteekseltjes etc.) Ook je tempel ziet er goed uit. De foutjes wat Gizmo zei waren me niet eens opgevallen :7

Stefaneke: Het is zeker naiz popputjuh, je bent volgens mij al een tijdje bezig met allerhande avatar poppetjes, niet?

Gangsta: Die bowlingbaan heeft een lekker donker sfeertje en mooie reflecties, KUTGW :D

Verder is er teveel gemoddeld om nog comments op te geven :7

En dan kom ik weer eens met wat modelwerk :)

post-45043-1223648162.jpg

Kwaliteit ietsjes afgenomen thanks to marvelous JPEG

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

LOL, dat is een britse soldaat uit de WOI :7. En ik ben inderdaad bezig met een Avatar mod voor Medieval II: Total War.

@ Pum, lol volgens mij heeft een palmboom niet van dat soort bladeren :7. Je zou een van zo'n texture nemen en die dan uitvergroten. lijkt me iets realistische :7.

@ MartyCeha, Wrm reflecteren de stenen :cry:. Ik heb nog nooit iets gezien van bakstenen die licht weerkaatsen als een spiegel :puh:. Ook zijn de schaduwen zo ontzettend donker. Maarja, het gaat om wat er in dat blikje zit. En de verpakking is met zijn reflectie aardig gelukt ;).

Link to comment
Delen op andere websites

@ MartyCeha, Wrm reflecteren de stenen :cry:. Ik heb nog nooit iets gezien van bakstenen die licht weerkaatsen als een spiegel :puh:. Ook zijn de schaduwen zo ontzettend donker. Maarja, het gaat om wat er in dat blikje zit. En de verpakking is met zijn reflectie aardig gelukt ;).

Het zijn natgeregende straatklinkers, die weerspiegelen altijd enigszins :puh: Ik heb de texture van het blikje overigens zelf gemaakt (met paint :7 ) En ik heb het zo donker gemaakt omdat ik maar geen passende achtergrond kon bedenken. Daarom staat Jup in de spotlights :D

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

@ MFCL: de baan vind ik echt mooi, alleen wat donker. misschien iets minder donker en iets meer kleur, dan issie echt helemaal goed :tu:

@stefanneke: dat poppetje is wel vet, issie voor de neiuwe axe dry reclame? ^_^

@ puma: je bomen zien er wel goed uit, misschien een beetje te schuin. de textuur vind ik wat minder, misschien kan je een andere vinnden ^_^

@martyceha: ik vind je blikje toch wel wat hebben, misschien kan je wat meer op de textuur zetten, zoals de ingredienten ofzo. :tu:

@uitgang: als het goed is teken je toch alles zelf of hoe bedoel je het dan?

een nieuw klein project: een taxi bedrijfje :)

post-65751-1223933425_thumb.jpg

voor screens vanuit een andere positie...even vragen :)

ook heb ik een kleine animatie gemaakt van mijn pistooltje.

van het richten vanuit de heup naar het richten van voor het oog:

Bewerkt: door game~skater
Link to comment
Delen op andere websites

@uitgang: als het goed is teken je toch alles zelf of hoe bedoel je het dan?

meestal als ik dingen voor gta maak, neem ik een orginele auto,huis,voertuig verander daar een hele boel aan, teken zelf wat nieuwe dingen. en heb een nieuw voertuig,huis,auto

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb na een paar biertjes besloten eens lekker te gaan modellen. Midden in de nacht. Ik keek na een tijdje mijn renders een terug en ik ben er toch best trots op.

post-45043-1224029967.jpeg

post-45043-1224029977.jpeg

post-45043-1224029986.jpeg

post-45043-1224029998.jpeg

post-45043-1224030006.jpeg

Niet slecht voor iemand met 6 jupkes achter de kiezen, non?

Het is dus een strand met een stad. Het idee erachter was, na een sessie GTA SA, dat Los Santos te klein was. Dus ik kreeg het idee om de hele map van SA alleen maar Los Santos te maken. Grotere Ghettos, grotere villawijken, groter vinewood. En zo kwam het: ik was begonnen met East Beach.

Ik heb besloten ermee door te gaan. Op de lege kavels komen huizen te staan (die blauwe huizen uit East Beach, die er al staan). In de lege plantenbakken op de boulevard komen palmbomen (ook van San Andreas) te staan. Hier aan vast komt later een veel grotere ganton en idlewood, en in en oosten wat heuvelachtig gebied als Las Colinas.

Als je zin hebt om te helpen: graag, want het is nogal veel om in je eentje de hele SA map te vullen. Voor de rest is het best lowpoly, het geheel heeft nu zo'n 6000 faces en het is al redelijk groot (groter als de oorspronkelijke East Beach). Ik maak het ongeveer even gedetailleerd als SA nu is (dus lekker lui alles met textures bekladden ipv ramen te modellen).

Greetz :bier:

EDIT . Ik vind vooral dat ik mooi ge-uvw-mapt hebt :) al is er zo hier en daar wat herhaling. Maar eenmaal ingame valt dat niet meer op, dat garandeer ik :sigaar:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb na een paar biertjes besloten eens lekker te gaan modellen. Midden in de nacht. Ik keek na een tijdje mijn renders een terug en ik ben er toch best trots op.

Plaatjes*

Niet slecht voor iemand met 6 jupkes achter de kiezen, non?

Het is dus een strand met een stad. Het idee erachter was, na een sessie GTA SA, dat Los Santos te klein was. Dus ik kreeg het idee om de hele map van SA alleen maar Los Santos te maken. Grotere Ghettos, grotere villawijken, groter vinewood. En zo kwam het: ik was begonnen met East Beach.

Ik heb besloten ermee door te gaan. Op de lege kavels komen huizen te staan (die blauwe huizen uit East Beach, die er al staan). In de lege plantenbakken op de boulevard komen palmbomen (ook van San Andreas) te staan. Hier aan vast komt later een veel grotere ganton en idlewood, en in en oosten wat heuvelachtig gebied als Las Colinas.

Als je zin hebt om te helpen: graag, want het is nogal veel om in je eentje de hele SA map te vullen. Voor de rest is het best lowpoly, het geheel heeft nu zo'n 6000 faces en het is al redelijk groot (groter als de oorspronkelijke East Beach). Ik maak het ongeveer even gedetailleerd als SA nu is (dus lekker lui alles met textures bekladden ipv ramen te modellen).

Greetz :bier:

EDIT . Ik vind vooral dat ik mooi ge-uvw-mapt hebt :) al is er zo hier en daar wat herhaling. Maar eenmaal ingame valt dat niet meer op, dat garandeer ik :sigaar:

Ik wil je Graag helpen met het ingame testen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

En op de tweede dag had MartyCeha de flood controls geschapen

post-45043-1224088223.jpeg

Ik heb nu 660 bij 500 meter grond gemaakt. San Andreas heeft 6000×6000 meter grond, dus ik heb nog wat te gaan :7

Inmiddels ±8800 poly's.

@hieronder: Ik was bezig met East Beach en daar stonden ook plantenbakken op de boulevard. Als ik bij Santa maria beach kom, zullen er strandhuisjes komen ^_^

En het zijn niet allemaal plantebakken. De meesten zijn kavels waar huizen op komen. Alleen vóóraan staan plantenbakken :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...